Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DualShock 3

Auttakaas poijat isäpappaa. Hommasin jälkikäteen tälläisen DS3 ohjaimen ja sen kanssa vähän ongelmia.
Miksi en saa muutettua asetuksia niin, että DS3 tunnistaisi itsensä ykkösohjaimeksi ?
Aina, kun koneen laittaa päälle niin joutuu erikseen määrittämään ohjaimen ykköseksi. Konsolin mukana tullut ohjain ei suostu luopumaan ykköspaikastaan. Jääräpää.:mad:
Olen yrittänyt resetoidakin ohjaimia, sieltä takana olevasta reijästä, mutta en vaan onnistu.
Sammuta PS3 DS3-ohjaimella niin, että USB-piuha on kiinni konsolissa.
Käynnistä konsoli DS3-ohjaimella uudelleen USB-piuhan ollessa kiinni, niin ko. ohjaimen pitäisi olla ykkösohjain.
 
Vastaus: DualShock 3

Auttakaas poijat isäpappaa. Hommasin jälkikäteen tälläisen DS3 ohjaimen ja sen kanssa vähän ongelmia.
Miksi en saa muutettua asetuksia niin, että DS3 tunnistaisi itsensä ykkösohjaimeksi ?
Aina, kun koneen laittaa päälle niin joutuu erikseen määrittämään ohjaimen ykköseksi. Konsolin mukana tullut ohjain ei suostu luopumaan ykköspaikastaan. Jääräpää.:mad:
Olen yrittänyt resetoidakin ohjaimia, sieltä takana olevasta reijästä, mutta en vaan onnistu.

Sattuuko Pleikassa olemaan Guitar Hero 3n USB vastaanotin? Jos on, niin sehän sen aiheuttaa. Tuppaa aina skitta meneen ykköseksi.
 
Vastaus: DualShock 3

Sammuta PS3 DS3-ohjaimella niin, että USB-piuha on kiinni konsolissa.
Käynnistä konsoli DS3-ohjaimella uudelleen USB-piuhan ollessa kiinni, niin ko. ohjaimen pitäisi olla ykkösohjain.
Kiitos Oliver, tätä kokeilin ja toimii se nyt ainakin paremmin, kuin ennen.
Lisäksi vaihdoin kaukosäätimen vastaanottimen toiseen USB paikkaan. Mahtaako sillä olla mitään merkitystä, en tiedä. No, tällä järjestelyllä mennään nyt.
 
Vastaus: DualShock 3

En tiedä miksi, mutta vain jonkun pelin ollessa käynnissä, painamalla SIXAXIKSen tai DualShock 3:n PS - näppäintä, tulee ruutun se sama musta ruutu, kuin silloin jos painaa nappulaa XMB:ssä.

Mutta silloin kun jokin peli on käynnissä ja painaa sitä nappulaa, valintoihin on lisätty myös "vaihda ohjaimen paikka" tjsp... Kuitenkin, sitä painamalla voi valita kakkosohjaimen ykkösohjaimeksi ja toisinpäin.

Toivottavasti ymmärsitte, mitä ajoin takaa :D
 
Vastaus: DualShock 3

pitää vissiin kohta panostaa rahaa ja ostaa ds3 koska sixaxisin lb3 on menossa rikki :| rutisee ja kolisee vähän väliä. codia pelatessa sprinttiä tullu käytettyä :|
 
Vastaus: DualShock 3

Yesasiasta tuli hommattua kaverille lahjaksi DS3, ja mikäs on hommatessa, kun hinta oli alle 40 euroa kaikkine kuluineen (vrt. Suomessa pelkät SixAxis-ohjaimet taitavat maksaa ainakin 20 euroa enemmän). Olin päivittänyt kaverin 60Gt:n PS3:n Firmawaren 2.10:een, ja ohjain toimi täydellisesti. Itse sitä testailin ja vertailin normiohjaimeen, ja seuraavanlaisia (jo ilmi tulleita) havaintoja tein:

- DS3 tuntuu hitusen painavammalta
- DS3:n ohjaintatit ovat merkittävästi herkemmät
- symboli/toimintonäppäinten (eli X:t, O:t, kolmiot ja neliöt) ympärillä oleva muovi ei ole läpinäkyvä (normiohjaimessa se on)

Kaveri vaan sitä harmitteli, kun tosiaan noita PS3:n DS3:sta tukevia pelejä ei ole kovin montaa (tai ainakaan hän ei ainuttakaan niistä omistanut), mutta PS2-pelejä toki langattomalla DS:llä oli kiva pelata. Mitä tulee DS3:n tärinäefektien voimakkuuteen, niin esim. Final Fantasy VIII -pelissä "vibrat" olivat kyllä TODELLA voimakkaat GF:n aikana. Eli kyllä pitäisi tuntua! :D
 
Vastaus: DualShock 3

Tuleeko tää kapistus eurooppaan 5.4. niinkuin konsolinetissä väitetään?

Eiköhän se joskus ennen kesää tule.

Itsekin tuli hankittua DS3, kun halvalla sai (33 sis. pk) ja tällä viikolla sen pitäisi postiluukusta tipahtaa. Ebaytä suosittelen kaikille muillekkin vrt. Suomen ryöstöhinnat.
 
