Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Duke Nukem Forever [X360]

Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

ööh, niinku esimerkiksi ketä? :)

No hyvinpä oot kartalla. Gearbox on lähinnä viilannut pelin julkaisukuntoon, tuskin se tuota konseptia kovinkaan rajusti on muuttanut, mikä on miltei valmiina jo ollut.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

ööh, niinku esimerkiksi ketä? :)

Peliä kehitti aluksi sellainen lafka kuin 3DRealms, onko tuttu? Gearbox vain viilasi pelin loppuun, ei ne mitään ole lähtenyt muuttamaan. Jos Gearbox olisi lähtenyt kasaamaan pelin alusta lähtien uusiksi, niin voi pojat. Siihen taas muutama vuosi lisää odottamista.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

No hyvinpä oot kartalla. Gearbox on lähinnä viilannut pelin julkaisukuntoon, tuskin se tuota konseptia kovinkaan rajusti on muuttanut, mikä on miltei valmiina jo ollut.

Niin no luultavasti iskee faneihinsa hyvin tämä peli, muttei siitä nyt pelaajienkaan vikaa voi tehdä ellei peli maistukaan - meille ei-ihmeempifaneille. Ei tuon paskahuumorin jälkeen oikein jää mitään käteen, ellei sen kummempia duketäpinöitä ole koskaan kokenutkaan. Se, että kuuluuko pelin arvosteluasteikkoon kuulua seikat "pelastusoperaatio", "se on duke", niin on vähän toisarvoista. Jos tykkää, niin murjoo vain että haters will hate ja fanit tykkää - ei se niin vaikiaa ole. :)

Ja tuo putkijuoksu-cod- vertaus on jo aivan kulunutta. On tässä tämänkin vuoden puolella miljoona peliä jäänyt sen alle, ettei iske juuri siihen rakoon mistä valtaosa-putkittajista tykkää. Ei ollut Hinpalle, mut joku ketä aiemmin kirjoitteli. Kerrankin haluaisin arvostella jotain peliä, josta mua ei automaattisesti tuomittaisi joksikin putkijuoksu-sankariksi. Eikö siitä pelistä voi muuten olla pitämättä?

ps. Codit suksc. ;)
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Pelissä on kyllä se hyvä puoli, että mitä pidemmälle pääsee, sitä parempi tämä on. Aivan loistavaa menoa ja aivotonta räiskintää.

Ehdottomasti kannattaa siis pelata pidemmälle, eikä jättää sen vähän vaimean alun takia kesken!
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

No hyvinpä oot kartalla. Gearbox on lähinnä viilannut pelin julkaisukuntoon, tuskin se tuota konseptia kovinkaan rajusti on muuttanut, mikä on miltei valmiina jo ollut.

Oukei. Viestisi vain antoi ymmärtää, että se on mun oma vika jos mun mielestä peli on huono. Et puhunut tekijöistä mittään.

Jees, Duke on duke ja mulla oli niin kultaiset muistot 90-luvulta, että jätin tämän suosiolla väliin.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

PS. Toi Duken lukaali on aika tyylikäs, mutta olutta ei kannata juoda sieltä jääkaapista. Alkaa näkö sumenemaan ja musiikki hidastuu. Aika huono viinapää tuolla Dukella. ;);)

Tuskin on Duken kaljat ihan perus Duffia. :eek:

Niille jotka väittivät että nettikaupoissa "maksaa ainakin sen 60e", en tiedä mistä tilaatte pelinne mutta kannattaa katsoa joku kauppa jolla on varasto Ahvenanmaalla...
esim. VPD, Coolshop, Verkkokauppa.com josta saa postikuluineen pelin MAX 43e... tietysti, jos teräspalli tai perseenrevitys versioita etsii, niin niistä saa toki maksaa kunnon hinnan.
piilomainontaa:
Duke Nukem Forever Xbox 360 (land 1554)
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Tuskin haluaa, kun Duke on saanut melko negatiivisen vastaanoton.

Itselleni tämä Forever on ensitutustuminen Dukeen ja käteen on jäänyt kahta asetta kanniskeleva, nurkan takana huohottava Master-Chief-wannabe.

Olisipa MC edes puoliksi niin äijä kuin Duke. Mutta hiljainen ukkeli voima-haarniskassa ei siltä ainakaan tunnu. :D
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Tuskin haluaa, kun Duke on saanut melko negatiivisen vastaanoton.

