Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

.
. Tuosta olen samaa mieltä: PSP on kamalan iso. UMD-pyörittimen poistamalla laitteesta saisi paljon näppärämmän ja vähentäisi virrankulutusta merkittävästi. Tietty sitten pitäisi kehitellä joku vaihtoehtoinen formaatti pelejä varten. Toistaiseksi ainakin parin gigan flash-korttien käyttäminen peleissä on suhteettoman kallista, mutta hinnathan tulevat jatkuvasti alas...xevious sanoi:Hmm juu...itseltäni kumpikin vehje löytyy ja kummassakin on omat hyvät puolensa, mutta ihan pelaamista ajatellen DS voittaa tietty mennen tullen. PSP:tä on lähinnä tullut käytettyä mp3-soittimena ja sellaisenahan se on surkea. Järkyttävän kokoinen mötikkä. Sitä kun pitää takin taskussa sen neopreeni-kantopussin kanssa, niin näyttää siltä kuin olisi raskaana.
feldon sanoi:BTW: Jos Sony vapauttaisi homebrew-kehittäjien kädet, olisi PSP sata kertaa kiinnostavampi kapine.

Samoin kävi minullakingroove sanoi:Itse kyllästyin PSP:hen parissa kuukaudessa. Ensin tuli väännettyä emulaattoreita ym, mutta sitten kun hommasin GTA:n, piti päivittää uudempaan versioon ja sittenhän ei homebrewit enää toimineet.
PSP:n huonona puolena tietty toi hinta, jos sillä haluaa mitään tehdä niin pitää olla vähintään se giganen kortti. Toisaalta tällöin säästä peleissä jos tykkää laittomuuksista.
Anyway, PSP:ssä akku kestää naurettavan lyhyen aikaa DS:n verrattuna. Pelitkin on sitä samaa jöötiä PSP:llä mitä löytyy jo muille konsoleille.
Itse hommasin nyt DS:n ja olen erittäin tyytyväinen siihen, pelejäkin löytyy vaikka mitä mielenkiintoisia.

HAAHAA!!!!Teppo_Holmqvist sanoi:

Jeps. Samalla linjalla olen itsekkin. PSP:n ostin melkein heti kun se tuli, mutta pelejä ei vain ilmestynyt, siis semmoisia mitä jaksaa pelatakkin pitkään.Linkitys sanoi:Itse PSP:n omistajana sanoisin että DS on parempi vehje, vaikka en ole DS:ään koskaan koskenutkaan. PSP:lle ei yksinkertaisesti ole mielenkiintoisia pelejä.
Mjoo. Ihan uuden DS Liten sain, kun vaihdoin PSP Value Packin. Ihan päikseen. EB-Games Kampissa teki tämän vaihtarin. En sitten vain tiedä paljonko mukana oli kanta-asiakas etua.Linkitys sanoi:Sait siis vaihdettua PSP:n upouuteen DS liteen? Missä onnistuisi moinen vaihtokauppa. Teen itsekin.

Minun vastaukseni on PSP tietenkin! Sille on nyt tullut hyviä pelejä ja on tulossa lisää! En ymmärrä mikä niissä DS peleissä viehättää
 Minun vastaukseni on PSP tietenkin! Sille on nyt tullut hyviä pelejä ja on tulossa lisää! En ymmärrä mikä niissä DS peleissä viehättää  ... Itse olen ajatellut juuri PSPeen hankkia koska sillä on niin hyvä kattoo leffoi ja pelaa. DS:llä on kyllä Final Fantasy III mutta en tiiä miten hyvä sekin sitten on.
 ... Itse olen ajatellut juuri PSPeen hankkia koska sillä on niin hyvä kattoo leffoi ja pelaa. DS:llä on kyllä Final Fantasy III mutta en tiiä miten hyvä sekin sitten on.