Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DreamCast T-paita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Ajattelin painattaa DC-paidan/paitoja itselleni. Nyt tarvitsisin mahd. isoja kuvia DC:n logosta. Löytyykö?
Googlen kuvahaku ei oikein auta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ajattelin painattaa DC-paidan/paitoja itselleni. Nyt tarvitsisin mahd. isoja kuvia DC:n logosta. Löytyykö?
Googlen kuvahaku ei oikein auta.
Edes siedettävän näköiseen t-paitaan tarvitsisiit aika massiivisen kuvan, ja sellaista tuskin löytyy.. parhaan jäljen varmaan saat, jos vektoroit ton kuvan. Sillon ei ees oo väliä kuinka iso alkuperäinen kuva on..
 
elikkä otat minkä tahansa kokoisen kuvan, ja sitten piirrät esim. Illustratorilla kuvan uudestaan vektorigrafiikkana. Näin saat erittäin hyvälaatuisen kuvan, jota voidaan suurentaa rajattomasti laadun kärsimättä ollenkaan. Jos jostain kuvan löydät, lähetä mulle mailina tms., niin voin ehkä jossain välissä yrittää tuon tehdä. (jos aikaa riittää, kun on tuo PS2-linux tällä hetkellä projektina...) Ei siis tarvitse olla mikään iso kuva, kunhan ei ihan postimerkkikokoinen ole... Miten ajattelit muuten tuon T-paidan painamisen järjestää?
 
Ajattelin että kunhan sais tyylin ja logot kohdalleen, vois painaa niitä "jossain" kymmenisen kipaletta, ja sitten myydä täällä omakustannehintaan. Itse olen näet metsästänyt DC/Sega paitaa mutta kiven alla tuntuvat olevan.

Painatustahan nyt saa monessa paikassa, esim. valokuvausliikkeissä, jne.
Esim. musta paita, rinnassa
tämä, eli logo pelikortin kokoisena ja selässä iso konsolin kuva

Edit:Löytyisiköhän tältä boardilta halukkaita t-paidan hankkijoita?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
joo, varmaan noi kaupaksi kävis... Logon mä saan kyllä suurennettua tarpeeksi, mutta ton koneen kuvan kanssa voi olla vaikeata... Helpointa olis varmaan nappaa (digi)kameralla vaan kuva koneesta ja poistaa tausta. ( esim. A4-kokosta kuvaa varten ei missään tapauksessa kannata alle 1280*1024 kuvaa käyttää).
 
Miltä kuulostaisi paita, jossa olisi brodeerattuna DC:n logo? Pieni edessä, iso selässä... Voisin auttaa jos halukkaita tulisi tarpeeksi. Hintakin saataisiin varmaan pidettyä järjellisissä tasoissa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Miltä kuulostaisi paita, jossa olisi brodeerattuna DC:n logo? Pieni edessä, iso selässä... Voisin auttaa jos halukkaita tulisi tarpeeksi. Hintakin saataisiin varmaan pidettyä järjellisissä tasoissa...

Kiinnostaa!
 
OK, näin lyhyessä ajassa tuli selkeitä vastauksia. Alan ottamaan selvää.

Oisko valkoinen T-paita ja sininen logo? Äh, tottakai... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Logon mä saan kyllä suurennettua tarpeeksi, mutta ton koneen kuvan kanssa voi olla vaikeata... Helpointa olis varmaan nappaa (digi)kameralla vaan kuva koneesta ja poistaa tausta. ( esim. A4-kokosta kuvaa varten ei missään tapauksessa kannata alle 1280*1024 kuvaa käyttää).
Miksei konettakin voisi tehdä vektoreilla? Eihän siitä nyt täysin aidon näköistä saisi, mutta mielestäni vähän tyylitelty DC näyttäisi paljon paremmalta kuin huono kuva koneesta (joka vielä huononee entisestään jos sen paidalle laittaa).
 
Jos minä tarvitsisin DC-paitaa niin siihen tulisi vaan se kiekura ilman mitään tekstejä yms.

Niin ja punainen logo mustassa paidassa. Tai sitten sininen paita ja valkoinen kiekura. Tai kyllä punainen paita mustalla kierteelläkin kävisi.
 
Nonniin, sitten paidat painoon(mulle kaks) ja sitten on helppo tunnistaa toisemme gameworldin kaljateltassa.
Mä oon se joka konttaa.
 
Voisikos paitaan vielä saada johonkin DCFin -tekstin, niin saa sitten respectiä ulkomailla? :D
 
Vasemaan hihaan pienellä, samalla värillä kuin paita.
Sillee se on siisti, sen huomaa jos huomaa, mutta ei hypi silmille.
 
Ylös Bottom