Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DriveClub [Hype]

Äsken lisäsin sinut pouttuxz kaverilistalle, ketään ei vieläkään saa lisättyä klubiin, harmaana on...

Eli minut :D Kiitos. Eli minä pääsen yhdeksi jäseksi noista kuudesta onnekkaasta:cool: Nyt vaan odotellaan, että saisivat noi klubi systeemit pelittään... Mitä uratilaa olen ehtinyt vähän aloitella, niin hyvältä kyllä maistuu minusta. Hienoa grafiikkaa on kyllä.

Vastaus: DriveClub

Tekoälykuskit tässä pelissä on varmaan paskinta ikinä. Ajelevat ihan surutta kylkeen ja perään, eivätkä yhtään huomioi muutenkaan pelaajaa. Eikä kertaakaan ole päässyt nettiin yhdistämään, jotta klubia pystyisi tehdä.

Nyt kolma tuntia takana ja... tämähän on helvetin hyvä peli!
Ratilla ajelen ja hauskaa on ollut. Tuntuma on juuri sopiva, tekoälykuskit aika kökköä.

ajamaaaan -->

Pientä toivoa on että piakkoin alkaisi nettipelitkin toimimaan, tämän kopsasin evalutionin facebook päivityksestä

During the next 24hrs we are running essential diagnostics to help us improve the performance of the servers. This may disrupt online play for you when you do get connected.
We are sorry we don't have more news to share right now but we will keep working hard to get you all up and running online as quickly as we can

Ihan sama vaikka olisivat pitäneet lupauksensa, kun ei sitä kuitenkaan pelaan pystyisi ;)

Riittää, että olisi ehtinyt edes sen 30 sekunttia kokeilla ajotuntumaa, jonka jälkeen olisin ostanut täysversion, mutta koska ei kiinnosta maksavat asiakkaat niin ei voi mitään. Ja vaikka ei olisi voinut pelata niin siitä ei olisi tullut läheskään näin iso ongelma kuin nyt, kun peli ei ole edes tarjolla. Olisivat vain laittaneet sen ladattavaksi vaikka ei voisikaan pelata.

Ja eikös siinä kuitenkin olisi voinut sitä yksinpeliä koittaa? Itse ainakin olisin pelkästään sitä ajanut.

Ja eikös siinä kuitenkin olisi voinut sitä yksinpeliä koittaa? Itse ainakin olisin pelkästään sitä ajanut.

No joo eiköhän sitä pystyisi ajamaan, jos siitä tykkää. Itsellä kiinnostus tasan nolla pelata tekoälyä vastaan sitä, mut toisaalta olis siinäkin ajotuntuman nähny.

Koskas tän psn plus ilmaisversion pitäis tulla saataville sotreen?
Tulee sitten, kun serveriongelmat on saatu ratkottua. Mitään edes aikatauluarvausta eivät uskalla tässä vaiheessa antaa. Ehkä menee viikonlopun yli, ehkä vielä pidemmälle.

Tilannetta kannattaa seurailla Facebookissa ja/tai Twitterissä. Tuonne tulee uusimmat, viralliset tiedot.

PS. Ja vaikka osalle ehkä riittäisikin pelkkä ajotuntuman kokeminen, ei se silti antaisi (kehittäjien mielestä) tarpeeksi hyvää kuvaa itse pelistä, jossa ne verkko-ominaisuudet ja sosiaalisuus ovat erittäin tärkeässä osassa. Kannattaa vaikka kuunnella uusin Nelinpeli-podcast; edellisessä jaksossa kaiffarit haukkuivat pelin aika lailla lyttyyn, mutta nyt kun olivat päässeet pelaamaan verkko-ominaisuuksien kera, muuttui ääni kellossa tyystin.

Hyvin on alkupään kisat maistuneet kun sain ratin.
Kokeilin eilen pädillä enkä tykännyt, tänään sai logitechin ratti siirtyä eläkkeelle ja tilalle thrustmaster ja heti tuntui mukavammalta kurvailla.
Ratin asetuksissa ei paljon säädettävää ole, wheel assistin laitoin offille ja manuaali vaihteet.
Alkupään eventtejä vasta kerennyt ajamaan, jospa viikonloppuna pääsis nettipelin pariinkin.

