Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

Vastaus: DualShock 3

Toimii, noistahan täällä on keskusteltu. Ovat näköjään alentaneet molempien värien hintaakin, nyt kumpikin kustantaa $59.99 [~40.51].

no hemmetti, ois kannattanu odottaa hieman... kun mä maksoin siitä ohjaimesta sen alennuskupongin kanssa ton vajaa 41... Noh toivottavasti tälläviikolla saapuu kun nyt on parin päivän ajan ollut Airmailina, kunhan taas ei ole millään Finnairilla liikenteessä... :D
 
Vastaus: DualShock 3

Toimii, noistahan täällä on keskusteltu. Ovat näköjään alentaneet molempien värien hintaakin, nyt kumpikin kustantaa $59.99 [~40.51].


Onko toi luotettava firma? Millaiset toimitusajat? Tuleeko tuotteet lentorahtina, vai miten?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

On luotettava ja toimitusaika about pari viikkoa. Toimitustavasta ei pienintäkään havaintoa, mutta mitä väliä kun ovelle ne aina kuitenkin saapuu :)
 
Vastaus: DualShock 3

Itse laitoin tilaukseen 27.12. ja viime perjantaina odotti postiluukussa. Eli noin kaksi viikkoa siinä lähetyksessä kesti. Hyvä ostos kaikenkaikkiaan. Ja se Yesasia.com muuten taitaa toimittaa Hong Kongista (ei Japaniasta). :)

Itse laitoin äskein tilaukseen :cool:
 
Vastaus: DualShock 3

Laitoin juuri kanssa itse tilauksen sisään, ei ole kyllä pashalla paha hinta : 37,13 / kpl. Eihän tätä ole mitään järkeä ostaa Suomesta jos hintapyynti on noin 75 / kpl luokkaa :eek::eek::
 
Vastaus: DualShock 3

Toimii, noistahan täällä on keskusteltu. Ovat näköjään alentaneet molempien värien hintaakin, nyt kumpikin kustantaa $59.99 [~40.51].
Voi plääh. Vain muutama päivä sen jälkeen, kun menin omani tilaamaan. Nyt tulee kiusaus hommata toinen. 8) Valkoinen on värinä aika arka, mutta olisipa sit selvästi erottuva värinävääpeli. (Musta DS3 voi sekoittua vahingossa Sixaxisiin. Tai seliseli, painoerostahan ne tunnistaa heti kättelyssä.)
 
Vastaus: DualShock 3

Voi plääh. Vain muutama päivä sen jälkeen, kun menin omani tilaamaan. Nyt tulee kiusaus hommata toinen. 8) Valkoinen on värinä aika arka, mutta olisipa sit selvästi erottuva värinävääpeli. (Musta DS3 voi sekoittua vahingossa Sixaxisiin. Tai seliseli, painoerostahan ne tunnistaa heti kättelyssä.)

sama vika, täytyy ens viikolla tilata toinenkin, jos vaikka olisi vieläkin halvempi :rolleyes:
 
Vastaus: DualShock 3

Musta dualshocki piti laittaa tilaukseen kerta noin huokeella hinnalla sai. Jos joku haluaa ostaa multa logitechin chillstream ohjaimen nii halvalla lähtee :p
 
Vastaus: DualShock 3

Itse sain kaksi DualShock 3 - ohjainta vielä halvemmalla. Tai itse asiassa, tulen saamaan.

Isäni, kuten kerroin, on nyt työmatkalla Singaporessa. Vihjasin sille, että katsoisi paikallisista kaupoista, jos sattuisi löytymään DS3:sta. Juuri puhuin isäni kanssa puhelimessa ja sehän oli jo löytänyt ne!

