Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DualShock 3

Ei välttämättä ohjaimesta kiinni...Alko tuossa itelläni ohjain sekoilemaan jotain kun Codia pelasin-->huitas puukolla,heitti granaatit pois ja katsoi maahan. Sitten alkoi taas normaalisti toimimaan.
codissa on tuo ohjain-bugi ilmenny ittelläkin pariin otteeseen.
ohjaat pikkuisen vasemmalle, ukko pyörähtää 100x nopeammin kuin pitäis..
ohjaimen uudelleen starttaus auttaa, ainakin minulla.
 
Vastaus: DualShock 3

codissa on tuo ohjain-bugi ilmenny ittelläkin pariin otteeseen.
ohjaat pikkuisen vasemmalle, ukko pyörähtää 100x nopeammin kuin pitäis..
ohjaimen uudelleen starttaus auttaa, ainakin minulla.

kokeillaan siis tätä juttua kun seuraavan kerran heittää tota puukkoa... mutta kun sitä ei tule kuin kerran illassa suunnilleen :(
 
Vastaus: DualShock 3

Tunnistuuko ohjain PS3:lle, kun se on USB:llä kiinni ja painat sitä ohjaimen keskellä olevaa PS-nappulaa?
Ei Ps3 tajunnut, että on ohjain piuhan päässä. Kokeilin kumpaakin porttia, mutta sama tulos kummallakin kertaa oli. Annoin kummankin ohjaimen olla kaksi päivää latuussa tietokoneessa ja tänään kokeilin uudestaan. Aluksi näytti huonolta, mutta loppujen lopuksi kumpikin ohjain alkoi toimimaan.
 
Vastaus: DualShock 3

Tänään kaupungilla olin ja kävin siinä samassa kaupassa. Yhen DualShock 3:n otin mukaan ja nyt kotona. Toi on tollakin jonkin verran Sixaxista painavampi ja tärinä antaa tunnelmaa. Kaiken kaikkiaan kokonaisuutena vanakampi, eikä niin lelumainen. Mut nyt meen pelaan, huomen täytyy prkl lähtee Lontooseen... :(
 
Vastaus: DualShock 3

Tänään kaupungilla olin ja kävin siinä samassa kaupassa. Yhen DualShock 3:n otin mukaan ja nyt kotona. Toi on tollakin jonkin verran Sixaxista painavampi ja tärinä antaa tunnelmaa. Kaiken kaikkiaan kokonaisuutena vanakampi, eikä niin lelumainen. Mut nyt meen pelaan, huomen täytyy prkl lähtee Lontooseen... :(

Missä kaupassa? Suomessa?
 
Vastaus: DualShock 3

Itseänikin kiinnostaisi meinaan et saako suomestakin tätä jo?

Jaa, konsolinet ainakin jossain vaiheessa myi, mut niiltä on tainnut jo ohjaimet loppua. GameParadise ainakin Turussa myy, hintaan 60. Kannattaa vähän tinkailla noista hinnoista, ite ostin yhden ohjaimen hintaan 54 ja 2 ohjainta ois saanut hintaan 100. Niillä oli viellä aikas reilusti ohjaimia jäljellä, joten ei mitään paniikkia... ;)
 
Vastaus: DualShock 3

Jaa, konsolinet ainakin jossain vaiheessa myi, mut niiltä on tainnut jo ohjaimet loppua. GameParadise ainakin Turussa myy, hintaan 60. Kannattaa vähän tinkailla noista hinnoista, ite ostin yhden ohjaimen hintaan 54 ja 2 ohjainta ois saanut hintaan 100. Niillä oli viellä aikas reilusti ohjaimia jäljellä, joten ei mitään paniikkia... ;)

Gameparadisen touhusta on huuto.netissäkin ollut kovasti juttua ja heidän lukuisat käyttäjätunnukset on jäädytetty. Nykyään kauppaavat nimellä Pe**** ja etteivät vain jäisi kiinni, vain postitus käy ja siitäkin nyhjätään ylimääräistä..

Itse en edes sylkäisi kyseiseen kauppaan, mutta hyvä, että joillekkin käy.

/OT
 
Vastaus: DualShock 3


LOL! Varmaan siksi, että kiinnostaa saako Suomesta jo tuota :).

