Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
En tiedä miksi tuota kirjaimellista yhtäkkiä sekaan sotket, mutta kysehän on siitä, että joiltain osataan odottaa niin paljon. Esimerkiksi "vain" hyvä Mario tai Zelda on epäonnistunut. Täysin epäonnistunut peli on tietysti sitten eri asia.

Tuo on muuten faktaa, eikös Gamespot ollut se sivusto mikä julisti Mario Sunshinen vuoden pettymykseksi? Tämä tietenkin on totta, koska peli oli ainoastaan paras tasohyppely pitkään aikaan, se oli luonnollisesti pettymys, koska sen odotettiin olevan paras koskaan.

Nyt kun suurin osa odottaa että Doom3 on täyttä sontaa hienoilla grafiikoilla, niin se varmaankin tuntuu paljon paremmalta peliltä jos se onkin oikeasti hyvä. (< aiheeseen liittyvä kommenti)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Hyvä, että voit korottaa jonkun osaajaksi ilman, että olet heidän peliään pelannut. Minä olen TransWorld Snowboardingia pelannut ja se on todellinen keskinkertaisuus (Metacriticin 74-pistettä on ihan ansaittu). Porukan mitkään aikaisemmatkaan pelit eivät osoittaneet mitään erikoista osaamista. Supreme Snowboarding sai nimeä lähinnä, koska PC:llä ei kilpailua ollut. Ihan hyvät 2D-räiskinnät jaksoivat hetken kiinnostaa, kun genressä ei siihen aikaan paljoakaan muuta täällä Euroopassa ollut tarjolla. Housemarque on paljon puheita, mutta vähän villoja. Missään vaiheessa firma ei ole osoittanut erikoista teknistä tai pelillistä osaamista, vaikka näytön paikkoja on ollut jo monta kertaa. Kyllä minä vasta kerran yrittämään päässeeltä Remedyltä odotan huomattavasti enemmän.

Ehkä tuo oli minulta hieman huonosti ilmaistu, mutta näin sen ilmaisin Suomalaisiin pelintekijöihin viitaten, koska itse peliaiheen takia tuo olisi minusta auttamatta skeidaa(minun mielipide), eli ei siinä auttaisi vaikka arvosteluissa olis 100-pojoo joka paikassa, kun yksinkertaisesti ei lumilautailupelit minuun taas iske. MUTTA tuo kommenttini pohjautuukin lähinnä siihen, että mitä tuosta olen arvosteluja lukenut ja nimenomaan pelaajien mielipiteitä joita tämä urheilulaji/peli genre nimenomaan kiinnostaa ja pitää myös muistaa, että eihän oikein mikään muukaan lumilautailupeli ole saanut mitään kovin mairittelivia arvosanoja maailmalla, minun käsityksien mukaan TransWorld Snowboarding on tällä rintamalla menestynyt maailmalla kuitenkin varsin hyvin, siis nimeomaan "lumilautailupelinä" ja kuuluu auttamatta tämän genren kärkikastiin, eli tuskin se tämän hetken lumilautailupeliksi mikään epälaadukas tekele on, mutta tietysti voin olla pahasti väärässäkin kun en yksinkertaisesti ja tosiaankaan ole näiden pelien asiantuntija, eli siinä mielessä kommenttisi on täysin perusteltua ja ymmärrettävissä.

Useampi pelaaja tuntuu olevan taas hieman toista mieltä tästä lumilautailupelistä, näyttää olevan esim. Metacriticin sivuilla tämän pelin kohdalla taas pelaajien keskiarvosana 9.4, eli ei pahemmin eriävää mielipidettä. Sama ilmiö kyllä tulee esiin aika monessa muussakin paikassa.

