Pieni varoituksen sana, pelin endgame voi tulla ihan yllättäen niin että et edes tiedä että olet semmosta tekemässä, eli ei tuu mitään popup ikkunaa että "warning" tai mitää sellaista, on siinä jotain pieniä vihjeitä kyllä mut ei mitään semmosta mitä tajuis. Itte nimittäin eilen olin olevinaan tekemässä eeppistä main missioo ja kun pääsin yhteen kohtaan mistä en enää voinut palata takas tutkimaan maailmaa. En tehnyt mitää päätöstä kun aloin epäilee, sit googletin ja se olikin "point of no return". Meitsil tyyliin puolet mapista avaamatta ja liuta sivutehtäviä tekemättä, mappia ja paikkoja käymättä ja kasa uusia sivutehtäviä ym jne.
Luojan kiitos pelissä sentään on se "load from last inn rest" save kun kerta on vain se yksi savetiedosto. Se pisti mut takas pisteeseen ennen sitä endgame tehtävää, saattoi olla tuuriakin. Eli olkaa varovaisia jos haluatte kokea/nähää pelistä mahdollisimman paljon/kaikki ennen kun päätätte lähtee lopputaisteluun.
Ilmeisesti pelin päätarina suhteellisen lyhyt ja olisinhan mä voinut sit jatkaa NG+ mut siinäkin on asiat/tehtävät hieman eritavalla kuulemma. Omalla vastuulla varovasti sitten voitte googlettaa mikä se point of no return on. Mulle se tosiaan tuli hieman yllätyksenä, mutta onneks tajusin peruuttaa.
Tehtävissä ei myöskään lue? en ainakaa ole huomannut että onko se main mission vai sidequest, mä siis ihan vaa menin miten tässä nyt mennään tehtävien perässä ja milloin minkäki perässä, nyt panttaan sitä kyseistä tehtävää 10 vuotta ennen kun jatkan.