Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DualShock 3

Timppa78 sanoi:
nii. pitääks tonne eka rekisteröityä, vai mikä mulla on ku en pääse http://global.yesasia.com/en/Basket.aspx?section=games&code=c&nsku=1005069416 tätä pidemmälle eikä Lontoo kaljassa onnistu enään :mad:
haloo??? oisin nytte just nytte ja täl hetkel tilaamassa ku on yö ni ei oo muita kiireitä, ni tilaamas ton, aamul ja sitä rataa rahat on käytetty... toisin sanoen emäntä tarttee aamul mun korttia ja ois sitä ennen kiva saada itellee ainakin toi ohjain... :D ;)
 
Vastaus: DualShock 3

Timppa78 sanoi:
nii. pitääks tonne eka rekisteröityä, vai mikä mulla on ku en pääse http://global.yesasia.com/en/Basket.aspx?section=games&code=c&nsku=1005069416 tätä pidemmälle eikä Lontoo kaljassa onnistu enään :mad:

Koita vaikka tuota:

https://secure.yesasia.com/en/globa...nUrl=http://global.yesasia.com/en/Basket.aspx

---> NEW CUSTOMER

Pitää rekisteröityä = luoda oma tunnus ja sitten voi tilata. Nuo YA:n sivut voivat olla välillä erittäin hitaat.
 
Vastaus: DualShock 3

Ro0Ki3 sanoi:
Sinne jonnekkin loppupäähän, kun ollaan postitusta/tilauksen summaa katsomassa.
Ok, mut mitä mä tohon Province kohtaan pistän, sehän on se missä Jenkit pistää Osavaltion nimensä, eikä Suomessa sellasta ees oo...!
 
Vastaus: DualShock 3

Timppa78 sanoi:
Ok, mut mitä mä tohon Province kohtaan pistän, sehän on se missä Jenkit pistää Osavaltion nimensä, eikä Suomessa sellasta ees oo...!

En nyt muista onko se pakollinen vai ei, mutta laita vaikka vaan paikkakuntasi, esim. Oulu. Kato meneekö läpi.
 
Vastaus: DualShock 3

Ro0Ki3 sanoi:
En nyt muista onko se pakollinen vai ei, mutta laita vaikka vaan paikkakuntasi, esim. Oulu. Kato meneekö läpi.
entäs toi puhelinnumero, pistitkö Maantunnuksen ja muutkin, että ulkomaalaiset Japsit pääsee soittamaan pilareita teille, vai heititkö hatusta... onko siis tärkeää olla oikea numero? :confused:
EDIT: ei sitten onnistunu mun ohjaimen tilaus, vaikka pistin sen electron korttini numeron, ni silti se haluaa tarkistuttaa sen sieltä SOLO:n kautta ja juuri kun ne vitun tunnukset emäntä on pistäny jonnekki...! Vittu, pitääks mun ny oottaa siihen maaliskuulle ku ne tulee 65hintaan tänne myyntii, just ku ois 40 saanu sieltä!!! PRKL! Jeesatkaas frendit paskaa hädässä! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Timppa78 sanoi:
entäs toi puhelinnumero, pistitkö Maantunnuksen ja muutkin, että ulkomaalaiset Japsit pääsee soittamaan pilareita teille, vai heititkö hatusta... onko siis tärkeää olla oikea numero? :confused:
EDIT: ei sitten onnistunu mun ohjaimen tilaus, vaikka pistin sen electron korttini numeron, ni silti se haluaa tarkistuttaa sen sieltä SOLO:n kautta ja juuri kun ne vitun tunnukset emäntä on pistäny jonnekki...! Vittu, pitääks mun ny oottaa siihen maaliskuulle ku ne tulee 65hintaan tänne myyntii, just ku ois 40 saanu sieltä!!! PRKL! Jeesatkaas frendit paskaa hädässä! ;)
Että... mitäs nytte, voisiko joku tilata ni maksan pari euroa ylimääräistä, ei se pari Eunukkia oo paljoakaa, mutta... en mä täyttähintaa maksais muutenka... vituttaa! Saatanan emäntä ku siivoo eikä silti tiiä, et mitä se siivoo ja minne!!!
Jos ei koskis mihinkä mun papereihin ni ne ois nätisti tietokonepöydällä, eikä häiritsis ketään!!!
 
