Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Origins

Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Pelin läpäisseille:
Millä vaikeusasteella veditte arkkidemoni taiston? Kokeilin kertaalleen normaalilla ja eihän siitä mitään tullut. Wynne, Ohgren ja Loghlain on mukana. Wynne ja Loghlain melko käsiä molemmat ja kun kellään hahmolla ei ole trap makingia niin en voi ampua ballistoillakaan. Puoleen sain sen elämät, mutta siinä vaiheessa kaikki kuolivat. Viimeistä taistelua ei kertakaikkiaan voi laittaa casuaalillekaan :). Pitää varmaan seuraavan kerran asentaa vähän niitä taktiikoita, kun en missään vaiheessa ole kovin syvästi niihin perehtynyt.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Juuri tuli vedettyä peli läpi (PS3:lla tosin mutta täällä boksipuolella on aktiivisempi keskustelu tästä). Prosentteja tuli 56 ja aikaa meni 47h 21min 5s ja koko peli normalilla. Täytyy kyllä sanoa, että oli erittäin hyvä kokemus. Itse olin spirit healer/arcane warrior maagi. Mä kyllä miekkailin melkein koko ajan eikä tullut oikeastaan missään vaiheessa peliä suurempia ongelmia päästä eteenpäin. Onnistui hiilaaminenkin ihan hyvin metallin alta. Ja mitään muita spellejä en oikein heitellytkään.

Partynä lopussa oli:
Leliana - bard/ranger
Alistair - templar/berserker
Oghren - berserker/champion
Kaikkien level oli 21. Toimi mielestäni hyvin tämä joukko. Varsinkin loppua kohden kun leveliä alkoi olemaan niin viholliset kaatuivat kuin itsestään. Ja mielestäni näin pitääkin olla: tulee hyvin fiilistä, että hahmo on kehittynyt pelin edetessä.

Loppuvastustajasta:
Mulla ei kauhean suuria ongelmia tuon Archdemonin kanssa ollut. Kuolin vain kaksi kertaa. Siinä puolessavälissä kun darkspawneja alkaa tulla sieltä linnan sisältä, juoksin sinne reunalle kattoa, missä Archdemon ei ole. Tapoin sitten siellä darkspawnit ja annoin kutsuttujen sotlaiden hoitaa toisen puolen. Menin kuitenkin Archdemonin puolelle viimeistelemään homman. Tässä tappelussa käytin myös tikkua sillä lohikäärmeitten lyöminen miekalla on turhauttavaa, koska se kokoajan lyö maahan.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Läpi meni noin 45 tunnin kohdalla. En tiedä miten yhteen läpipeluuseen saisi menemään jossain mainitut 100 tuntia, vaikka tekisi kaikki tehtävät. Itse tein kaikki mielenkiintoiset, mutta ei montaa jäänyt silti jäljelle.

Loppupomo kaatui toisella yrittämällä, mutta aika nihkeää kitkuttamista se oli. Tarinan yletöntä hehkuttamista en täysin käsitä. Toki se oli ihan mielenkiintoinen, etenkin Landsmeet ja Loghainin henkilöhahmo, mutta itselläni pelin ykkösjutuksi nousi ehdottomasti taistelusysteemi (vrt. Mass Effect, jossa asia oli täsmälleen päinvastoin).

Lopputoteamuksena voinee mainita että onhan tämä vikoineenkin kevyesti tämän vuoden paras XO-peli, mutta hirmuisen keston takia ei ole pelkoa että tulisi uudelleen pelattua. Pitänee varmaan youtubesta katsella jossain välissä vaihtoehtoisia välivideoita.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Tuli pelattua eilen läpi ja noin 41h siihen meni. Lopputaistelun vetäsin lopulta casuaalilla, kaikki hahmoni olivat muistaakseni vasta 18 levelisiä ja normaalilla tuossa taistelussa olisi mennyt niin hermot, että tarinasta ja conclusionista ei olisi saanut mitään irti. Pelin pelattua tuli sellainen fiilis, että olisinpa tehnyt sen toisella tavalla ja niin edespäin, mutta tässä tullaan juuri näihin moraalisiin valintoihin mitä pelin aikana piti tehdä eli et voi käytännössä saada täydellistä lopetusta pelille. Virhearvioinnit kuuluvat ihmis/kääpiö/haltia luonteeseen ja niitä tulee tehtyä vaikka ensin näkisi ne hyväksi ja aina ei viisaimmatkaan näe lopputulosta.