Paikallisesta Sony liikkeestä löytyi hintaan 70 Singaporen dollaria, joka on euroiksi muunnettuna noin 30 :eek: Yhteensä siis 60 kahdesta ohjaimesta, kun Suomessa yhdestäkin ohjaimesta joutuu pulittamaan saman verran :D

Myyjä oli kuulemma kaupitellut myös GCON 3 - valopistoolia, mutta onneksi isäni ei ollut ostanut sitä :D
 
Vastaus: DualShock 3

sitä mää vaa täs uteliaisuuttani kyselisin, kun toi mun ohjain on ollu jo muutaman päivän Airmailina kohti Suomea, niin eikö ihan mistä päin mailmaa lentokoneet lennä alle päivässä Suomeen, niin te jotka olette tilanneet ja seuranneet tilauksen saapumista, niin kuinka kauan teillä on ollu Airmailina... Eikäköö mä sitä vaa vundeerasin, että missä vaiheessa mä pistän JeesAasiaan eemeliä, ettei ohjain tullut Suomeen, vaan meni Grönlantiin ;eek:
Jeesakkaas ny innokasta vibraattorin odottelijaa :rolleyes:
 
Vastaus: DualShock 3

Vaikka lentämällä tuleekin, niin yksittäistä paketti tuskin tuodaan suoraan Honk Kongista (vai mistä lie YesAsia lähettääkään) Suomeen. Menee monen välietapin kautta ja saattaa aina jäädä päiväksi (tai pariksi) yhteen paikkaan. Puhumattakaan siitä, että paketti saattaa lähteä sivuteille (oma Singstar tuli aikoinaan pienen kierroksen kautta, oli käynyt aivan jossain muualla kuin missä olisi kaiken järjen mukaan pitänyt käydä matkalla Suomeen).
 
Vastaus: DualShock 3

sitä mää vaa täs uteliaisuuttani kyselisin, kun toi mun ohjain on ollu jo muutaman päivän Airmailina kohti Suomea, niin eikö ihan mistä päin mailmaa lentokoneet lennä alle päivässä Suomeen, niin te jotka olette tilanneet ja seuranneet tilauksen saapumista, niin kuinka kauan teillä on ollu Airmailina... Eikäköö mä sitä vaa vundeerasin, että missä vaiheessa mä pistän JeesAasiaan eemeliä, ettei ohjain tullut Suomeen, vaan meni Grönlantiin ;eek:
Jeesakkaas ny innokasta vibraattorin odottelijaa :rolleyes:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=556804#post556804
 
Vastaus: DualShock 3

Tuli eilen Yesasiasta Dualshock 3 tilattua ja huomasin etta "Availability: usually ships within 7-14 days". Pari päivää aikaisemmin oli muistini mukaan vielä "In stock". Meinaako toi nyt sitä että tuotetta ei noilla ole, eivätkä tiedä millon tulee.

Eli lähinnä kysyn sitä, onko joku tilannu tolla samalla Availabilty -merkinnällä olleita tuotteita ja miten ne on saapunut?
 
Vastaus: DualShock 3

niin te jotka olette tilanneet ja seuranneet tilauksen saapumista, niin kuinka kauan teillä on ollu Airmailina... Eikäköö mä sitä vaa vundeerasin, että missä vaiheessa mä pistän JeesAasiaan eemeliä,

No se toinen peli (Fifa 08) jonka tilasin jeespoksista samaan aikaan ku ton Prologuen tuli 10 päivässä normi-ilmais-mailina. Lähetettiin 18.12. ja saapui 28.12. ja oli joulu välissä!! Prologuen lähettivät 20.12. eikä oo tähän päivään mennessä tullu, eikä tuu. Se on saletti se!

Eli ehkä joskus parin viikon jälkeen voi alkaa jo lähettään sitä eemeliä tosin ei ne sille varmaan mitään tee ennenkö on kulunu joku tietty maksimi aika ja asiakkaalla kasvanu tatti ottaan.
 
Vastaus: DualShock 3

Tuli eilen Yesasiasta Dualshock 3 tilattua ja huomasin etta "Availability: usually ships within 7-14 days". Pari päivää aikaisemmin oli muistini mukaan vielä "In stock". Meinaako toi nyt sitä että tuotetta ei noilla ole, eivätkä tiedä millon tulee.

Eli lähinnä kysyn sitä, onko joku tilannu tolla samalla Availabilty -merkinnällä olleita tuotteita ja miten ne on saapunut?
On tilattu ja perille on tullu. Muutaman päivän ne haki sitä tuotetta, mut kaikki ok kuitenkin.
 
Ylös Bottom