Mitä taas Max Payne ja Remedy:n tulee, niin se herättää jonkin verran FPS-genressä/pelaajissa jo eriäviäkin mielipiteitä ja minusta ko. peli on sisällöltään todella surkea, eikä aihepiirikään ole mikään kovin innovatiivinen, pelin monet tilanteet/scripatut kohtaukset ovat täysin yllätyksettömiä paikoin jopa tökerön teknisesti toteutettuja, pelin taktisuudestakaan ei voi juuri puhua ja peli kaiken lisäksi vielä liian lyhyt, peli on muutamilta osin visuaalisesti ihan hieno peli, mutta hahmo animaatiossa ontuu muutamissa kohdin ja bullet-time ehkä ainut ko. fps-pelin innovaatio, mutta siihen lössähtää...minä taas en taktisuuteen kallistuvien FPS-pelien ystävänä odota Remedy:ltä enää yhtään mitään, lapset/lapsen mieliset tosin voivat odottaa ihan rauhassa ilotulitusraketit kädessä. MP on minusta yksi hyvä esimerkki siitä, että miten paskaakin voi myydä suht.hyvällä menestyksellä, kunhan vain visuaalista puolta hehkutellaan tarpeeksi ja satsataan hyvään markkinointiin sekä perään vielä Remedyn puheet, että tämä on aikuiseen makuun suunnattu ammuskelu-peli, niin jo alkaa nassikoilla silmät kiiltämään.

Mutta kaipa se ammattitaito kasvaa sitten ajan kanssa vielä Remedylläkin. ;)

Mainitsin samassa myös Bugbearin/Rally Trophyn, eli haluatko kenties vielä heidänkin osaamisestaan jotain marista?

Nyt lienee kuitenkin jo todellista aihetta varoittaa, että liikumme jo U-Haukan deletointi-reviirillä. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
TransWorld Snowboarding on menestynyt maailmalla kuitenkin varsin hyvin, siis nimeomaan "lumilautailupelinä" ja kuuluu auttamatta tämän genren kärkikastiin, eli tuskin se nykyajan lumilautailupeliksi mikään epälaadukas tekele on, mutta tietysti voin olla pahasti väärässäkin kun en yksinkertaisesti ja tosiaankaan ole näiden pelien asiantuntija, eli siinä mielessä kommenttisi on täysin perusteltua ja ymmärrettävissä.

Olet väärässä, peli on myynyt alle odotusten ja huomattavasti parempia arvosteluja keränneitä ja paremmin myyneitä lumilautailupelejä on markkinoilla. Mutta kuuluuko se tähän threadiin? Ei. Sen sijaan pyydän kiinnittämään huomiota postiini aikaisemmin:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Doom3 käyttää aika lailla verteksivarjostinta, mietin tässä kuinka Xboksin teho mahtaa moiseen riittää pudottamatta polygonimäärää todella rankasti? 30fps on absoluuttinen maksimi mitä voisin kuvitella koneen tuota peliä pyörittävän vaikka detailia laskettaisiin kuinka paljon, ellei sitten verteksi- ja pikselivarjostinefekteistä poisteta suurempaakin osaa, mutta veikkaanpa sen olevan mahdotonta kyseistä moottoria käytettäessä. Tekstuureissa tuskin tulee mitään ongelmia eteen xboksilla joten polycounttia voisi oikeastaan pudottaakkin ja korvata puute tarkemmilla tekstuureilla. Kysymys kuuluukin, mistä niitä pintoja sitten tasoitellaan? Suuri osa polygoneista tuntuisi hukkuvan modeleihin, ja niiden muuttaminen vaatisi kokonaan uusien tekstuurien tekemistä, johonka tuskin ruvetaan. Voisiko siis olla syytä pelätä että peli ei tule ottamaan xboksista kaikkia irti vaikka se voisi?

Kun kerran Jokke tunnut olevan alasta kiinnostunut ja sitäkin kiinnostuneempi kirjoittelemaan tähän threadiin, kerrohan vaikka oma mielipiteesi aiheesta?
 
Sinulla Jokke on harvinaislaatuinen kyky. Pystyt kehumaan valmista peliä, jota et ole itse pelannut ja joka ei kehuja juuri ole kerännyt. (Metacriticin käyttäjäarvioilla voi pyyhkiä pyllyä, kun äänestäjiä on todella vähän. Amped sai sitä paitsi 9.8 ja SSX Tricky 9.7) Toisaalta pystyt ennakoimaan keskeneräisen pelin suurella varmuudella olevan skeidaa, vaikka itse pelistä ei ole vielä mitään tarkkaa tietoa. Vaikuttavaa.