Mikä fiilis olikaan kun 30sec alkoi soimaan lopputekstien kohdalla eeppisen tarinan tultua päätökseen! Oli vähän haikea fiilis siinä kohtaa.

Nyt täytyy pitää Assassin's Creedin mittainen tauko ja aloittaa uudella hahmolla. Saan nauttia ACn juonesta jonka eDomen pallinaamat onnistuivat tiivistämään arvosteluunsa.

Dragon Age 2 here I come!
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Mikä fiilis olikaan kun 30sec alkoi soimaan lopputekstien kohdalla eeppisen tarinan tultua päätökseen! Oli vähän haikea fiilis siinä kohtaa.

A warning, to the people, the good and the evil; this is war.

Tuo tosiaan kun pärähti kajareihin, niin fiilikset olivat ihan jostain toiselta planeetalta. Riemukkaat, iloiset kun voitin sodan, äärimmäisen haikeat koska peli päättyi. Oli kyllä ihan jotain muuta, mitä muista peleistä olen ikuna kokenut.

Mass Effectin lopputekstien ajan istuin kuin puulla päähän lyötynä lopun älyttömän eeppisyyden takia, mutta siinäkään ei tullut ihan tuollaisia tunteita.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

To the right, To the left, We will fight to the death

The fight is done, the war is won, lift your hands towards the sun
towards the sun, towards the sun, the war is won


Mahtavaa! Täytyy sanoa, että kaikista peleistä tämän pelin loppu vie voiton eeppisyydessä ja parhaudessa. Se fiilis lopputekstien aikana oli sellaista mitä ei muussa pelissä koe eikä tule kokemaan. Olisin tosin laittanut sen kappaleen ensimmäiseksi, kun lopputekstit pärähtää ruutuun.

Pelin läpäisseet:
Pieni flashback LotRista vielä siihen loppuun kun sotilaat jotka taistelevat kaupungissa nostavat katseensa torniin jossa arkkidemoni tuhoutuu ja hirveä valonvälähdys täyttää taivaat.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Kahden viikon myyntilukuja boksiversiolle:

440k

Paremminkin vois mennä, mutta ihan jees. Pleikkaversio floppaileekin sitten vähän enemmän (tosin eurojulkkari oli vasta tänään), mutta steam-listoista ym. päätellen pc-versiolla menee kuitenkin lujaa.

Vertailuna

Mass Effect 2 viikon myynnit: 665k
Fallout 3 -- : 871k
Oblivion -- : 425k

Oblivionista täytyy kyllä sanoa, että pelillä on ollut pirun pitkät "jalat" ja se on yltänyt törkeän koviin myynteihin nykyisin. Toivotaan Dragon Agelle samaa. Falloutin myynnit olivat kyllä alussa äärimmäisen kovat ollakseen kuitenkin roolipeli.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ps3 puolella on aika kuollutta joten kyselen täällä. Muuttuuko warriorilla pelaaminen yhtään hauskemmaksi/mielenkiintoisammaksi mitä enemmän pelaa? Nyt parin tunnin aikana ainakin tuntuu aika tylsältä..
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ps3 puolella on aika kuollutta joten kyselen täällä. Muuttuuko warriorilla pelaaminen yhtään hauskemmaksi/mielenkiintoisammaksi mitä enemmän pelaa? Nyt parin tunnin aikana ainakin tuntuu aika tylsältä..

