Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age Origins

Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Ok. Pitää säästää sitten co-op fiilistelyt Demons soulsiin jahka se kotiin rantautuu, mutta sitä ennen mörssätään Dragon agen örkkejä!:cool:
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Jees nyt tuli peli ja kerkesin pelaamaan abaut 5 tuntia...Ensifiilikset mahtavat. Taattua Bioware-laatua. Hyvät puolet ovat jo kaikilla tulleet esiin niin mitä sitä toistamaan. :D Oma silmä ei edes huomaa tuota ns. huonoa grafiikkaa, niin fiiliksissä tässä ollaan. Harmi vaan että nyt alkaa työrupeama. No viikonloppuna sitten.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Tuleeko tossa suomiversiossa mukana kotelossa latauskoodi johonkin lisäsisältöön ,ostin oman kanadasta ja siinä oli koodi sisällä Blood dragon armoriin ja Golem lisätehtävään(joka kannattaa melkein ostaa koska on sen verran siisti ja läppä lentää:)
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Tuleeko tossa suomiversiossa mukana kotelossa latauskoodi johonkin lisäsisältöön ,ostin oman kanadasta ja siinä oli koodi sisällä Blood dragon armoriin ja Golem lisätehtävään(joka kannattaa melkein ostaa koska on sen verran siisti ja läppä lentää:)

Juuh, samat lisäkamat tulee myös suomiversion mukana. Sitten Boxin version mukana olevalla koodilla saa ilmeisesti vielä jonkunnäköisen Dragon blood armorin myös Mass Effectin kakkososaan. Biowarella on ilmeisesti ollut ideana kannustaa porukkaa ostamaan pelinsä uutena.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Kellään muulla ongelmia tuon special-version DLC:n aktivoimisessa? Oma pelini on gamestopista hankittu
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Kellään muulla ongelmia tuon special-version DLC:n aktivoimisessa? Oma pelini on gamestopista hankittu

On. Peli kyllä tuntui hyväksyvän koodit, mutta DLC-listalle ei mitään ilmaannu. Ajattelin, että ehkä ne saa myöhemmin, kun on pelissä pidemällä, mutta ei ole mitään näkynyt. Pari tuntia olen peliä pelannut.
Tämäkin on siis hankittu GameStopista (tuskin sillä on kumminkaan mitään väliä).
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

On. Peli kyllä tuntui hyväksyvän koodit, mutta DLC-listalle ei mitään ilmaannu. Ajattelin, että ehkä ne saa myöhemmin, kun on pelissä pidemällä, mutta ei ole mitään näkynyt. Pari tuntia olen peliä pelannut.
Tämäkin on siis hankittu GameStopista (tuskin sillä on kumminkaan mitään väliä).

Itselläni normipainos, mutta sama ongelma. En saa ladattua Stone Prisoneria sen enempää kun Blood Dragon armoriakaan. Journeysiäkin tuli pelattua sen verran, että avasin sitä kautta jonkun sormuksen, mutta en tiedä miten sen saa pelissä avattua, kun ei valikoista löydy mitään kohtaa, millä pleikkarin tunnuksen saisi synkattua tuohon DA Journeysin tiliin. Noihin koodilla lunastettaviin itemeihin saattaa vaikuttaa se, ettei store ole vielä päivittynyt, eli tavaroita ei siten ole edes vielä ladattavissa. Ehkä. Tietääkö joku miten nuo Journeysistä hankitut tavarat saa käyttöönsä Origins:ssa?

Edit. Ainakin nuo Journeys -itemit pitäisi saada synkattua valikosta löytyvällä "Sign in to Dragon Age servers" valinnalla, joskin tällä hetkellä en itse löydä moista valintaa mistään. Löysin pelin omilta sivuilta pdf. ohjeen, jossa on myös tuosta valikosta, jossa valinta pitäisi olla, joten ehkäpä nuo Dragon Age -serverit eivät ole vielä päällä.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Sitten Boxin version mukana olevalla koodilla saa ilmeisesti vielä jonkunnäköisen Dragon blood armorin myös Mass Effectin kakkososaan. Biowarella on ilmeisesti ollut ideana kannustaa porukkaa ostamaan pelinsä uutena.
Tuon Blood Dragon Armorinhan pitäisi aktivoitua EA:n oman käyttäjätilin kautta, eli sen saman, jolla esimerkiksi Journeysiä pelataan. Tästä on taas seurauksena se, että vaikka ostaisit Dragon Agen pleikkarille, saat tuon Blood Dragon Armorin Xboxin tai vaikka PC:n Mass Effect 2:een. Näin ainakin Biowaren foorumeilta jossain vaiheessa luin.

EDIT:

Tuohon DLC-ongelmaan löytyi Biowaren foorumeilta seuraavanlainen virallinen kommentti:

Jason Leong:
"Are you playing from Europe? For most European countries the offical launch date of the game isn't until Nov 20th. DLC content will not appear until then."
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Kellään muulla ongelmia tuon special-version DLC:n aktivoimisessa? Oma pelini on gamestopista hankittu

Oma usa version DLC:t piti ladata usa tilin kautta ,kumpikaan ei näkynyt eurotilillä vasta kun latasin ne usa PSN tilin kautta.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Ongelma Store Prisoner dlc kanssa .