Mistä tuollaiset selvänäkijän kyvyt voisi saada? Hittolainen, taitaa olla turha toivoakaan, kun olen neiti, jolle pitää vääntää rautalangasta, Doom III fanaatikko, joka ei ymmärrä kysymysmerkkien merkitystä, tärkeilevä pilkunviilaaja, jonka jutut menevät satujen puolelle, kiertelijä, kaartelija ja säätäjä sekä kaiken lisäksi lapsenmielinen. :p

*ihan sairasta naurua*

Vieläkö haukotuttaa?

:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Sinulla Jokke on harvinaislaatuinen kyky. Pystyt kehumaan valmista peliä, jota et ole itse pelannut ja joka ei kehuja juuri ole kerännyt. (Metacriticin käyttäjäarvioilla voi pyyhkiä pyllyä, kun äänestäjiä on todella vähän. Amped sai sitä paitsi 9.8 ja SSX Tricky 9.7) Toisaalta pystyt ennakoimaan keskeneräisen pelin suurella varmuudella olevan skeidaa, vaikka itse pelistä ei ole vielä mitään tarkkaa tietoa. Vaikuttavaa.

Mistä tuollaiset selvänäkijän kyvyt voisi saada? Hittolainen, taitaa olla turha toivoakaan, kun olen neiti, jolle pitää vääntää rautalangasta, Doom III fanaatikko, joka ei ymmärrä kysymysmerkkien merkitystä, tärkeilevä pilkunviilaaja, jonka jutut menevät satujen puolelle, kiertelijä, kaartelija ja säätäjä sekä kaiken lisäksi lapsenmielinen. :p

*ihan sairasta naurua*

Vieläkö haukotuttaa?

:)

Nyt naurattaa. Mutta Jokke voisi selvännäkijänä kertoa olenko oikeassa tuossa jo tuplasti postaamassani aiheessa, olisi kiinnostava tietää jotain absoluuttista faktaa aiheesta :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Doom3 käyttää aika lailla verteksivarjostinta, mietin tässä kuinka Xboksin teho mahtaa moiseen riittää pudottamatta polygonimäärää todella rankasti? 30fps on absoluuttinen maksimi mitä voisin kuvitella koneen tuota peliä pyörittävän vaikka detailia laskettaisiin kuinka paljon, ellei sitten verteksi- ja pikselivarjostinefekteistä poisteta suurempaakin osaa, mutta veikkaanpa sen olevan mahdotonta kyseistä moottoria käytettäessä. Tekstuureissa tuskin tulee mitään ongelmia eteen xboksilla joten polycounttia voisi oikeastaan pudottaakkin ja korvata puute tarkemmilla tekstuureilla. Kysymys kuuluukin, mistä niitä pintoja sitten tasoitellaan? Suuri osa polygoneista tuntuisi hukkuvan modeleihin, ja niiden muuttaminen vaatisi kokonaan uusien tekstuurien tekemistä, johonka tuskin ruvetaan. Voisiko siis olla syytä pelätä että peli ei tule ottamaan xboksista kaikkia irti vaikka se voisi?

Niin, siitä ei ole vieläkään oikein tarkkaa kuvaa, että mihin tämä XB:n rauta todella yltää ja vaikka XB pitkälti PC-raudan arkkitehtuuriin päin onkin kallellaan, niin XBoxin tehot/tekniikka ratkaisut käytännössä kuitenkin eroavat hieman PC:n vastaavilta, konsolista kun kuitenkin on kyse. Esim. XB:n garafiikapiiri(NV2A) on suunniteltu vain ja ainoastaan XB:lle, mutta siitä löytyy mm. myös kaksi verteksivarjostinta kuten GeForce 4 Ti:n NV25:ssa, eli toisin sanoen tämä mahdollistaa monipuolisemman kappaleiden pintakuvioinnin, taivuttelun ja muotoilun, XB tukee ymmärretysti myös DirectX 8 rajapintaa, mutta tuokin eroaa hieman PC puolen vastaavasta, eli XB:llä tuo on osittain myös kustomoitavissa.

Näihin teho juttuihin ja miten Doom III sitten teknisesti XB:lle kääntyy, niin on aika vaikea mennä vielä täydellä varmuudella mitään sanomaan...on myös huhuiltu, että XB:lle tulisi ihan oma D3-versionsa ja se ei tulisi olemaan täysin suora käännös PC-versiosta(ei varmaa tietoa). On ollut kuitenkin jo esimerkkejä siitä, että jotkut PC-käännökset on tehty XB:lle alusta asti uudestaan ja näin ollen on saatu aikaan parempi lopputulos, näin voidaan yhtä hyvin toimia myös D3:n kohdalla, vaikea kuitenkaan tästäkään mitään varmaa on vielä sanoa?

