Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ne näemmä puuttuvat. Varmaankin tulevat iltapäivän aikana Storen normaalin viikkopäivitysrytmin mukaisesti. Rushy33 lupailee asiasta lisätietoja "pian".Eipä vielä saanu uusia autoja käyttöön.
Store update for #DRIVECLUB in the EU isn't complete yet. The cars for the APEX expansion haven't been added yet. I'll give an update soon.
&
In the meantime in the EU you can download the #DRIVECLUB Sakura Tour, Icona Vulcano and the two livery packs.
Onnea. Ja vielä pädillä! En ole ollut edes tietoinen tällaisista haasteista. Soolot jättänyt huomioimatta täysin kun lvl on 50, niin ei sooloista saa enää pisteitä. Klubihaasteita tullut vain ajeltua. Pistäkääpä viestiä kun tulee uus ja mistä löytää.Tuli muuten myös voitettua tuollainen Evolution Studiosin haaste:
Cyrus: kie25 pelaa pädillä ja ratilla. Ratilla on miehen mukaan vaikeampaa pärjätä kuin DS4:lla, tosin epäilen että ratti on joidenkin autojen kanssa parempi vaihtoehto.
Aika erikoista. Mulle tuli tossa Ferrarilla Japanin rataa ajellessa selvästi fiilis, että moni kohta olisi varmempi ja vakaampi mennä ratilla, mutta ehkä sitten kuitenkaan ei. Ajattelin ja tunnustelin niin, että käytännössä pädillä pääsisi yhtä lujaa, mutta ratilla suorituksen saisi huomattavasti varmemmaksi, tietyt pikkuliikkeet ja vastaohjauspaikat.
Ongelma tiedossa, lisätietoa ei ole vielä tullut.Onko muilla vastaavaa ongelmaa apex lisärin kanssa, että autoo valitessa herjaa että "voit aktivoida tämän sisällön ostamalla sen PSstoresta"?
Mulla on fiilis, että pädillä on kokoajan jotain vakautusta käytössä ja ratilla ne on pois. Monessa paikkaa olen pädillä nopeampi, koska auto ei lähde lapasesta yhtä herkästi, vaikka runttaa kaasun pohjaan.
Mulla herjasi ihan samaa elements ja redline pakettien kanssa, mutta se perinteinen lisenssien palautus poisti ongelman.
Käyttöoikeuksien palautusta. EU Store valitettavasti edelleen bugaa Apex-paketin suhteen.Mitä tarkoitaa 'lisenssien pal.'? Ja saitko nämät uusimmatkin esiin niin?
APEX EU Store Update - The PlayStation Store team have now fixed the problem. In game just re-download the pack.