Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ostin templar kyvyn, miten voin käyttää sen ?
Ostin templar kyvyn, miten voin käyttää sen ?
Onko teille tullut pelimekaanikassa mitään ärsyttäviä juttuja vastaan? Semmoisia jotka ärsyttävät paljon? Tai miten PS3 versiossa pysyy tuo ruudunpäivitys/grafiikka?
Keskusteluja voi skipata boksin x-näppäimellä (onko se nyt neliö pleikassa) ja/tai valitsemalla keskustelut lopettavat replat (eli ei kysy mitään lisätietoja tms.).- keskusteluja ei voi oikein skipata
- onko kuolemisesta mitään haittaa?
Oon tässä jo muutaman viikon miettiny tätä peliä. Onko tää Taru sormusten herrasta - tyylinen peli ja onko tää peli minkäänlainen kolmosella? onko erilaisia iskuja monia yms.?
Joo siis eniten kiinnostaa se, onko iskuja tarpeeksi ja onko niitä vaikea käyttää. Jos niitä on vain vähän, eikö se ala kyllästyttämään?
Oon enemmän kininostunu siitä fantasiamaailmasta ja siitä, onko se mukaansatempaiseva vai ei. Tietokoneelle en haluu sitä, koska en oo kiinnostunu taktikoimisesta vaan tappeluista yhdellä ukolla erikseen.
Joo siis eniten kiinnostaa se, onko iskuja tarpeeksi ja onko niitä vaikea käyttää. Jos niitä on vain vähän, eikö se ala kyllästyttämään?
Oon enemmän kininostunu siitä fantasiamaailmasta ja siitä, onko se mukaansatempaiseva vai ei. Tietokoneelle en haluu sitä, koska en oo kiinnostunu taktikoimisesta vaan tappeluista yhdellä ukolla erikseen.
Jos tää perustuu siihen, että taistelua pistetään kokoajan pauselle niin kestääkö taistelut kauan ja onko se rasittavaa vaihdella ukosta toiseen?Tämähän perustuu siihen että sinulla on party ja taistelun voi kokoajan pistää tauolle kuin ohjataan muita mutta voihan sitä vain ohjata yhtä ukkoa ja jättää muut ai:n ohjattavaksi, miten hyvin se toimii niin sitä en tiedä.
Jos tää perustuu siihen, että taistelua pistetään kokoajan pauselle niin kestääkö taistelut kauan ja onko se rasittavaa vaihdella ukosta toiseen?