Murdoc Well-Known Member Perjantai klo 12:51 #161 Nosferatu sanoi: Nyt on Berserker korjattu Klikkaa laajentaaksesi... Höh, ei ainakaan mulla auennut vieläkään vaikka kävin vähän aikaa pelailemassa. PS5 alustana.
Nosferatu sanoi: Nyt on Berserker korjattu Klikkaa laajentaaksesi... Höh, ei ainakaan mulla auennut vieläkään vaikka kävin vähän aikaa pelailemassa. PS5 alustana.
DarkShadow Well-Known Member Perjantai klo 13:16 #162 Kyllähän tämä maistuu. Teema on mahtava ja vihdoin pelin tempoa saa hidatettua itselleni sopivaksi. Ehdottomasti paras DOOM näistä uusista.
Kyllähän tämä maistuu. Teema on mahtava ja vihdoin pelin tempoa saa hidatettua itselleni sopivaksi. Ehdottomasti paras DOOM näistä uusista.
Nosferatu Well-Known Member Perjantai klo 15:26 #163 Murdoc sanoi: Höh, ei ainakaan mulla auennut vieläkään vaikka kävin vähän aikaa pelailemassa. PS5 alustana. Klikkaa laajentaaksesi... No hitto, mun piti vaan käynnistää peli ja Berserker achievement aukes heti päävalikossa.
Murdoc sanoi: Höh, ei ainakaan mulla auennut vieläkään vaikka kävin vähän aikaa pelailemassa. PS5 alustana. Klikkaa laajentaaksesi... No hitto, mun piti vaan käynnistää peli ja Berserker achievement aukes heti päävalikossa.
Murdoc Well-Known Member Perjantai klo 16:09 #164 Nosferatu sanoi: No hitto, mun piti vaan käynnistää peli ja Berserker achievement aukes heti päävalikossa. Klikkaa laajentaaksesi... Millä alustalla pelailet?
Nosferatu sanoi: No hitto, mun piti vaan käynnistää peli ja Berserker achievement aukes heti päävalikossa. Klikkaa laajentaaksesi... Millä alustalla pelailet?
Nosferatu Well-Known Member Perjantai klo 17:57 #165 Murdoc sanoi: Millä alustalla pelailet? Klikkaa laajentaaksesi... xCloudin kautta tuon Berserkerin nappasin.
Murdoc sanoi: Millä alustalla pelailet? Klikkaa laajentaaksesi... xCloudin kautta tuon Berserkerin nappasin.
Murdoc Well-Known Member Perjantai klo 18:09 #166 Nosferatu sanoi: xCloudin kautta tuon Berserkerin nappasin. Klikkaa laajentaaksesi... Okei, varmaan joku PS5 version ongelma sitte.
Nosferatu sanoi: xCloudin kautta tuon Berserkerin nappasin. Klikkaa laajentaaksesi... Okei, varmaan joku PS5 version ongelma sitte.