Vastaus: DualShock 3

Eiköhän se joskus ennen kesää tule.

Itsekin tuli hankittua DS3, kun halvalla sai (33 sis. pk) ja tällä viikolla sen pitäisi postiluukusta tipahtaa. Ebaytä suosittelen kaikille muillekkin vrt. Suomen ryöstöhinnat.

tai yesasiaa, sekin on hemmetin hyvä kauppapaikka :)
 
Vastaus: DualShock 3

Ootteko muuten saanu seurantanumeroa kun ootte tilannu tuolta yesasiasta noita ohjaimia?

Olisi kiva tietää missä paketti luuraa kun tilaus tapahtui 15.3 ja olen saanut kaksi eri lähetyspäivämäärää. Sähköpostissa lukee että lähetys on lähteny 20.3 kun taas yesasia:n sivulla lukee 25.3. Seurantanumeroa ei kuitenkaan ole kummassakaan.
 
Vastaus: DualShock 3

Ootteko muuten saanu seurantanumeroa kun ootte tilannu tuolta yesasiasta noita ohjaimia?

Olisi kiva tietää missä paketti luuraa kun tilaus tapahtui 15.3 ja olen saanut kaksi eri lähetyspäivämäärää. Sähköpostissa lukee että lähetys on lähteny 20.3 kun taas yesasia:n sivulla lukee 25.3. Seurantanumeroa ei kuitenkaan ole kummassakaan.
En ole saanut numeroa: tää tulee tavallisella postilla eli sitä ei voi seurata kuten kuriirilähetyksiä. Mä tilasin omani muistaakseni 17.3 ja sain sen jo viime viikolla...
 
Vastaus: DualShock 3

En ole saanut numeroa: tää tulee tavallisella postilla eli sitä ei voi seurata kuten kuriirilähetyksiä. Mä tilasin omani muistaakseni 17.3 ja sain sen jo viime viikolla...

siis mielestäni se seurantakoodi on siellä yesasian omilla kotisivuilla siellä sinun profiilissasi, kun kirjaudut sinne niin näet, että missä vaiheessa se ohjaimesi on, että onko tilaus käsitelty vai onko jo lähetetty, näin ainakin minulla oli :o
 
Vastaus: DualShock 3

siis mielestäni se seurantakoodi on siellä yesasian omilla kotisivuilla siellä sinun profiilissasi, kun kirjaudut sinne niin näet, että missä vaiheessa se ohjaimesi on, että onko tilaus käsitelty vai onko jo lähetetty, näin ainakin minulla oli :o

Eihän sieltä kuitenkaan näe missä ohjain luuraa lähettämisen jälkeen. Ymmärsin, että haluttiin tietää onko se vielä jossain päin Aasiaa vai mahdollisesti Suomessa. Samalla tavalla kuin Suomessa annetaan paketeille seurantakoodi.
 
Vastaus: DualShock 3

Eihän sieltä kuitenkaan näe missä ohjain luuraa lähettämisen jälkeen. Ymmärsin, että haluttiin tietää onko se vielä jossain päin Aasiaa vai mahdollisesti Suomessa. Samalla tavalla kuin Suomessa annetaan paketeille seurantakoodi.

Juu, no sitä ei näe, mutta näkee että onko lähetetty vai ei
 
Vastaus: DualShock 3

Tänään saapui oma valkoinen DS3. Lähetysilmoitus yesasiasta tuli 25.3.
Hyvältähän tuo kädessä vaikuttaa ja paremmalta, kuin Sixaxis. Yllättävänkin painava tuo. Ihan hyvä niin. Luulin vaan, että pienempi painoero kyseessä.
 
Vastaus: DualShock 3

Tänään saapui oma valkoinen DS3. Lähetysilmoitus yesasiasta tuli 25.3.
Hyvältähän tuo kädessä vaikuttaa ja paremmalta, kuin Sixaxis. Yllättävänkin painava tuo. Ihan hyvä niin. Luulin vaan, että pienempi painoero kyseessä.

Itselläni sama valkoinen DS3, ensimmäisenä päivänä tuntui oikeasti painavammalta. Nykyään en edes huomaa/muista koko painoeroa.

Painon nousussa ei ole mitään pelillistä vaikutusta ohjaimeen, kumpaankaan suuntaan.
Oma mielipide tietty, mutta uskon, että suurin osa ei koe mitään vaikutusta lisääntyneellä painolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Nyt se tapahtui. Kaadoin vahingossa vettä dualshockin oikean tati päälle. Vettä meni sinne sisälle ja nyt se tatti jumittui niinkuim yläasentoon vaikka se siis on oikeasti keskellä. Onko tuohon mitään korjaustapaa?
 
Vastaus: DualShock 3

Nyt se tapahtui. Kaadoin vahingossa vettä dualshockin oikean tati päälle. Vettä meni sinne sisälle ja nyt se tatti jumittui niinkuim yläasentoon vaikka se siis on oikeasti keskellä. Onko tuohon mitään korjaustapaa?

Voithan yrittää jotenkin kuivailla sitä tai sitten vaan aukaset ohjaimen ja katot mikä siellä on hätänä ja takas ohjain kokoon.
 
Ylös Bottom