Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleeko tossa suomiversiossa mukana kotelossa latauskoodi johonkin lisäsisältöön ,ostin oman kanadasta ja siinä oli koodi sisällä Blood dragon armoriin ja Golem lisätehtävään(joka kannattaa melkein ostaa koska on sen verran siisti ja läppä lentää
Kellään muulla ongelmia tuon special-version DLC:n aktivoimisessa? Oma pelini on gamestopista hankittu
On. Peli kyllä tuntui hyväksyvän koodit, mutta DLC-listalle ei mitään ilmaannu. Ajattelin, että ehkä ne saa myöhemmin, kun on pelissä pidemällä, mutta ei ole mitään näkynyt. Pari tuntia olen peliä pelannut.
Tämäkin on siis hankittu GameStopista (tuskin sillä on kumminkaan mitään väliä).
Tuon Blood Dragon Armorinhan pitäisi aktivoitua EA:n oman käyttäjätilin kautta, eli sen saman, jolla esimerkiksi Journeysiä pelataan. Tästä on taas seurauksena se, että vaikka ostaisit Dragon Agen pleikkarille, saat tuon Blood Dragon Armorin Xboxin tai vaikka PC:n Mass Effect 2:een. Näin ainakin Biowaren foorumeilta jossain vaiheessa luin.Sitten Boxin version mukana olevalla koodilla saa ilmeisesti vielä jonkunnäköisen Dragon blood armorin myös Mass Effectin kakkososaan. Biowarella on ilmeisesti ollut ideana kannustaa porukkaa ostamaan pelinsä uutena.
Kellään muulla ongelmia tuon special-version DLC:n aktivoimisessa? Oma pelini on gamestopista hankittu
Oletko katsonut, löytyisikö se Storen Download lististä? Siellä sen nimittäin pitäisi olla.Syötin koodin pelissä ja peli hyväksyi sen mutta kun tulu kohta download painoin vahingossa done joten en ladannut sitä. En saa enään esille download kohtaa esille. Biowaren käyttäjässäni näkyy että olen käyttänyt dlc,
Ongelma Store Prisoner dlc kanssa .
Syötin koodin pelissä ja peli hyväksyi sen mutta kun tuli download kohta painoin vahingossa done joten en ladannut sitä. En saa enään esille download kohtaa esille. Biowaren käyttäjässäni näkyy että olen käyttänyt dlc. En ollut storessa asti, olin DA: O siinä downloads valikos
ööö, aha... no aika samalla tavalla mullakin kävi... syötin koodin eilen ja dlc katos sieltä ladattavista mutta tänään aamulla testasin uudestaan kun biowaren foorumeilla oli että ongelma ratkaistu... mut jos kerta on noin käynyt niin pitäskö ottaa yhteyttä ihan EA tai Biowareen kuinka homma sit etenee
kun se näky siellä minulla "purchased" tänään aamusta
Voisko joku antaa vinkkejä tehtävään :
Broken Circle, olen nyt siellä unimaailmassa enkä pääse pois
Siellä jokaisessa kohdassa pitää löytää demoni ja tappaa se. Kuitenkin ennen kun pääsee demoneja tappamaan pitää löytää tyyppejä, joilta saa shapeshiftit. Eli hiiri, jolla voi mennä hiirenkoloista, golem, jolla voi lyödä ovia rikki, tulimiehellä voi kävellä tulien läpi ja spiritmaagi (tjsp.) joilla voi käyttää semmosia läpinäkyviä ovia. Jos jossain näistä paikoista jää jumiin niin luultavasti täytyy mennä takaisin ja toiseen paikkaan etsimään sopiva shapeshiftaus.
Ja nämä shapeshiftithän aktivoidaan ympyrävalikosta advanced -kohdasta. Toivottavasti auttaa. Kadotetut kaverit löytää niistä "valintatimantin" reunoilta - ja niihin pääsee kun on suorittanut ne kohdat, jotka on kiinni siihen reunaan.
Tämä oli kyllä mielestäni ärsyttävin tehtävä koko pelissä.
Mihin maailmaan kannattaa mennä ekana
Mulla on jo se hiiri kyky, eli mihin "maailmaan" seuraavaksi ?