Hyvin on alkupään kisat maistuneet kun sain ratin.
Kokeilin eilen pädillä enkä tykännyt, tänään sai logitechin ratti siirtyä eläkkeelle ja tilalle thrustmaster ja heti tuntui mukavammalta kurvailla.
Ratin asetuksissa ei paljon säädettävää ole, wheel assistin laitoin offille ja manuaali vaihteet.
Alkupään eventtejä vasta kerennyt ajamaan, jospa viikonloppuna pääsis nettipelin pariinkin.

Minkä ThrustMasterin hommasit, niitähän on aika monta?

T300RS, vaikuttaa ihan hyvältä. Pienenä miinuksena melko kovaääninen puhallin, reilun puolen tunnin ajelun jälkeen alkoi ratin moottoria jäähyttelemään.

Minulla on sama T300RS eikä se pidä mitään ääntä vaikka olen parikintuntìa yhtämittaa pelannu.

Onko tämä storessa oleva 39,95€ hintainen: "Täysi DRIVECLUB™ PlayStation®Plus Edition -pelipäivitys" täysi peli (eli sama kuin Prismasta hakis fyysisen levyn vaan että ei saa sitä itse levyä) vai vaan joku päivitys? Jos on täysi peli niin miksi ihmeessä tuossa lukee tuo "pelipäivitys" hämäämässä?

Onko tämä storessa oleva 39,95€ hintainen: "Täysi DRIVECLUB™ PlayStation®Plus Edition -pelipäivitys" täysi peli (eli sama kuin Prismasta hakis fyysisen levyn vaan että ei saa sitä itse levyä) vai vaan joku päivitys? Jos on täysi peli niin miksi ihmeessä tuossa lukee tuo "pelipäivitys" hämäämässä?

Koska sillä voi myös päivittää demon kokopeliksi ja sitä demoa ei vielä saa imettyä. Koko peli se on, ostin myös.

Ja toive:

Voiko joku rautalangasta vääntää miten toi drifting toimii? Ei jotenkin luonistu itellä mitenkään..

eli missä vaiheessa pitäisi ja mitä jarrua kaasua painaa ja milloin päästää irti?

Parhaaseen tulokseen olen päässyt kun olen jotenkin "hakannut" käsijarru nappia ja koittanut päästä vinottain. Jos vain painan kässärin pohjaan ja käännän rattia niin auto menee suoraan ojaan.. Oon kyl ihan käsi tossa. :D

Eli mutka kun lähestyy missä vaiheessa käsijarrua ja miten ja miten kaasu ja mitä hemmettiä.. ei vaa mulla toimi.

Minulla on sama T300RS eikä se pidä mitään ääntä vaikka olen parikintuntìa yhtämittaa pelannu.

Tuo kertonee siitä, että osaat ajaa paremmin kuin minä.
Ajele muutama kisa romurallia ja pitkin ojan pohjia, niin että force joutuu kunnolla töihin, eiköhän se puhallin herää henkiin.[emoji1]
Huoneen lämpötilalla saattoi myös olla oma osuutensa, eilen lämmitin leivinuunin ja oli varmaan yli 25 lämmintä pelihuoneessa.
Katselin youtubesta pari ratin arviota ja niissäkin puhaltimen ääni mainittiin, joten lienee normaalia.
Driftaus on kyllä syvältä, en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää ajaa sivuluisussa, kun "suoraan" ajamalla pääsee lujempaa.
Toki tuo on hauskaa irl esim. jääradalla tehottomallakin takaveto autolla, mutta peleihin ei mielestäni ole saatu koskaan toimimaan. Vaatii pers tuntumaa eikä sitä saavuteta mielestäni tv:n ääressä kuppijakkarassa. Lähes pokkeuksetta luisuttelu tehtävät on jääneet kaikissa ajopeleissä tekemättä ja jos pelin nimessä on mainittu drift ne on jääneet ostamatta kokonaan,

Eilen ehtoolla tuli taas muutama kisa ajettua ja tekoäly ottaa tässä kyllä päähän, tahallisia törmäilyjä aivan liikaa pelaajaan ja mitenkähän homma muuttuu kun mennää tehokkaampiin autohoihin, taitaa mennä pahemmaksi. Rupeisi nyt servert toimii niin päästäis tuohon kfinin clubiin. Peliin olen muuten aika hyvin tykästynyt, ajomalliin alkaa tottumaan ja ohjaus on mukavan jämäkkä, vaikka aavistuksen saisi olla ajettavuus realistisemempi.

Ylös Bottom