Syötin koodin pelissä ja peli hyväksyi sen mutta kun tuli download kohta painoin vahingossa done joten en ladannut sitä. En saa enään esille download kohtaa esille. Biowaren käyttäjässäni näkyy että olen käyttänyt dlc. En ollut storessa asti, olin DA: O siinä downloads valikos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Syötin koodin pelissä ja peli hyväksyi sen mutta kun tulu kohta download painoin vahingossa done joten en ladannut sitä. En saa enään esille download kohtaa esille. Biowaren käyttäjässäni näkyy että olen käyttänyt dlc,
Oletko katsonut, löytyisikö se Storen Download lististä? Siellä sen nimittäin pitäisi olla.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Ongelma Store Prisoner dlc kanssa .

Syötin koodin pelissä ja peli hyväksyi sen mutta kun tuli download kohta painoin vahingossa done joten en ladannut sitä. En saa enään esille download kohtaa esille. Biowaren käyttäjässäni näkyy että olen käyttänyt dlc. En ollut storessa asti, olin DA: O siinä downloads valikos

Joo nyt toimii Euroopassakin toi lataus, siellä oli jotain kustu sonyn toimesta vissii... eli jos on koodin syöttänyt niin kuin minäkin niin se on siellä ladattavissa normaalisti dlc kohdassa
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Et ymmärrä :

Menin pelin downloads valikkoon. Syötin sen koodin, peli hyväksyi sen, sitten alakulmaan ilmestyi download (x) ja done ( ) kohdat. Painoin vahingossa done.

En löydä enää stone prisoneria downloadista, vaikka blood armor näkyy ladattuna.

+Kun menen biowaren sivuille, omassa profiilissani näkyy että olen käyttänyt store prisoner dlc koodin.

EDIT : Se toimii ! Tänään se store prisoner oli ilmestynyt downloads listalle, ja siinä luki purchased.

Mikähän oli vikana... Heti laitoin lataukseen.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

ööö, aha... no aika samalla tavalla mullakin kävi... syötin koodin eilen ja dlc katos sieltä ladattavista mutta tänään aamulla testasin uudestaan kun biowaren foorumeilla oli että ongelma ratkaistu... mut jos kerta on noin käynyt niin pitäskö ottaa yhteyttä ihan EA tai Biowareen kuinka homma sit etenee

kun se näky siellä minulla "purchased" tänään aamusta
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

ööö, aha... no aika samalla tavalla mullakin kävi... syötin koodin eilen ja dlc katos sieltä ladattavista mutta tänään aamulla testasin uudestaan kun biowaren foorumeilla oli että ongelma ratkaistu... mut jos kerta on noin käynyt niin pitäskö ottaa yhteyttä ihan EA tai Biowareen kuinka homma sit etenee

kun se näky siellä minulla "purchased" tänään aamusta

Jos se oli joku hetkellinen ongelma.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Voisko joku antaa vinkkejä tehtävään :

Broken Circle, olen nyt siellä unimaailmassa enkä pääse pois
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Itselläni tuo Blood dragon armori tuli ladattavaksi jo toissapäivänä mutta muita ei tullut samaan aikaan. Täytyypäs mennä katsomaan voiko nuo muut ladata nyt.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Voisko joku antaa vinkkejä tehtävään :

Broken Circle, olen nyt siellä unimaailmassa enkä pääse pois

Siellä jokaisessa kohdassa pitää löytää demoni ja tappaa se. Kuitenkin ennen kun pääsee demoneja tappamaan pitää löytää tyyppejä, joilta saa shapeshiftit. Eli hiiri, jolla voi mennä hiirenkoloista, golem, jolla voi lyödä ovia rikki, tulimiehellä voi kävellä tulien läpi ja spiritmaagi (tjsp.) joilla voi käyttää semmosia läpinäkyviä ovia. Jos jossain näistä paikoista jää jumiin niin luultavasti täytyy mennä takaisin ja toiseen paikkaan etsimään sopiva shapeshiftaus.

Ja nämä shapeshiftithän aktivoidaan ympyrävalikosta advanced -kohdasta. Toivottavasti auttaa. Kadotetut kaverit löytää niistä "valintatimantin" reunoilta - ja niihin pääsee kun on suorittanut ne kohdat, jotka on kiinni siihen reunaan.

Tämä oli kyllä mielestäni ärsyttävin tehtävä koko pelissä.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Siellä jokaisessa kohdassa pitää löytää demoni ja tappaa se. Kuitenkin ennen kun pääsee demoneja tappamaan pitää löytää tyyppejä, joilta saa shapeshiftit. Eli hiiri, jolla voi mennä hiirenkoloista, golem, jolla voi lyödä ovia rikki, tulimiehellä voi kävellä tulien läpi ja spiritmaagi (tjsp.) joilla voi käyttää semmosia läpinäkyviä ovia. Jos jossain näistä paikoista jää jumiin niin luultavasti täytyy mennä takaisin ja toiseen paikkaan etsimään sopiva shapeshiftaus.

Ja nämä shapeshiftithän aktivoidaan ympyrävalikosta advanced -kohdasta. Toivottavasti auttaa. Kadotetut kaverit löytää niistä "valintatimantin" reunoilta - ja niihin pääsee kun on suorittanut ne kohdat, jotka on kiinni siihen reunaan.

Tämä oli kyllä mielestäni ärsyttävin tehtävä koko pelissä.

Mihin maailmaan kannattaa mennä ekana
Mulla on jo se hiiri kyky, eli mihin "maailmaan" seuraavaksi ?
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Mihin maailmaan kannattaa mennä ekana
Mulla on jo se hiiri kyky, eli mihin "maailmaan" seuraavaksi ?

kannataa ne 4 esimmäistä aluetta mennä jotka näkyy että saat kaikki kyvyt sitten kannataa putsata kaikki alueet
 
Ylös Bottom