Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
peppokani sanoi:6.1 tilasin yesasiasta ohjaimen ja tähän päivään saakka status oli Searching from Suppliers. Tänään muuttui prosessing:iksi, eli kohta vissiin postittavat tilauksen. Taitaa ohjaimilla olla aika suurehko menekki.
Mitä hittoa, teil Ready to be Shipped ja mulla on vasta prosessingi ja mä tilasin jo 4.tammikuuta! miten noi noita hommia oikee tekee?mkko sanoi:Muuttuiko tosiaan prosessingiksi, meinaan, että katoitko sen tarkemman statuksen, siinä ekalla sivullahan on koko ajan ollut toi prosessing ja tarkenteena sitten searchin jne? No ehkä, mä nimittäin tilasin myös 6.1. ja nyt on muuttunut tosta search statuksesta Ready and in Stockiksi...
Eli ilmeisesti ovat tosiaan saaneet näitä taas, toivottavasti tulee - tänne ja sinne!
Jaa, nyt onkin jo Ready to be Shipped, joten eiköhän se sieltä.
No eikös ne sielläpäin olekkin ainoastaan myynnissä, tosin riippu, millon sen matka onEddy93 sanoi:Tänään sain selville, että isäni ei lähdekkään Amerikkaan, vaan Singaporeen.
Olisiko mahdollista löytää tuolta Aasian maasta näitä DualShock 3 - ohjaimia?
Full Hunter sanoi:No nyt on Suomi hinta selvillä http://www.vpd.fi/product_details.php?p=7506&subid=111&c=132
Timppa78 sanoi:Mitä hittoa, teil Ready to be Shipped ja mulla on vasta prosessingi ja mä tilasin jo 4.tammikuuta! miten noi noita hommia oikee tekee?
ookke, no odottavan aika on tässä tapauksessa liiiiian pitkämkko sanoi:No hyvä on munkin muisti, mähän tilasin kans 4.1. eli vissiin vähän ennen sua - menee tässä nämä päivät ilosesti sekaisin. Mutta nyt näkyy tieto, että Shipped on, eli tänään airmailiin on lähteny. Toivottavasti ei tuu Finnairin koneella
MapaX sanoi:Suurta on näköjään vaihtelu toimitus ajassa.
1.1 tilasin yesasiasta ja 9.1 oli postilaatikossa
Onhan tuo ihan jämyn tuntoinen. Nyt kun vain tulisi COD4:seen tärinä päivitys..
Ensi viikolla.No eikös ne sielläpäin olekkin ainoastaan myynnissä, tosin riippu, millon sen matka on
Samaa mieltä...btw tietääkö kukaan onko tommoisia "3rd party"-tarvike-kama juttuja jo olemassa? FPS pelit on täytä tuskaa Pleikkarin ohjaimilla...Kun vielä vaihtaisivat vasemman tatin ja ristiohjaimen paikkoja, niin olisi taas yksi PS3:n "muureista" kaadettu. .
Haha. Hyvähän se on ohjainta syyttää. Oot vaan huono. Osta XO niin jo on tatit väärässä paikassa. Ihan luonnottomassa asennossa tuo vasen peukalo.Samaa mieltä...btw tietääkö kukaan onko tommoisia "3rd party"-tarvike-kama juttuja jo olemassa? FPS pelit on täytä tuskaa Pleikkarin ohjaimilla...