Tavallaan joo, mutta warriorin kyvyt ovat silti hahmoluokista tylsimmät ja roolina useimmiten kaiken liikkuvan hakkaaminen. Myöhemmissä vaiheissa tällä ei ole juurikaan väliä, koska pelissä voi ohjata vapaasti kaikkia ryhmässä olevia hahmoja ja ainakin yksi warrior kannattaa joka tapauksessa olla aina mukana.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Aika vittumainen ominaisuus pelissä. Pelailin peliä näin aloitteluksi Warriorilla ja pistin Normal-tason itselleni. Noh olin ehtinyt aikalailla loppuun ennenkuin tyttöystäväni innoistui tekemään oman hahmonsa. Tahtoi alottaa casual-tasolla, kun ole tälläisiä pelejä pelannut koskaan oikeastaan aiemmin. Noh sitten ihmettelin kun oma pelini tuntuikin lopussa vähän helpottuvan, mutta ajattelin sen johtuvan siitä että olin saanut kaverit kauheaan kuntoon(juuri tuossa vaiheessa kaikilla alkoi olemaan dragon bonesta tehdyt armorit,jne.). Noh sitten peli meni läpi ja aloitin uudella hahmolla pelin ja iskin päälle hardin tasoksi(eikös hard ollut se kolmas taso neljästä?). Noh ihmettelin kun tyttöystävä myöhemmin pelaili peliä ja vastustajat tuntuivat olevan paljon pahempia kun aiemmin(uusia vastustajia, mutta silti hyvin alussa) ja vilkaisin optionsseihin ja dadaa, tasona olikin nyt sitten hard.

Eli siis vaikka pelin aloittaa tietyllä tasolla, niin vaikeustaso vaihtuu sitten sen toisen pelaajan mukaan toisellekkin hahmolle(kun lataat ja aloitat on se siis vaihtunut itsestään, ilman että olisit käynyt optionsseissa ollenkaan sitä muuttamassa, ainoastaan sen takia että toinen aloittanut uuden kampanjan eri vaikeustasolla).

Todella tyhmästi kyllä mielestäni tehty tämä asia ja nyt meni fiilikset vähän tuosta pelin loppuhuipennuksesta, kun sainkin sen vahingossa helpomman kautta :( Ihmettelen miksi näin tehty, aika tyhmää että nyt pitää aina ravata optionsseissa vaihtelemassa tasoa, jne. Enpä ole oikeastaan ennen törmännyt ominaisuuteen että vaikeustaso olisi sidoksissa itse peliin eikä kampanjaan mitä pelaat(roolipeleistä kyse siis varsinkin). Pystyi sitä vaikeustasoa vaihtamaan kesken pelin tai ei.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Nyt sitten on 2,5h uljasta taistelua takana. Huikeaa menoa tässä lopputaistelussa!

Haikea fiilis, sillä tiedän että kohta kaikki on ohi. Mutta paljon on pelistä riittänyt iloa ja hupia. Huomenna kirjoittelenkin sitten tarkemman analysoinnin pelistä.

Loistava läppä tuolla Fort Drakonissa:
Pisti ihan naurattamaan näin 4-5h session päätteeksi tämän "Sandalin" ilmestyminen. Hahmoni olivat yltä päältä veressa, ruumiita lojui siellä sun täällä ja tätä lähemmäksi helvetin tuntua harva edes pääsee. Hahmoni, Alistar, Morrigan ja Wynne saapuivat veren tahrimina saliin, joka oli ilmeisesti toiminut ennen jonkinlaisena ruokasalina. Koko paikka oli kuin teurastuksen jäljiltä - ruumiita siellä sun täällä, maa oli sisäelimien sekä veren peitossa ja joka paikassa leijui kuoleman mätä haju. "Täällä on käyty synkkä ja verinen taistelu" totesin itselleni.
Mutta ketäs se siinä! Vanha enchantment-kääpiö Sandal! Mutta miksi hän on täällä ruumiiden piirittämänä? Mitä kamaluuksia tämä poika on joutunutkaan näkemään? Kiirehdin pojan luokse ihmeissäni:

Sandal - Enchantment?
Zorn - You're surrounded by darkspawn corpses! What happened hear?
Sandal - Enchantment!