Halo-peliin käytettiin jo yllättävän laajastikin näitä pixel shader ja vertex shaderin ominaisuuksia textuureissa, pientä karsintaa oli kuitenkin lopulliseen versioon tehty Halo:n Beta-versioon verraten(hahmot/ajoneuvot myös määrällisesti karsittu). Halo2-projektissa kuulema toimitaan vähän saman suuntaisesti kuin keiu asiaa tuossa käsittelee(Doom III), eli Halo2:n hahmoissa/ajoneuvoissa ilmeisesti käytetään vähemmän polygoneja kuin Halo:ssa, kun taas efekti-kikkailuun Halo2:ssa panostetaan enemmän, mitä se virallinen Halo2 trailerikin osittain antaa jo ymmärtää ja jos se vain on samoin toteutettu pelin enginellä kuin Halo:n välivideot(ei esirenderöity). Bungie on kuitenkin ilmaissut selkeästi jo sen, että tämä Halo2 on ehdottomasti heidän vaikein ja vaativin projektinsa tähän mennessä, eli tämä tuli esiin sen yhteydessä kun tuli tieto siitä, että Halo2:n julkaisu siirtyy vuoteen 2004.

Ymmärretysti myös Doom III XB-versio tullaan optimoimaan huomattavasti alhaisemmalle resoluutiolle(640x480) kuin se mitä yleisesti Doom III:n PC-versiossa pelaajat tulevat käyttämään, D3 Alpha demon tiimoilta myös nuo kartat olivat siinä pinta-alaltaan aika pieniä, näin ehkä myös full-versiossa? XB-versiossa kuitenkin alhaisen reson aiheuttamaa karkeutta tullaan mitä ilmeisemmin paikkaamaan nVidian Quincunx pohjaisella antialisoinnilla, kuten nyt moneen muuhunkin XB-peliin tuota ollaan hyödynnetty. Helppoa ei varmaan tuo D3:n käännös työ tule olemaan XB:lle, mutta saas nyt nähdä, että mitä se visuaalisuus tulee lopullisessa PC-versiossa tai virallisessa demossakin ensin olemaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Hittolainen, taitaa olla turha toivoakaan, kun olen neiti, jolle pitää vääntää rautalangasta, Doom III fanaatikko, joka ei ymmärrä kysymysmerkkien merkitystä, tärkeilevä pilkunviilaaja, jonka jutut menevät satujen puolelle, kiertelijä, kaartelija ja säätäjä sekä kaiken lisäksi lapsenmielinen.
Nyt olet asian ytimessä, tämän ainakin olet kohdallasi ymmärtänyt aivan oikein.

Vieläkö haukotuttaa?

no jaa...hieman kieltämättä edelleen ;)

PS: Ja jäitä hattuun Hex
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Halo-peliin käytettiin jo yllättävän laajastikin näitä pixel shader ja vertex shaderin ominaisuuksia textuureissa, pientä karsintaa oli kuitenkin lopulliseen versioon tehty Halo:n Beta-versioon verraten(hahmot/ajoneuvot myös määrällisesti karsittu). Halo2-projektissa kuulema toimitaan vähän saman suuntaisesti kuin keiu asiaa tuossa käsittelee(Doom III), eli Halo2:n hahmoissa/ajoneuvoissa ilmeisesti käytetään vähemmän polygoneja kuin Halo:ssa, mutta efekti-kikkailuun Halo2:ssa panostetaan taas enemmän, mitä se virallinen Halo2 trailekin osittain antaa jo ymmärtää, jos se vain on samoin toteutettu pelin enginellä kuin Halo:n välivideot(ei esirenderöity), bungie on kuitenkin ilmaissut selkeästi jo sen, että tämä Halo2 on ehdottomasti heidän vaikein ja vaativin projektinsa tähän mennessä, eli tämä tuli esiin sen yhteydessä kun tuli tieto siitä, että Halo2:n julkaisu siirtyy vuoteen 2004.

