Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Duke Nukem Forever [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joohanh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

E: näköjään tarjous menossa myös, eli tänään varatessa 50£: Duke Nukem Forever: Balls of Steel Edition PC | Zavvi.com

Tiiä sitten onko ollut 50£, mut sama normihinta siellä edelleen on. Ja tuo on puucee näköjään linkissä.

Lupailivat ~16h pelin läpäisyyn. Onhan tuo ihan mukava aika, ja ei ainakaan vähennä mahdollisuutta ettenkö ennakkotilaisi. Jos joku löytää jostain Balls of Steel- editionin halvemmalla ni kertoilkaas! :)
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Tiiä sitten onko ollut 50£, mut sama normihinta siellä edelleen on. Ja tuo on puucee näköjään linkissä.

Lupailivat ~16h pelin läpäisyyn. Onhan tuo ihan mukava aika, ja ei ainakaan vähennä mahdollisuutta ettenkö ennakkotilaisi. Jos joku löytää jostain Balls of Steel- editionin halvemmalla ni kertoilkaas! :)

Ei hitto, puusilmähän minä olen :D Mutta joo, maaliskuussakos se alv-muutos tuli voimaan? Tuli vain juuri mieleeni
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

K18
[video=youtube;0-97N6jNKb4]http://www.youtube.com/watch?v=0-97N6jNKb4[/video]
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Ei hitto, puusilmähän minä olen :D Mutta joo, maaliskuussakos se alv-muutos tuli voimaan? Tuli vain juuri mieleeni
Vaalit oli muistaakseni maaliskuussa, joten en usko tuon alv-muutoksen tulevan voimaan vielä niin aikaisin. Ehkä syksyllä sitten :)
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Duke Nukem Forver myöhästyy!

[video=youtube;5VFFR-5a-Ko]http://www.youtube.com/watch?v=5VFFR-5a-Ko[/video]

Tästä(kö?) se taas lähtee. Kohta ilmoitetaan julkaisuajankohdaksi "this holiday season".
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Nyt alkaa loppua huumori...

E: Viitaten myöhästymisuutiseen
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Tästä(kö?) se taas lähtee. Kohta ilmoitetaan julkaisuajankohdaksi "this holiday season".

Ei mulla mitään väliä muuten, kun en ole mikään hirveä Dukefani ikinä ollutkaan, ja niinpäin pois tätä edes odotellut, mutta saavat kyllä haistaa rehellisen paskan - first access club; you`ll be first to know about it, it comes in june! JEJ! :eek:

Alkaa menemään samaan muottiin kuin Bulletstormin epic edition ja betapelleily. Sitä demoa tuskin tullaan näkemään clubille ekana, tai jos nähdään niin tyyliin päivää ennen. Voi vituttaa lahjakkaasti niitä, jotka on tämän toivossa ennakkotilanneet pelinsä ja saaneet sitä kautta hienon kultapossu-jäsenyytensä. Ei oikeastaan pitäisi edes haitata, kun itselle tuli Borderlandsin gotyn mukana, mutta silti...

Kyse taitaa myöhäisemmässä julkaisussa lähinnä olla siitä, että maksimoidaan kaikki mitä nyt voidaan. Muksut lomilla koulusta, julkkariruuhka ohi tuohon mennessä - varmasti isoin syy. Ymmärtäähän sen, olisi joutunut aika pahasti esim. L.A. Noiren runnomaksi.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

tällä varmistivat ainakin sen että itse ostan pelin käytettynä syksyllä, jos tuota nyt siihenkään mennessä on julkaistu. Kesällä ei ole aikaa eikä mielenkiintoa pelailla sisällä kun on muutakin tekemistä yllin kyllin.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

varmaan kohta tulee se demo pelattavaksi minkä ovat luvanneet tällasen uutisen jälkeen.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

*huokaus* ja siis positiivisessa sävyssä. Vaikka en peliä erityisesti odota, on sitä ollut mukava hypettää. Seuraavat pari kuukautta vaikuttaa kuitenkin, niin täyteen ahdetulta mielenkiintoisten julkaisujen osalta, että Duke olisi auttamatta jäänyt jalkoihin.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Duke Nukem Forver myöhästyy!

Ainakin kavereilla on huumorintajua. :) Näin hauskaa myöhästymisilmoitusta en muista nähneeni. Tekemällä tehty, mutta hauska. Ei tuo kuukauden myöhästyminen vielä venettä kaada. Duken kohdalla pitää tietysti suhtautua vähän normaalia kriittisemmin...
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

[video=youtube;y-toLmR83b8]http://www.youtube.com/watch?v=y-toLmR83b8[/video]

[video=youtube;7Qe3juCDgfM]http://www.youtube.com/watch?v=7Qe3juCDgfM[/video]

Kakkavideo aiheutti kummaksuntaa. Nauratti silti :D
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

[video=youtube;GRHFdHwsUXw]http://www.youtube.com/watch?v=GRHFdHwsUXw[/video]

Trailereita alkanu tulemaan ihan kiitettävästi :D
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Näyttää kyllä edelleen typeryydessään mahtavalle, tosin animaatioihin toivoisi enemmän sulavuutta ja jotenkin itse pelaaminenkin näyttää hieman tönköltä. Esim. ylläolevan videon lopussa Duken tallominen näyttää todella tönköltä örmyn poksahtaessa miten sattuu. Eihän tuo nyt graafisesti tulekaan olemaan mikään jalokivi, mutta toivottavasti ainakin kontrolleiltaan olisi toimiva.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Verkkokauppa.com pisti L.A. Noiren tilauksen yhteydessä Duke Nukem Forever First Access koodin. Ensimmäinen halukas joka pistää yv:tä saa koodin.

EDIT. Koodi oli ja meni
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Täältäkin yksi ylimääräinen First Access koodi löytyy jos joku vielä tarvitsee. YV:llä irtoaa.

EDIT. tämäkin mennyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Eiköhän ne myöhästelyt voi vihdoin ja viimein unohtaa ja uskoa siihen, että uusi julkaisupäivä pitää. Miksikö? Gearboxin twiittauksen mukaan Duke Nukem on mennyt kultaan. PAM!
scaled.php
 
Ylös Bottom