Vastaus: DualShock 3

Timppa78 sanoi:
Että... mitäs nytte, voisiko joku tilata ni maksan pari euroa ylimääräistä, ei se pari Eunukkia oo paljoakaa, mutta... en mä täyttähintaa maksais muutenka... vituttaa! Saatanan emäntä ku siivoo eikä silti tiiä, et mitä se siivoo ja minne!!!
Jos ei koskis mihinkä mun papereihin ni ne ois nätisti tietokonepöydällä, eikä häiritsis ketään!!!

Pienenä offtopiccina, mutta minulta saattaa tulla 2 valkoista DS3-ohjainta myyntiin piakkoin. Eivät tosin 40:n hinnalla irtoa : -)
 
Vastaus: DualShock 3

Ro0Ki3 sanoi:
Pienenä offtopiccina, mutta minulta saattaa tulla 2 valkoista DS3-ohjainta myyntiin piakkoin. Eivät tosin 40:n hinnalla irtoa : -)
No Koff topik, pistä vaikka yksityisviestillä hinta, niin tiedän ostanko, vai hyppäänkö parvekkeelta :confused:
 
Vastaus: DualShock 3

Jaapa jaapa, tuli tilattua. Onko hinta laskenu vai pelkästään dollari, kun hinnaksi tuli tuon WGASIA5 kupongin kanssa 59,99 USD eli tämän päivän kurssilla laskettuna 40,66 euroa? No, ihan kohtuu hinta, kun normaali sixaxis maksaa vissiin härmässä enemmän.

Saas nähdä koska tulee, ennuste oli tammikuun 28., kun tolla ilmasella standard shippingillä otin.

Oli muuten outo, kun ensin herjas, että alennuskuponki ei ole voimassa siis sivulla, jolla annettiin luottokortin tiedot, mutta sitten lopussa kysyi vielä erikseen ja sitten kelpaskin. No, ei se mitään, velotus oli joka tapauksessa vaan 59,99 USD ja varsinainen hinta siis 64,99 USD. Mustana oli muuten vitosen kalliimpi?

Ja sori Timppa, en ruvennu nyt enempää tilaileen, kai näillä vois bisnestäkin noilla hinnoill ruveta tekeen:p
 
Vastaus: DualShock 3

Edelleen tosta Nordean Electronilla ostamisesta yesasiasta,ei anna jatkaa salanumeron jälkeen ruudulle tulevasta henkilö tunnistuksesta.Koitin ostaa ohjainta,ja tohon stoppaa?
Ilmeisesti uskottava että muilla toiminut ostot yesasiasta tällä kortilla,maanantaina pankkiin kitisemään.

Ei myöskään anna ladata rahaa paypallille tai wirecardille.
Jos jollakin noi toimii,kertoisitko.:confused:

Susi jo syntyessään
 
Vastaus: DualShock 3

Annika sanoi:
Edelleen tosta Nordean Electronilla ostamisesta yesasiasta,ei anna jatkaa salanumeron jälkeen ruudulle tulevasta henkilö tunnistuksesta.Koitin ostaa ohjainta,ja tohon stoppaa?
Ilmeisesti uskottava että muilla toiminut ostot yesasiasta tällä kortilla,maanantaina pankkiin kitisemään.

Ei myöskään anna ladata rahaa paypallille tai wirecardille.
Jos jollakin noi toimii,kertoisitko.:confused:

Susi jo syntyessään
ootko varmasti pistänyt verkkomaksun päälle pankissa, kun mun nordean visa toimi hyvin kun laitoin verkkomaksun päälle.
 