Konsolinetistä olen aiemminkin katsonut ja siellä lukee, että:
Saatavuus:
Julkaisupäivänä 5.4.2008


Jotenka epäilen, että sieltä on missään vaiheessa saanut. Joku sanoi joskus(missä koska kulloin?), että oli Kampista ostanut Dualshockin. En sitten tiedä.
 
Vastaus: DualShock 3

LOL! Varmaan siksi, että kiinnostaa saako Suomesta jo tuota :).

Konsolinetistä olen aiemminkin katsonut ja siellä lukee, että:
Saatavuus:
Julkaisupäivänä 5.4.2008


Jotenka epäilen, että sieltä on missään vaiheessa saanut. Joku sanoi joskus(missä koska kulloin?), että oli Kampista ostanut Dualshockin. En sitten tiedä.

Konsolinet myi noita jossain vaiheessa ja oikein urakalla, mutta on tainnu tavara loppua. DualShock 3:a omasta mielestä suomesta ihan hyvin löytyy, sillä ei oo mikään ihme, että kaupat tilailee noita Japanista. Tuolla gameparadisessa oli muuten myös ainakin Unreal Tournament 3 ja Gran Turismo 5 Prologue sellaisia, jotka oli myynnissä, vaikkei euroopassa viellä julkaistukaan. Tosin hinnat siellä on aika kiskurimaisia... DualShock 3 maksoi alunperin 75 (normaalisti 50-55), samoin kuin Prologue (normaalisti 35-40). ;)
 
Vastaus: DualShock 3

LOL! Varmaan siksi, että kiinnostaa saako Suomesta jo tuota :).

Konsolinetistä olen aiemminkin katsonut ja siellä lukee, että:
Saatavuus:
Julkaisupäivänä 5.4.2008


Jotenka epäilen, että sieltä on missään vaiheessa saanut. Joku sanoi joskus(missä koska kulloin?), että oli Kampista ostanut Dualshockin. En sitten tiedä.

Oli noita tuolla Kampissa, tosin en harkinnu ostamista, kun olin jo omani saanu yesasiasta omani huomattavasti halvemmalla. Mutta virallisestihan ei ole euroopassa julkaistu, kuten tuolla aiemmin tarinoitiin.
 
Vastaus: DualShock 3

Konsolinet myi noita jossain vaiheessa ja oikein urakalla, mutta on tainnu tavara loppua. DualShock 3:a omasta mielestä suomesta ihan hyvin löytyy, sillä ei oo mikään ihme, että kaupat tilailee noita Japanista. Tuolla gameparadisessa oli muuten myös ainakin Unreal Tournament 3 ja Gran Turismo 5 Prologue sellaisia, jotka oli myynnissä, vaikkei euroopassa viellä julkaistukaan. Tosin hinnat siellä on aika kiskurimaisia... DualShock 3 maksoi alunperin 75 (normaalisti 50-55), samoin kuin Prologue (normaalisti 35-40). ;)

Ok, kiitos tiedosta. Pitää pitää silmät auki jos vaikka sattuu jossain huomaamaan tuon ohjaimen. Prologuekin pitää sitten hankkia. Ei siihenkään ole tosin kuin about kuukausi enää. Ja siihen sitten ratti. Voi vittu :D
 
Vastaus: DualShock 3

Ok, kiitos tiedosta. Pitää pitää silmät auki jos vaikka sattuu jossain huomaamaan tuon ohjaimen. Prologuekin pitää sitten hankkia. Ei siihenkään ole tosin kuin about kuukausi enää. Ja siihen sitten ratti. Voi vittu :D

tilaa konsolifin käyttäjän kautta Murmelo tilailee noita porukoille. 45 on hinta sisältäen kaiken mahdollisen.
 
Vastaus: DualShock 3

Olen ajatellut ostaa Dualshock 3:n, mutta en ole valmis maksamaan siitä noin 60.
Odotan, että sen hinta laskee tai ostan sen käytettynä.

Toisaalta voisin myydä minun Sixasis ohjaimeni 20-40, ja ostaa sen jälkeen Dualshock 3:n.
Kävisi huomattavasti edullisemmaksi minulle.

Rahaa joudun säästämään lähinnä sen takia, koska keväällä aijon ostaa Sonyn tai Phillipsin HDTV:n.
 
Ylös Bottom