Niin toisaalta Halon pelimoottori on alunperin tehty Nvidian TNT2-piirille, joka on GeForce 256:n edeltäjä. Bungien mielestä Halon grafiikka on tästä syystä rumaa ja bugista. Aivan liian lyhyellä kehitysajalla on toinen merkittävä syy tekniikan puutteisiin kuten myös ajoittain heikkoon kenttädesigniin ja pelin lyhyeen pituuteen.

Halo 2:n pelimoottori kun on suunniteltu alusta pitäen vain Xboxille, se tulee varmasti osoittamaan paremmin raudan kyvykkyyttä ja vahvuuksia. Pelihahmoissa aina Master Chiefiä myöten on vähemmän polygoneja kuin alkuperäisessa Halossa, jossa niissä oli vain 1000-3000 polygonia. Joissakin Xbox-peleissä hahmoissa on jopa 15 000 polygonia. Halo 2:n hahmot näyttävät siitä huolimatta enemmänkin 100 000 polygonilla toteutetuille kuin alle 3000 polygonilla. Tästä suuri kiitos Polybump-tekniikalle, joka on lähes identtinen Doom III:n ja Far Cryn vastaavaan polygonien skaalaustekniikkaan. Vähäisempi polycount hahmoissa mahdollistaa vastaavasti suurempien hahmomäärien näyttämisen kerrallaan ja yksityiskohtaisemmat ympäristöt.

Jotta Xbox ei pääsisi niin helpolla, on Bungie lisännyt Halo 2:een täysin dynaamisen valaistusmoottorin, joka pystyy käsittelemään itseasiassa useampia valonlähteitä kerrallaan kuin Doom III:n moottori. Lisäksi mukana on parannellut heijastusefektit (esim. MC:n visiiri) ja huomattavasti parempi partikkelimoottori. Fysiikanmallinnus on myös tarkempaa ja hahmot käyttävät varsin realistisen oloista Rag Doll -tekniikkaa.

Ja se Halo 2:sta julkaistu traileri on todellakin ajettu Xboxilla, mutta ilman ääniä, tekoälyä yms. Kyseessä on siis pelkästään grafiikkamoottoria esittelevä "in-engine"-video.

Loppujen lopuksi, aivan kuten Jokke totesi, on vaikea arvioida Xboxin todellista potentiaalia. Niin sanotut toisen aallon huippupelit ovat vasta tuloillaan, mitkä yleensä antavat ensimmäisen aallon pelejä paremman käsityksen tekniikan toimivuudesta. Henkilökohtaisesti uskon Doom III:n toimivan oikein optimoituna Xboxillakin sen 30FPS ilman suurempia karsimisia. Lähinnä tekstuureita varmaan joudutaan pakkaamaan mahtumaan rajalliseen muistiin ja resoluutio optimoidaan 640x480 pikseliin.
 
Pohjois-Amerikkalainen GamePro on julkaissut ensimmäisen kuvan Doom III -pelin Xbox-versiosta. PC:llä vaikuttavan näköistä peliä on käännöksestä vastaavan Vicarious Visionsin mukaan jouduttu vain hieman karsimaan Xboxilla. Suurin ero lieneekin alhaisempi resoluutio ja muutamaan osaan pätkityt pelialueet, ilmenee GamePro-lehden tuoreimmasta numerosta.

Lehden jutusta selviää myös muita mielenkiintoisia yksityiskohtia käännöksen ominaisuuksista. Live-pelaajia varmasti kiinnostaa tieto siitä, että Doom III tulee tukemaan Xbox Liveä. Kuten PC:llä, mukana on neljän pelaajan deathmatch-pelimuoto, mutta Xboxille kehitetään sen lisäksi kahden pelaajan co-op-pelimuotoa, jonka avulla pelin tarinan voi kokea kaverin kanssa Liven välityksellä. Samalla koneella ei valitettavasti pääse kaverit pelaamaan, sillä tehovaatimukset nousisivat ylitsepääsemättömiksi.

Doom III on alun perin id Softwaren kehittämä peli PC:lle. Sen tarkoituksena on herättää vuosikymmenen nukkunut legendaarinen Doom-sarja eloon. Uusimman teknologian avulla pelistä on pyritty tekemään entistä ahdistavampi ja pelottavampi. Scifistinen peli sijoittuu Marsiin, jonne ihmiset ovat perustaneet tutkimuskeskuksiaan. Kliseiseltä kuulostava tarina kertoo tietenkin siitä, kun "jokin menee pahasti vikaan".