Vastaus: DualShock 3

WWE sanoi:
ootko varmasti pistänyt verkkomaksun päälle pankissa, kun mun nordean visa toimi hyvin kun laitoin verkkomaksun päälle.

Annika kyselee electronista, sinä puhut visasta:confused:

Ei kai "oikeessa" Visassa mitään verkkomaksuja tarvi laittaa päälle, vai meneeköhän tässä nyt vähän kortit sekasin.

Itse maksoin Handelsbankenin Visalla ja hyvin pelitti.
 
Vastaus: DualShock 3

Annika sanoi:
Edelleen tosta Nordean Electronilla ostamisesta yesasiasta,ei anna jatkaa salanumeron jälkeen ruudulle tulevasta henkilö tunnistuksesta.Koitin ostaa ohjainta,ja tohon stoppaa?
Ilmeisesti uskottava että muilla toiminut ostot yesasiasta tällä kortilla,maanantaina pankkiin kitisemään.

Ei myöskään anna ladata rahaa paypallille tai wirecardille.
Jos jollakin noi toimii,kertoisitko.:confused:

Susi jo syntyessään
Tiedoite, en tiedä mikä sun Lektronissa on vikana, meinaa just minuutti sitte sain tilattua tuolta Jeespoks Asiasta ihtelleni uuren ohjaimen ja emännälle vibraattorin, kun on sellanen 2in1 juttu toi ohjain, ainiin, mullakin on Nordean Visa Electroni, jouduin vaa heittää kahtee kertaa Nordean käyttäjätunnuksen sekä tunnusluvun. Kiva, joulu on uuestaa kuunlopussa :rolleyes:
EDIT: mkko, käväsin pankista hakee uudet nettipankkitunnukset, joten eipä se mitään, sain siis tehtyä itelleni samaisen ostoksen, valkoisen, taitaa siis toi valkonen olla porukoiden lempiväri, kun kaikki näyttävät juuri sen tilaavan :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Annika sanoi:
Ei myöskään anna ladata rahaa paypallille tai wirecardille.
Jos jollakin noi toimii,kertoisitko.:confused:

En tiiä rahan laataamisesta Paypaliin, mutta ainakin mun kortilla pystyy sen kautta maksaan.

EDIT: Siis juuri tuolla Nordean Visa Electronilla

EDIT2: Ärsyttää muuten tossa Paypalissa niitten valuutanvaihtokurssit. Ihan päin häränpersettä.
 
Vastaus: DualShock 3

mkko sanoi:
Annika kyselee electronista, sinä puhut visasta:confused:

Ei kai "oikeessa" Visassa mitään verkkomaksuja tarvi laittaa päälle, vai meneeköhän tässä nyt vähän kortit sekasin.

Itse maksoin Handelsbankenin Visalla ja hyvin pelitti.

sori siis ihan elekroni on mullakin käytössä sillä jos olisi tarvinnut "oikean"visan niin olisin ostanut suomesta
 
Vastaus: DualShock 3

WWE sanoi:
sori siis ihan elekroni on mullakin käytössä sillä jos olisi tarvinnut "oikean"visan niin olisin ostanut suomesta

Juu, näin arvelin. Mutta mitä toi loppu meinaa, ostanu suomesta:confused: Jaa ton tuplashokkiwibran...

Äläkä nyt Timppa hukkaa niitä tunnuksias, tai ehkä se emäntä hukkas ne just siks, että et kebbanoissas olis tilannu ittees bankrottiin:p
 
Vastaus: DualShock 3

mkko sanoi:
Äläkä nyt Timppa hukkaa niitä tunnuksias, tai ehkä se emäntä hukkas ne just siks, että et kebbanoissas olis tilannu ittees bankrottiin:p

Aamun parhaat naurut!!:D :D
 
Vastaus: DualShock 3

mkko sanoi:
Juu, näin arvelin. Mutta mitä toi loppu meinaa, ostanu suomesta:confused: Jaa ton tuplashokkiwibran...

siis olisin odottanut suomen julkaisupäivään tai ostanut huuto.netistä
 
Ylös Bottom