Jokainen joka on harrastanut kyseisen kääpiöpoloisen kanssa ENCHANTMENTTIÄ ymmärtää tämän vitsin :D Loistava veto BioWarelta, piristi mukavasti.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Tuolla Dalish Elfien leirissä kävi hauska sattumus, kun menin naishahmolla ja korkealla persuadella vääntämään:

Joku 18-kesäinen nuori metsästäjän alku siinä itkeskeli, että hänen sydämenvalittunsa pitää miestä ihan poikasena, eikä lempeä siis irtoa. Pienen suostuttelun jälkeen poika suostui kokeneen Gray Wardenin tarjoamaan "hands-on" opetukseen (näin luki myös tehtäväkuvauksessa myöhemmin!) hyvänä tarkoitusenaan koulia poikasesta oikea lemmenlähettiläs.

No, tämän toy-boyn kanssa leikittyään taisi nousta Gray Wardenille vähän hattuun ja hän meni puhumaan poikasen sydämenvalitulle. Siinä sitten "lipsahti", että poika oli huutanut tämän tytön nimeä, kun hän ja Gray Warden touhusivat läheisessä teltassa juuri äsken. Tyttö ei tästä kuitenkaan jostakin syystä riemastunut ja kävi heittämässä poikaselle vanhat kunnon bitch slapit.

Kylän vanhemmilta tuli sitten paheksuntaa ja poikakin tuntui sangen vaivaantuneelta. Pah, tykkäs kuitenkin.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Kahden viikon myyntilukuja boksiversiolle:

440k

Paremminkin vois mennä, mutta ihan jees. Pleikkaversio floppaileekin sitten vähän enemmän (tosin eurojulkkari oli vasta tänään), mutta steam-listoista ym. päätellen pc-versiolla menee kuitenkin lujaa.

Vertailuna

Mass Effect 2 viikon myynnit: 665k
Fallout 3 -- : 871k
Oblivion -- : 425k

Oblivionista täytyy kyllä sanoa, että pelillä on ollut pirun pitkät "jalat" ja se on yltänyt törkeän koviin myynteihin nykyisin. Toivotaan Dragon Agelle samaa. Falloutin myynnit olivat kyllä alussa äärimmäisen kovat ollakseen kuitenkin roolipeli.

Toivotaan, että on edes miljuuna mennyt rikki kaikki laitteet yhteenlaskettuina. Minua kyllä suoraan sanottuna harmittaa ihan pirusti, että tällainen peli ei tavoita samanlaisia myyntejä kuin nuo tyhmennetyt massapelit.
Itseasiassa vaihtaisin mieluusti Dragon Age: Originsin ja Halo 3: ODST:n paikkaa myyntilistoilla, sillä vaikka siitäkin pidän, ei kyseinen tuotos yllä läheskään sellaisiin sfääreihin, kuin Origins. Kyseessä on tietysti ihan eri genren tuotokset, mutta kuitenkin.

Vaikka (nuoremman polven) konsolipelaaja olenkin henkeen ja vereen, tuntuu nykyään tuo 90-luku silti niin jotenkin romanttiselta, kun Dragon Agen kaltaiset pelit pitivät jöötä. <3

Acoustic:
Tuo Enchantment-läppä oli kyllä aika mahtava, vaikka ei juuri kaiken sen eeppisyyden lomassa ollut juuri aikaa jäädä naureskelemaan. :)
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ps3 puolella on aika kuollutta joten kyselen täällä. Muuttuuko warriorilla pelaaminen yhtään hauskemmaksi/mielenkiintoisammaksi mitä enemmän pelaa? Nyt parin tunnin aikana ainakin tuntuu aika tylsältä..
Johonkin 7-8. tasoon jaksion "keppi+lankkumiestä" pelata ja aloitin uudelleen roguella - sekuntiakaan en ole katunut päätöstä. Piilohippaa ja kaksi asetta kädessä on paljon hauskempaa. :D
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Hienoa että saadaan lisää pelattavaa Jouluksi. Tuossahan lupaillaan vain pariksi tunniksi pelattavaa, mutta hintakin on ihan kohtuullisen suolainen. Toivottavasti saadaan silti jatkossa hieman suurempaakin laajennusta :)

Tänään olisi tarkoitus tappaa tuo arkkidemoni ja sitten pelata tuo Stone Prisoner -lisäri.
Eli siis peli loppuu kokonaan arkkidemonin tappamisen jälkeen? Ja maailmaa pääsee tutkimaan vain vanhempien talletusten avulla?
Tavallaan joo, mutta warriorin kyvyt ovat silti hahmoluokista tylsimmät ja roolina useimmiten kaiken liikkuvan hakkaaminen. Myöhemmissä vaiheissa tällä ei ole juurikaan väliä, koska pelissä voi ohjata vapaasti kaikkia ryhmässä olevia hahmoja ja ainakin yksi warrior kannattaa joka tapauksessa olla aina mukana.