Sekä pelin PC- että Xbox-version odotetaan ilmestyvän tämän vuoden aikana.

Herätetääs aihe henkiin... :rolleyes:
 
Demo Doom3:sta

OK, en laittele enää tollasia viestejä : )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
DOOMI

Tietääkseni.. en mene varmasti sanomaan mut oon saanu sellasen käsitykse et Doom 3a suunnitellaan pääasiassa xboxille. Vaik julkaisu alustan piti alunperin olla PC. Mut kaikkihan tietää siit levitettiin jo yks leveli PC:llä ja luulen et siin saatto muuttuu id softwaren sällien mielet. Ja luulis et Microsoft aika varmasti ois halukas maksaa ittensä kipeeks tost pelist. Ei sil mitää kummempaa merkityst mulle oo kuhan se tulee vaa boksille eikä muille konsoleille. Ja kuten huomattu ni pelit kääntyy herkemmin Pc:ltä boxille ku muille koneille. Kyl se pakko ostos selkeesti on!
 
Re: DOOMI

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Tietääkseni.. en mene varmasti sanomaan mut oon saanu sellasen käsitykse et Doom 3a suunnitellaan pääasiassa xboxille.

Ei kyllä se ihan PC:lle suunnitellaan. Id Software kehittää peliä vain PC:lle, eikä millekään muulle alustalle. Xbox-versio on käännös, jonka tekee ulkopuolinen studio. Näin Xbox-versiosta ei tule pelin suunnittelusta yksin vastaavalle id Softwarelle riippakiveä, jota on raahattava mukana. Xbox-versioon käännetään kaikki mitä PC-versioon id Software tekee niin hyvin kuin se on mahdollista. Grafiikkaa ja kenttien kokoa joudutaan kuitenkin varmasti karsimaan.
 
Doomed... Damn

Joo en perehtyny mut mitä ny oon lukenu ni sellasen käsityksen sain. Toi co-op on kans yksloistavimpii juttui mitä konsolit voi tarjoo. Ihan sairasta.
 
Teamxboxissa on traileri Doomista. En tiedä että onko se sitten vanha? Aika överi siistiltä näyttää ja tarpeeksi erilainen scene erottuakseen muista loistavista FPSsistä. Ei välttämättä pelillisesti tai genreä mullistavasti mutta tarpeeksi omaperäinen maailma on mielestäni tärkeä varsinkin kun hyviä shoottereita on tulossa enemmän kuin tarpeeksi. Painkiller on ainoa jonka scene näyttää suurinpiirtein Doom IIIselta eli horrorFPSsältä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Teamxboxissa on traileri Doomista. En tiedä että onko se sitten vanha? Aika överi siistiltä näyttää ja tarpeeksi erilainen scene erottuakseen muista loistavista FPSsistä. Ei välttämättä pelillisesti tai genreä mullistavasti mutta tarpeeksi omaperäinen maailma on mielestäni tärkeä varsinkin kun hyviä shoottereita on tulossa enemmän kuin tarpeeksi. Painkiller on ainoa jonka scene näyttää suurinpiirtein Doom IIIselta eli horrorFPSsältä.

Joo se traileri on vanhempi kuin ikuisuus. Painkiller ei todellakaan ole mikään kauhuräiskintä vaan aivotonta räiskintää tyyliin Serious Sam, joskin ihan hauskaa kuitenkin.
 
Älä ihmeessä? (Painkiller) Mitäs luulet Halosta Legendaryllä? Luuletko oikeesti et siinä ei tavita mitään taktiikkaa niinku yleensä FPS-peleissä? Mielipide vaan. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Mitäs luulet Halosta Legendaryllä? Luuletko oikeesti et siinä ei tavita mitään taktiikkaa niinku yleensä FPS-peleissä? Mielipide vaan. :)

Mitäs sinä oikein nyt sönkötät?. Minä sanoin että Painkiller on aivotonta räiskintää, en todellakaan tarkoittanut että koko genre olisi samanlaista. Se että luulit niin kertoo jotain sinusta, ei millään pahalla.

Ai niin Halo legendarylla on kertakaikkiaan mahtavaa, varsinkin cooppina.
 
Ylös Bottom