Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driv3r (ent. Driver 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tibor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mä tajua mikä teitä vaivaa. Mun mielestä peli on ainakin ihan helmi. :I Alussa tuntui tönköltä, mutta kyllä nyt sujuu. Mielestäni ampuminen on parempaa kun GTA peleissä. Ajaminen ihan hienoa ja suhteellisen realistista nyt kun sitä hivenen jo osaa.. tuolla sutimisnapilla ja käsijarrulla ja muuta. Siis.. oon pelannut nyt joku 7 tehtävää ja ainakin vielä tuntuu ihan hienolta.

Alussa se tosiaan tuntu kankealta kaikinpuolin, kun odotti jotain GTA3/vice city hötkyilyä ja kevyttä tunnelmaa, mutta on tuo ainakin PAAAAAALJON parempi kun true crime: streets of LA..
Tuota voisikin kuvailla hyvin niin, että tuo on kuin vice cityn ja true crime:streets of LA:n sekotus.

Ja mielestäni oli hienoa, että ensimmäinen tehtävä missä piti ajaa karkuun pahiksia (piti varastaa sellanen auto ja sit lähti yks autollinen apinoita perään) oli niinkin helposti ratkaistu että nousin autosta ulos ja ammuin sisälläolijat etulasin läpi kuoliaaksi ja sit vaan ajelin pois. Tottakai peli pitää opetella, ennenkun sitä meinaa haukkua tai jättää pelaamatta. Kyllä minä ainakin osaan myös sen ampuiluosuuden.. liikkuu vaan edestakaisin ja laukasee aina kun kursori muuttuu punaseks. Ja kyykystä laukoo.. ei ne äijät osu suhun jos oot kyykyssä vähän kauempana..

No mutta, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä... Minä pidän :)
Ainakin vielä.

Mun mielestä ainakin 55euron hintaan ihan hyvä ostos. Vielä kun sen tuonne kovalevylle heittää ja myy pois ;) :O

Ja niille ketkä nyt huutaa "SENKIN WARETTAJA" ni vastaan; maksan mä peleistä kuitenkin, kun ne ostan ja sit myyn hieman halvemmalla, mutta yhä omistan. Ja aivan törkeän hintaisia nuo pelit on anyway yleensä. Haluan pitää hauskaa ja pelata PALJON. En maksaa itseäni kipeäksi ja saada pari peliä ;P

Kiinnostaapi jonkinsortin boardimaine, juu-u. Ja kovalevyllä ne on ja voin niitä pelata, joten omistan. Köyhät ei saisi siis pelata. Selvä. Pelaan silti.

Niin ja pitää vielä sanoa, että saat yöllä nukuttua, että kyllä se microsoft ainakin minulta rahansa saa, kun joudun ostamaan toisen xboxin että voin pelata liveä. Modattu kun ei käy.
Ja kyllä minullakin parhaat pelit löytyy alkuperäisinä. Halon alkuperäisestä en edes luopuisi. Ja tottakai livepelit ostan myös alkuperäisenä. En minä näe tuota asiaa niin kuolemanvakavana, että siitä pitäisi EDES internetin keskusteluboardilla riidellä. Mutta kukin tavallaan.

"I COME IN PEACE" |/,,

Ei mutta pakko se on säästää rahaa jossain, koska oikeasti olen hyvinkin köyhä. Olisin tietty tämän asian teiltä voinut salata, mutta on ilmeisesti helvetin paska homma, että olen rehellinenkin vielä, "warettajan" lisäksi.

Mutta anteeksi nyt sitten kamalasti. Menen heti huomenna ostamaan kaikki kovalevyni pelit takaisin. Heti kun olen saanut huonekalut ja osan vaatteistani myytyä.

Hyvää yötä.

Ja sanopa muuten tuo uudestaan senjälkeen kun voit rehellisesti sanoa ettei tietokoneellasi ole yhtäkään mp3:sta tai copyright videopätkää, jota et omista. :)

No nyt ei enää muuta. Sori riitely. Ja yhä driv3r pyörii ja hyvä on, vaikka pari typerää tehtävää on tullutkin vastaan.

Sarkasmi opettelee laittamaan asiansa saman postauksen sisään.
Viestisi huomataan ilman foorumispämmäystäkin.

No huhhuuh... ihme peli ku mielipiteet on vähän sitä sun tätä. Itseasiassa aika paha pettymys kun tuli niitä alkuperäisiä drivereita pelailtua ja oli laatuaikaa. Ei varmaa uskalla tuhlaa rahojaan tohon.

En ole yhtään tehtävää edes vielä tehnyt, mutta peli tuntuu hyvältä: autoissa on mainiot vauriomallinnukset, eikä kävelyssäkään ole mielestäni mitään vikaa, mutta pelin musat ovat aivan paskat(onneksi niitä ei tarvitse kuunnella.)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Tehtäviä en pidä kovin suuressa arvossa muutenkaan, koska Driver-peleissä ne on aina läpäissyt muutamassa illassa, ja sen jälkeen en ole uudelleenpelannut kuin parhaimpia ajotehtäviä.

