Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nej. Preorder-bonukset toki vaihtelevat paljonkin myymälöittäin ja versioittaina, mutta Helm of the Deepiä en ole missään nähnyt tarjottavan.Eikös ton Helmin saa anyway kun preorderaa?
En tiedä miten laskit, mutta Origineja on 6, joten ei siitä ihan noin paljoa tunteja tule millään. Lisäksi tarkkaa läpipeluun kestoa ei vielä tiedetä. Jossain arvosteluissa on puhuttu, että main story kestäisi 40h ja sivutehtävineen 75h, jossain arvosteluissa on luvattu tätä enemmän peliaikaa ja jossain tätä vähemmän.Eli jos kompletionisti pelaa pelin joka ikisen tehtävän kaikilla Origineilla, kestää siinä tosiaan noin 960 tuntia. Joka on 40 päivää, joka taas on noin puolitoista kuukautta. Siis puhdasta peliaikaa. Putkeen.
En tiedä miten laskit, mutta Origineja on 6, joten ei siitä ihan noin paljoa tunteja tule millään. Lisäksi tarkkaa läpipeluun kestoa ei vielä tiedetä. Jossain arvosteluissa on puhuttu, että main story kestäisi 40h ja sivutehtävineen 75h, jossain arvosteluissa on luvattu tätä enemmän peliaikaa ja jossain tätä vähemmän.
Bioware on itse ollut niin perkeleen kryptinen:
-Hei! Jos sä skippaat kaikki dialogit ja speedrunnaat koko pelin niin se voi kestää 16h!! Tai jos sä teet aivan kaiken ja niin pirun hitaasti niin peli voi kestää 100h!!1
Tuollaisia täysin älyttömiä vastauksia olen deveiltä nähnyt, mikä nyt ei palvele yhtään ketään. Onko se niin perkeleen vaikea antaa jonkinlainen järkevä keskiarvo keskivertopelaajan keskivertopanostuksella kestävästä läpipeluusta?
Ilmeisesti täytyy vain odottaa ja itse testata kuinka kauan se peli todellisuudessa kestää.
Origineja on tosiaan 6: Dragon Age Origins - Hero - City_elfAch, elin luulossa, että Origineja olisi ollut kahdeksan.
En tiedä miten laskit, mutta Origineja on 6, joten ei siitä ihan noin paljoa tunteja tule millään. Lisäksi tarkkaa läpipeluun kestoa ei vielä tiedetä. Jossain arvosteluissa on puhuttu, että main story kestäisi 40h ja sivutehtävineen 75h, jossain arvosteluissa on luvattu tätä enemmän peliaikaa ja jossain tätä vähemmän.
Bioware on itse ollut niin perkeleen kryptinen:
-Hei! Jos sä skippaat kaikki dialogit ja speedrunnaat koko pelin niin se voi kestää 16h!! Tai jos sä teet aivan kaiken ja niin pirun hitaasti niin peli voi kestää 100h!!1
Tuollaisia täysin älyttömiä vastauksia olen deveiltä nähnyt, mikä nyt ei palvele yhtään ketään. Onko se niin perkeleen vaikea antaa jonkinlainen järkevä keskiarvo keskivertopelaajan keskivertopanostuksella kestävästä läpipeluusta?
Ilmeisesti täytyy vain odottaa ja itse testata kuinka kauan se peli todellisuudessa kestää.
Tarkistin muuten asian ja KonsoliFINissä on nyt keskusteltu Dragon Agesta enemmän ennakkoon mitä Mass Effectistä aikanaan. Mass Effect -ketju pääsi yhdeksännelle sivulle ennen julkaisua. Hyvä jätkät! Hypeä vaan kehiin.
Ja lisäksi Massa on tietysti tuonut uutta yleisöä. Oli mun ensimmäinen (ja ainoa) Biowaren peli ja nythän sitä on kuoriuduttu oikein (uus-)faniksi. En minäkään Massaa aikanaan hypettämässä ollut ja pelinkin ostin kuukausi julkaisun jälkeen. Peli oli vieläpä Play-Asiasta ja kiinalaiset(?) merkit kannessa yhä vieläkin merkitsevät minulle suurta häpeää. Nyt ollaan metsästämässä Collector's Editionia tästä.Joo mutta nyt onkin ollut apuna kirjat ja kaikenmaailman flässipelit
Nythän se on siellä loppu:Eipä muuten kirjaa näy eikä kuulu. Sähköpostikin on tyhjää täynnä. Kuinka kauan Adlibriksella (menihän se nimi noin?) voi yhden niteen lähettämisessä oikein kestää? Tiedän, tiedän, ei kuulu tähän threadiin.
Nythän se on siellä loppu:
The Stolen Throne (0765324083), David Gaider - Adlibris Kirjakauppa
Liekö sitten sulle mennyt viimoinen kappale vai viimoinen kappole mennyt juuri nenäsi eestä?
Sun täytyy soittaa Adlibrikseen päästää raivoisa sotahuuto kuin Gray Warden taistelukentällä ikkään. Luulis tehoovan.
Ja lisäksi Massa on tietysti tuonut uutta yleisöä. Oli mun ensimmäinen (ja ainoa) Biowaren peli ja nythän sitä on kuoriuduttu oikein (uus-)faniksi.
Ensimmäinen BioWare- tekele joka herätti meikäläisen mielen oli Knights of the Old Republic.
Baldureita pelailin pikkupoikana mutta en niistä mitään silloin ymmärtänyt (vaikka ne toimivatkin herättiminä roolipeleihin).
Mutta siis joo, yritetäänpä nyt vältellä niitä spoileja. Tagin käyttäminen on vähintäänkin pakollista!