Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Driveclub - Säätilat lisätty, Plus Editionista ei tietoakaan

Eipä vielä saanu uusia autoja käyttöön.

Cyrus: kie25 pelaa pädillä ja ratilla. Ratilla on miehen mukaan vaikeampaa pärjätä kuin DS4:lla, tosin epäilen että ratti on joidenkin autojen kanssa parempi vaihtoehto. Kuitenkin, itse pelaan DualShock 4:lla eikä ole sillai tuntunut että häviäisin ohjaimen takia.

Illalla pääsee ottamaan DLC:n autoista tuntumaa. Jenkkilästä kuuluu että Tour Eventtien vaikeustaso olisi rampautettu joka on mielestäni todella huono asia. Redline/Elements opettaa hyvin ajamaan uusia autoja ja vesisateessa ajoa koska ne ovat tarpeeksi haastavia kaikille. Nyt on käynyt niin että kun äänekkäin yleisö (Manuel 15v i the best racing geim pleijer) on valittanut että yksinpeli olisi liian vaikea niin nyt se sitten rampautettiin :/

Eipä vielä saanu uusia autoja käyttöön.
Ne näemmä puuttuvat. Varmaankin tulevat iltapäivän aikana Storen normaalin viikkopäivitysrytmin mukaisesti. Rushy33 lupailee asiasta lisätietoja "pian".

Store update for #DRIVECLUB in the EU isn't complete yet. The cars for the APEX expansion haven't been added yet. I'll give an update soon.

&

In the meantime in the EU you can download the #DRIVECLUB Sakura Tour, Icona Vulcano and the two livery packs.

Lähde: Twitter (@Rushy33)

Tuli muuten myös voitettua tuollainen Evolution Studiosin haaste:
Onnea. Ja vielä pädillä! En ole ollut edes tietoinen tällaisista haasteista. Soolot jättänyt huomioimatta täysin kun lvl on 50, niin ei sooloista saa enää pisteitä. Klubihaasteita tullut vain ajeltua. Pistäkääpä viestiä kun tulee uus ja mistä löytää.

Nopea Icona Vulcano -testi pädillä: tasapainoinen mutta ovat aivan liian isolla TCS-arvolla tukahduttaneet voiman. Saisi edes avut pois päältä.

Cyrus: kie25 pelaa pädillä ja ratilla. Ratilla on miehen mukaan vaikeampaa pärjätä kuin DS4:lla, tosin epäilen että ratti on joidenkin autojen kanssa parempi vaihtoehto.

Aika erikoista. Mulle tuli tossa Ferrarilla Japanin rataa ajellessa selvästi fiilis, että moni kohta olisi varmempi ja vakaampi mennä ratilla, mutta ehkä sitten kuitenkaan ei. Ajattelin ja tunnustelin niin, että käytännössä pädillä pääsisi yhtä lujaa, mutta ratilla suorituksen saisi huomattavasti varmemmaksi, tietyt pikkuliikkeet ja vastaohjauspaikat.

Aika erikoista. Mulle tuli tossa Ferrarilla Japanin rataa ajellessa selvästi fiilis, että moni kohta olisi varmempi ja vakaampi mennä ratilla, mutta ehkä sitten kuitenkaan ei. Ajattelin ja tunnustelin niin, että käytännössä pädillä pääsisi yhtä lujaa, mutta ratilla suorituksen saisi huomattavasti varmemmaksi, tietyt pikkuliikkeet ja vastaohjauspaikat.

Mulla on fiilis, että pädillä on kokoajan jotain vakautusta käytössä ja ratilla ne on pois. Monessa paikkaa olen pädillä nopeampi, koska auto ei lähde lapasesta yhtä herkästi, vaikka runttaa kaasun pohjaan.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa apex lisärin kanssa, että autoo valitessa herjaa että "voit aktivoida tämän sisällön ostamalla sen PSstoresta"? Omistan kausipassin ja kaiken mahdollisen olen ladannut sieltä.. Sakura lisärin kanssa ei ollut moista ongelmaa..

Mulla herjasi ihan samaa elements ja redline pakettien kanssa, mutta se perinteinen lisenssien palautus poisti ongelman.

Mulla on fiilis, että pädillä on kokoajan jotain vakautusta käytössä ja ratilla ne on pois. Monessa paikkaa olen pädillä nopeampi, koska auto ei lähde lapasesta yhtä herkästi, vaikka runttaa kaasun pohjaan.

On kyllä todella perseestä, jos näin on!

Vähän kyllä on pettymys Sakura-dlc:n perusteella tuo alennettu vaikeustaso :( Tiedän että olen ns. ääripään tapaus mutta mielestäni ero on ihan naurettava nyt. Elements/Redlinessä kisat pystyi yleensä voittamaan n.5 sekunnin erolla AI:hin mutta oli mukavasti vastusta kuitenkin ettei ensimmäisessä 3:ssa mutkassa ohittanut koko letkaa.

Nyt esim: Pagani Showdownissa Goshodaira radalla eroni 2.een oli 12 sekuntia. AI on aivan järjettömän hidas. Myös driftejä ja muita objektiiveja on helpotettu. Harmittaa vähän. Ja olihan siellä alkuperäisessä ja Elements tourissakin muutama meikällekin haastava event kuten Venom Hot Lapit ja Elements tourin vika kisa oli ihan kiva haaste itsessään. Olivat oikein mainioita. Toivottavasti palattaisin takaisin samaan seuraavissa DLC:eissä.

Autoista:

Icona Vulcano on ihan hirveää ripulia, kuten oletinkin. Auton ajettavuus ja kääntyvyys on pakko olla huonoa, jos Super luokkaan isketään muuten 900 heppainen hyperauto. Mutta, eiköhän tällekin autolle faninsa löydy.
DLC autoista ei voi vielä sanoa mitään kun viestin kirjoitus hetkellä Apex pack on vieläkin rikki PS Storen päästä. EU Team pls.

Mulla herjasi ihan samaa elements ja redline pakettien kanssa, mutta se perinteinen lisenssien palautus poisti ongelman.

Mitä tarkoitaa 'lisenssien pal.'? Ja saitko nämät uusimmatkin esiin niin?

Eipä ole eka kerta kun tämän pelin sisältö tökkii.

^ Asia selvä. Eipä lähetä sorkkimaan systeemiä. Kiitos.

Kohta pääsee kotiin tyyppaamaan Apexia. Sitten autofiiliksiä pöytään by yours truly

[video=youtube_share;g-R6rkUJB7k]http://youtu.be/g-R6rkUJB7k[/video]

Kuumakierros Ruotsin hyperillä Koenigsegg Agera R:llä.
Hurja peli mutta käskettävissä.

Ylös Bottom