Etpäs pääse niin nopeasti, viimeisen kaupungin takaa-ajotehtävät ovat niin ***vetin vaikeita, että niitä saa yrittää monta kymmentä kertaa.

Ja jussi28:lle tiedoksi, pelissä on myös kolmas kaupunki.

Aika vaikeita ovat nuo Istanbulin runsaat takaa-ajot, kun kujilla tökkii niin hirveesti. Muutamassa kohtaa on ihan diashowta.

Ihmettelikö kukaan, miksi ensimmäiset arviot olivat melko hyviä tai miksi esimerkiksi GameSpot (5,4/10), IGN (5.5/10) ja Eurogamer (3/10) arvostelivat pelin suhteellisen myöhään? Syy tähän on varsin "ruma". Atari on nimittäin monien alalla työskentelevien mukaan yrittänyt "ostaa" hyviä arvosanoja pelimedioilta täysin keskeneräiseksi jätetylle pelilleen. Jos julkaisu ei lupaa tiettyä vähimmäisarvosanaa pelille (esimerkiksi 8/10), he eivät saa arvostelukoodia, vaan joutuvat odottamaan myyntiversiota ja hankkimaan sen jostain muualta kuin Atarilta itseltään.

Driv3r ja Atari eivät tietenkään ole ainoita häpeäpilkkuja, sillä vastaavaa on tapahtunut ennenkin ja tulee varmasti tapahtumaan jatkossakin. Kannattaakin suhtautua varauksella ensimmäisiin arvioihin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ihmettelikö kukaan, miksi ensimmäiset arviot olivat melko hyviä tai miksi esimerkiksi GameSpot (5,4/10), IGN (5.5/10) ja Eurogamer (3/10) arvostelivat pelin suhteellisen myöhään? Syy tähän on varsin "ruma". Atari on nimittäin monien alalla työskentelevien mukaan yrittänyt "ostaa" hyviä arvosanoja pelimedioilta täysin keskeneräiseksi jätetylle pelilleen. Jos julkaisu ei lupaa tiettyä vähimmäisarvosanaa pelille (esimerkiksi 8/10), he eivät saa arvostelukoodia, vaan joutuvat odottamaan myyntiversiota ja hankkimaan sen jostain muualta kuin Atarilta itseltään.

Driv3r ja Atari eivät tietenkään ole ainoita häpeäpilkkuja, sillä vastaavaa on tapahtunut ennenkin ja tulee varmasti tapahtumaan jatkossakin. Kannattaakin suhtautua varauksella ensimmäisiin arvioihin!

No huh, toi on kyllä jo aika törkeää toimintaa Atarilta. Luulivatko ne että joku IGN mielummin säästää 50 euroa ja tekee feikkiarvion ennemmin kuin ostaa pelin ja arvio vähän myöhässä oikeilla perusteilla? Näköjään, pisteet IGNille ja kumppaneille kun eivät suostuneet moiseen.

Toivottavasti näitä ei enää tapahdu, mutta ei varmasti ollut ensimmäinen tai viimeinen kerta kuten sanoit. Menenpäs heti palauttamaan tuon lahjus-Porschen Atarille.

Ja kostoksi "huijaustarjouksista" arvostelivat tarkoituksella huonommaksi kuin muuten olisivat tehneet? :D Jo on maailma mennyt kummalliseksi, kun ei voi yrittää tehdä hyvää peliä vaan pitää yrittää ostaa parempia arvosteluita. :(

Tekisivät kunnolla ne pelit, ettei tarvitsisi "ostaa" hyviä arvosteluja. :( Kyllähän tuohon arvosteluitten "ostamiseen" enemmän rahaa menee, kuin pelin viilaamiseen kiitettäväksi?
Tästedes alan luottamaan enemmän GameSpotin ja IGN:nän arvosteluihin, kerran jos he eivät tälläiseen mukaan astu.

Taas näkee sen, että rahalla saa kaikkea. :(

Kyllä tässä jotain hämärää tosiaan on, sillä IGN julkaisi viikkopäivityksenä 4 artikkelia joissa hehkutettiin pelin autoja, ja previkatkin olivat melko kehuvia. Nämä artikkelit oli vieläpä kirjoittanut sama tyyppi kuin arvostelija, ja olin varma että IGN kehuisi peliä myös arvosteluissaan.

Voi sarkasmi sarkasmi... No ei siinä mun mielessä oo hirveesti väärää jos ostat eka pelin ja tallennat sen kovolle. Mieluummin näin kuin että ostaisit viidellä eurolla piraattipelejä tai itse polttaisit xboxlevyjä myyntiin. Tai jos lainaisit pelejä päiväks ja tallentaisit ne. Mutta voi sen niinkin hoitaa että hankkii läheiset suhteet toptronicsiin ja jöllii sieltä pelit etuajassa kympin kappale...:cool:

Ylös Bottom