Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DualShock 3

Ei kai, ne on varmaan laittanu ainakin alkuvaiheessa näin, ettei kaikki eurooppalaiset tilaa kaikkia ohjaimia(E: siis hopeanvärisiä).

E: Kyl siellä luki "worldwide shipping"...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Itse ostin PS3:n vasta viime maanantaina ja tilasin jo huuto.netin kautta mustan DualShock 3:n. Aasiasta se jostakin tulee ja perilla pitäisi olla 18.2 :/
 
Vastaus: DualShock 3

Onkos kellään tietoa, onkos Sellon GameStopissa tai Tiltissä Dualshockeja myynnissä tai tulossa? Ei viittis merta pidemmäs kalaan lähteä, kun se hintakin näyttää olevan sen ~50 joka puolella(paitti netissä ulkomailta)
 
Vastaus: DualShock 3

Itse tilasin keskiviikkona ja toimitus aika oli "21 päivää". Toivottovasti tulee tän kuun puolella. Itse ostin valkoisen, koska huomaa heti eron sixasin kanssa.
 
Vastaus: DualShock 3

Nyt tyhmä tarvitsisi apua.
Kumpikaan Dualshockini ei suostu toimimaan pleikkarissa. Kun kytken ne usbilla koneeseen ja laitan päälle, vilkuttavat vähän aikaa valoja ja sen jälkeen sammuvat.
Kun taas laitan ne tietokoneeseen kiinni usbilla, ei valot vilku lainkaan. Muistaakseni valot olisivat vilkkuneet, kun ohjaimia olisi ladannut.
Eli minkä teen nyt väärin?
Kytken ohjaimen pleikkaan usbilla ja laitan päälle. Silloinhan koneen pitäisi se tunnistaa ja sitä voi alkaa käyttämään. Vai olenko nyt unohtanut jotain?
 
Vastaus: DualShock 3

Nyt tyhmä tarvitsisi apua.
Kumpikaan Dualshockini ei suostu toimimaan pleikkarissa. Kun kytken ne usbilla koneeseen ja laitan päälle, vilkuttavat vähän aikaa valoja ja sen jälkeen sammuvat.
Kun taas laitan ne tietokoneeseen kiinni usbilla, ei valot vilku lainkaan. Muistaakseni valot olisivat vilkkuneet, kun ohjaimia olisi ladannut.
Eli minkä teen nyt väärin?
Kytken ohjaimen pleikkaan usbilla ja laitan päälle. Silloinhan koneen pitäisi se tunnistaa ja sitä voi alkaa käyttämään. Vai olenko nyt unohtanut jotain?

Ykkösporttiin? Alhaalla/vasemmalla...
 
Vastaus: DualShock 3

Et kai unohtanut ohjaimia päälle kun ne hyllyyn laitoit?Tosin pitäisihän niiden silti toimia, kun piuhaa kerta kokeilit... Laitahan pleikka kokonaan kiinni koneen takaa ja kokeile uudestaan...

Itse nimittäin olen onnistunut jättämään ohjaimeni kerran päälle, vaikka pleikka kiinni olikin. Ohjain olikin sitten vähän aikaa "kuollut", kun sillä aloin pelailemaan. Annoin sen olla rauhassa latauspiuhassa ja se ilmeisesti auttoi sen tunnistuksessa, kun käynnistin koneen uudestaan...
 
Vastaus: DualShock 3

Eikö kaikkien ohjaimien pitäisi sammua kun pleikkarin sammuttaa jos ne on bluetoothin kantomatkan sisällä? Itselläni ainakin toimii näin. En tiedä miten käy jos ne on vaikka eri huoneessa kun koneen sammuttaa, luulis että ne kuitenkin sammuu jonkin ajan kuluttua jos yhteys menee katki...
 
Vastaus: DualShock 3

Kytken ohjaimen pleikkaan usbilla ja laitan päälle. Silloinhan koneen pitäisi se tunnistaa ja sitä voi alkaa käyttämään. Vai olenko nyt unohtanut jotain?
Tunnistuuko ohjain PS3:lle, kun se on USB:llä kiinni ja painat sitä ohjaimen keskellä olevaa PS-nappulaa?
 
Vastaus: DualShock 3

Itse nimittäin olen onnistunut jättämään ohjaimeni kerran päälle, vaikka pleikka kiinni olikin. Ohjain olikin sitten vähän aikaa "kuollut", kun sillä aloin pelailemaan. Annoin sen olla rauhassa latauspiuhassa ja se ilmeisesti auttoi sen tunnistuksessa, kun käynnistin koneen uudestaan...
Mulla on käynyt muutaman kerran samanlailla ja kerran burnout paradisessa peli ei hyväksynyt ohjainta ollenkaan vaikka se oli päällä ?!? pelin uudelleenkäynnistys auttoi asiaan
 
Vastaus: DualShock 3

Jos joku haluaa 5 dollarin kupongin yesasia.comiin ohjainta/mitä vaan tilausta varten niin pistä privaa. Ei oo itellä tuolla tarvetta. Kuponki vanhenee 22. maaliskuuta ja lähtee ekalle privaajalle.

Edit: Sinne meni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Tuosta ohjainongelmasta. Niistähän pitäisi alta löytyä reset-nappi jota painetaan esim. kynällä. sen pitäisi toimia
 
Vastaus: DualShock 3

Mulla meinaa mennä hermot toho ohjaimeen, jo muutaman kerran oon COD:ssa kuollu sen takia, ku mä painan liipasinta (R1) ni sitte se alkaa huitoo puukolla, vaikkei sormet o lähelläkä R3:sta!
Missäköhän vois olla vikaa... ei tekis miel lähetellä Hong Konkiin :mad:
 
Vastaus: DualShock 3

Mulla meinaa mennä hermot toho ohjaimeen, jo muutaman kerran oon COD:ssa kuollu sen takia, ku mä painan liipasinta (R1) ni sitte se alkaa huitoo puukolla, vaikkei sormet o lähelläkä R3:sta!
Missäköhän vois olla vikaa... ei tekis miel lähetellä Hong Konkiin :mad:

Ei välttämättä ohjaimesta kiinni...Alko tuossa itelläni ohjain sekoilemaan jotain kun Codia pelasin-->huitas puukolla,heitti granaatit pois ja katsoi maahan. Sitten alkoi taas normaalisti toimimaan. Kokeilehan pelata jotain muuta peliä(jos muita pelaat;))
 
Ylös Bottom