Miten niin tylsimmät? Mä en ole vieläkään ymmärtänyt sitä, miksi kaikki haukkuu ja valittaa niin paljon Warrioria. Itse en kertaakaan katunut päätöstäni pelata Warrioria. Mulla on nyt kokemusta kaikista kolmesta luokasta, ja ylivoimaisesti monipuolisin on Magi. Rogue ja Warrior taas menevät yksi yhteen aika lailla. Ja ilman Warrioria ei todellakaan hommasta tule yhtään mitään (Roguet ja Maagit ovat melko heikkoja ilman tankkia). Mulle tuli eilen sellanen fiilis, että pitäisikö aloittaa seuraava hahmo uudestaan Warriorina. Nyt kun olen perehtynyt 90% enemmän soturin talentteihin niin tietäisin mistä aloittaa kehittämisen. Harmittaa hieman, sillä jäi niin paljon mielenkiintoisia skilssejä opettelematta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ja maailmaa pääsee tutkimaan vain vanhempien talletusten avulla?

Lopun jälkeen palaat kämppiin josta voit matkata ainakin DLC tehtävien kimppuun, saattoipa myös olla että keskenjääneitä tavistehtäviäkin pääsee tekemään, mutta tuosta en tosiaankaan ole varma.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Muuttuuko warriorilla pelaaminen yhtään hauskemmaksi/mielenkiintoisammaksi mitä enemmän pelaa? Nyt parin tunnin aikana ainakin tuntuu aika tylsältä..

Allekirjoittanut tulikin julistamaan sitten ihan päinvastaista, nimittäin 4 tuntia ja 40 minuuttia takana City Elf Warriorilla ja ainakin täällä ollaan täysin vakuuttuneita oikeasta valinnasta. Kahdella kädellä miekkoja heilutteleva päähän potkittu soturi on aivan täydellinen lähtökohta tähän seikkailuun - tai ainakin siltä tuntuisi näin alun perusteella. Ja kun pelkäsin tämä olevan jostain syystä enemmän Falloutin ja Oblivionin tyyppinen peli, niin eipähän ole tarvinnut pettyä. Pelissä on selvästi enemmän sielua. Ja myös selkeästi enemmän KOTOR-fiilistä kuin mitä oli Mass Effectissä, mikä on oman kutsumukseni mukaan erinomaista.

Ja kyllä, peliä odotin ja jälleen kerran tuntuisi siltä, ettei Bioware petä. Tarinan aloitus on ollut mukaansatempaava ja ääninäyttely totutun vahvaa. Ja kun grafiikoista on jo ehditty nilittää, niin eipä tuo pahalta omaan silmään näytä ainakaan PS3:lla. Kun on tässä pelannut Heavenly Swordia, Mirrors Edgeä ja Darknessia, niin eipä tämä häiritse läheskään siinä määrin missä em. pelien sahalaidat häiritsivät. Tai ehkä sitä ei vaan tule kiinnitettyä huomiota moisiin sivuseikkoihin, tiedä häntä.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Acoustic heittää taas melko vaffaa spoileria, jotten sanoisi. :rolleyes: Tietysti sellainen minkä kaikki varmasti arvaa, mutta kuitenkin. Pois tuollaiset.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Allekirjoittanut tulikin julistamaan sitten ihan päinvastaista, nimittäin 4 tuntia ja 40 minuuttia takana City Elf Warriorilla ja ainakin täällä ollaan täysin vakuuttuneita oikeasta valinnasta. Kahdella kädellä miekkoja heilutteleva päähän potkittu soturi on aivan täydellinen lähtökohta tähän seikkailuun.

