Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, arvelinkin sitä. Ihmettelen vaan miten muut tuolta tilaa jos ne ei toimita sitä eurooppaan?Ei ihme että et löydä USA-versiota, jos sitä ei olla edes siellä julkaistu...
Laitatko suoran linkin?E: Kyl siellä luki "worldwide shipping"...
This item is not available for shipping to
# European Union
# Iceland
# Liechtenstein
# Norway
Laitatko suoran linkin?
Mulla lukee kaikissa näin:
Noniin... Olinpas tyhmäYrität tilata PlayAsia.com:sta. Vaihda paikka www.YesAsia.com:n, niin toimii.
Nyt tyhmä tarvitsisi apua.
Kumpikaan Dualshockini ei suostu toimimaan pleikkarissa. Kun kytken ne usbilla koneeseen ja laitan päälle, vilkuttavat vähän aikaa valoja ja sen jälkeen sammuvat.
Kun taas laitan ne tietokoneeseen kiinni usbilla, ei valot vilku lainkaan. Muistaakseni valot olisivat vilkkuneet, kun ohjaimia olisi ladannut.
Eli minkä teen nyt väärin?
Kytken ohjaimen pleikkaan usbilla ja laitan päälle. Silloinhan koneen pitäisi se tunnistaa ja sitä voi alkaa käyttämään. Vai olenko nyt unohtanut jotain?
Ei auta. Kokeilin kumpaakin porttia, mutta mitään ei tapahdu. Tuskin nyt kumpikin ohjain on samaan aikaan onnistunut hajoamaan kirjahyllyssä.Ykkösporttiin? Alhaalla/vasemmalla...
Tunnistuuko ohjain PS3:lle, kun se on USB:llä kiinni ja painat sitä ohjaimen keskellä olevaa PS-nappulaa?Kytken ohjaimen pleikkaan usbilla ja laitan päälle. Silloinhan koneen pitäisi se tunnistaa ja sitä voi alkaa käyttämään. Vai olenko nyt unohtanut jotain?
Mulla on käynyt muutaman kerran samanlailla ja kerran burnout paradisessa peli ei hyväksynyt ohjainta ollenkaan vaikka se oli päällä ?!? pelin uudelleenkäynnistys auttoi asiaanItse nimittäin olen onnistunut jättämään ohjaimeni kerran päälle, vaikka pleikka kiinni olikin. Ohjain olikin sitten vähän aikaa "kuollut", kun sillä aloin pelailemaan. Annoin sen olla rauhassa latauspiuhassa ja se ilmeisesti auttoi sen tunnistuksessa, kun käynnistin koneen uudestaan...
Mulla meinaa mennä hermot toho ohjaimeen, jo muutaman kerran oon COD:ssa kuollu sen takia, ku mä painan liipasinta (R1) ni sitte se alkaa huitoo puukolla, vaikkei sormet o lähelläkä R3:sta!
Missäköhän vois olla vikaa... ei tekis miel lähetellä Hong Konkiin