Boldattuna tuo ratkaiseva tekijä. Miekka/kilpi warrior on helvetin tylsä pelattava, verrattuna mihin tahansa muuhun classiin/specciin:( Puolessa välissä peliä oli pakko specata oma warrior 2H-aseisiin, sen verran alkoi tuo tankkina olo tympiä...
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Heh :) Pahoitteluni jos tuo tuli yllätyksenä. Itse en kyllä osannut yhdistää kysymystäni spoileriksi (onhan tuosta aikaisemminkin ollut puhetta ilman spoiler- tagia?).

Loppusanat: (Ei sisällä paljastavia spoilereita, lähinnä pohdiskelua siitä, mitä peli minulle antoi jne.)

Miten pukea täydellinen peli sanoiksi? Niin, enpä tiedä. Kai se riittää, että Dragon Agea nimittää TÄYDELLISEKSI PELIKSI. Dragon Age tarjoili niin mahtavia pelielämyksiä minunlaiselleni tientallaajalle, että lopusta jäi mieleen monenlaisia tuntemuksia: haikeutta, kunniallisuutta sekä helpotusta siitä, että "kaikki" on nyt saatu päätökseensä.

Dragon Age: Origins on kuin hyvä kirja, jota ahmii niin suurella intohimolla, että muistat vilkaista kelloa vasta aamuyöllä, kun takanasi on jo useiden tuntien mittainen pelisessio. Kiitokset BioWarelle, joka teki konsoleille roolipelin josta tuskin olin uskaltanut edes uneksia. Kaiken kukkuraksi "lohikäärmeiden aika" paranee jatkuvasti lopun lähestyessä. Se kun on nykypäivän peleille niin harvinaista.

Hassua oli se, että huomasin myös kiintyneeni oikeasti useisiin pelihahmoihin. Koskaan en ole tuntenut näin suurta kiintymystä pelihahmoihin. Koskettavat tarinat, selvät persoonallisuuserot sekä hahmot jotka ovat täynnä yllätyksiä olivat osana tätä täydellistä kokonaisuutta. Vaikka taistelumekaniikka sekä toteutus olivat roolipelaajalle timanttia, lopussa uskomaton tarina sekä mahtavat keskustelut veivät voiton. Voiko parempaa enää toivoa?

En osaa sanoa enää mitään muuta, kuin että odotan seuraavaa Dragon Agea vesi kielellä. BioWare on mestarillinen studio luomaan pelielämyksiä, joita emme koskaan unohda. Sitä uskallan odottaa myös tulevalta "pikkuveljeltä", kunhan se joskus markkinoille putkahtaa.

On totta että Dragon Age ansaitsisi enemmän huomiota tämänhetkisesä pelibisneksessä, ja on totta että tuo metacriticin keskiarvo on todella kaukana pelin todellisesta loisteliaisuudesta. Mutta eihän tämä kaikkiin uppoa samalla tavalla kuin minuun? Onneksi. En haluaisikaan Dragon Agesta koskaan mitään, mikä olisi edes verrattavissa esim. Modern Warfare 2:seen. Nautin paljon, paljon enemmän uskomattomasta tarinasta, loppuunsa hietusta pelimaailmasta, tappavan terävistä dialogeista sekä kiinnostavista, persoonallisista sivuhahmoista - kuin siviilien tappamisesta lentokentällä.

Kiitokset BioWarelle vielä kerran tästä pelielämyksestä. Ja kiitos kaikille muille KF:n pelaajille, jotka jakoivat pelihetkensä tässä varteenotettavassa threadissa. (+ kiitokset kaikille ketkä valittivat spoilereistani ja olisivat olleet valmiina pistämään minut jäähylle :) )

Nyt odottavat "uudet" seikkailut uudella hahmolla. Lähdin leikkimään täydellisellä vastakohdalla entiseen hahmooni verrattuna. City Elf Rogue vaikuttaa tappavan kiinnostavalta hahmolta näin 3h pelanneena. Hienoa on huomata myös se, että toinen pelikerta vaikuttaa vähintäänkin yhtä kiinnostavalta kuin ensimmäinen. Suositteluni!
 
Ylös Bottom