Itselleni tämä Forever on ensitutustuminen Dukeen ja käteen on jäänyt kahta asetta kanniskeleva, nurkan takana huohottava Master-Chief-wannabe.

Aika ohiampuva vertaus, varsinkin kun Duke oli olemassa jo yli vuosikymmenen ennen Haloa


E: Huomasin tuossa äsken, että pelin graafinen ilme paranee lopussa aivan huimasti. Ei enää sahalaitaa tai mössöisiä taustoja. Tuosta varmaan Gearbox on itse jatkanut loppuun.
Oi jospa vaikka joskus saisi päivityksen, jossa peli olisi vedetty yhtä "rapeaksi" kuin loppumetrit :)
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360 - 2011]

Pointti juuri tässä, ihmiset HALUAA (muka-realismi yms.) tuota, mitä Duke EI ole. Kumma kun ihmiset laittoivat edes korkeat odotukset tälle, ei kai sitä ensivalitteluiden jälkeen edes mitään täällä ole odotettukaan. Sitä lähinnä kai odotettiin että peli tulisi? Ja että siinä olisi Duke? Ala-arvoista huumoria, väkivaltaa ja tissejä. Eiköhän se DN-formaatti ole ollut sitä aika pitkään jo, ihmeellistä että tuosta jaksetaan valittaa. :D

Kyllä lähtökohtaisesti saa syyttää aivan jotain muuta kuin Gearboxia pelin huonoudesta.

Voi kuule, kyllä minä viestisi tarkkaan luin läpi. Pointtini juuri olikin, että tämä Duke Nukem Foreverin Duke edustaa pitkältikin juuri tuota Duty-Halo-kauden-nurkkahuohottamista.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Bongasiko kukaan jo perinteeksi videopeleissä muodostuneen BSOD:n? ;)

xKYt7.jpg
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Hommasin tämän PC:lle ja tällä hetkellä on rehellisesti sanottuna hieman hämmentyneet fiilikset. Peli on saanut osakseen aivan järjettömän määrän kritiikkiä, mutta ainakin itse olen nauttinut niistä hetkistä, joita sen parissa olen viettänyt. Dukelle tyypillistä huumoria viljellään sen verran ronskisti, että pintaan on noussut väkisinkin nostalgisia tunteita. En sitten tiedä, että onko meikäläisessä jokin vialla, kun tuo läppä toimii meikäläiseen edelleen. En kuitenkaan enää ole se nuori poika, joka aikoinaan väänsi naama virneessä Duke 3D:tä.

Visuaalisesti peli on ainakin PC:llä komeampi kuin mitä uskalsin odottaa. Väänsin nupit kaakkoon grafiikka-asetuksista, eikä se vaikuttanut pelin sulavuuteen millään tavalla. Ruudunpäivitys rullaa edelleen todella tasaisesti ja ilahduttavan rivakkaan tahtiin. Tätä ei siis voine sanoa ainakaan erityisen kovaksi tehosyöpöksi. Kokoonpanona toimii PC:n lisäksi 50" Full HD -plasma ja Xboxin langallinen pädi. Tällä pääsee luultavasti hyvinkin lähelle normaalia konsolipelaamisessa saavutettavaa fiilistä.

Pelin modernisoimisesta tulee tavallaan hieman kaksijakoiset fiilikset. Periaatteessa on ihan hyvä, että Duke on tuotu nykypäivään ja että mallia on otettu juurikin näistä tämän hetken kovimmista tuotoksista. Toisaalta liika kopiointi ei välttämättä ole hyväksi. En nimittäin itsekään lämpene Duken tapauksessa noista aseiden kantoon sun muihin asioihin liittyvistä rajoituksista. Duke on sen verran kova äijä, että hän ei parista pistoolista ja haulikosta lyyhisty, vaan ne tulisi kaikki pitää miehekkäästi kannossa.

Tunteja täytynee kuitenkin saada vielä lisää alle ennen kuin pystyy tekemään syväluotaavampaa analyysiä. Tällä hetkellä fiilikset on kuitenkin reilusti positiivisen puolella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Hommasin tämän PC:lle ja tällä hetkellä on rehellisesti sanottuna hieman hämmentyneet fiilikset. Peli on saanut osakseen aivan järjettömän määrän kritiikkiä, mutta ainakin itse olen nauttinut niistä hetkistä, joita pelin parissa olen viettänyt. Dukelle tyypillistä huumoriakin viljellään sen verran ronskisti, että pintaan on noussut pakostikin nostalgisia tunteita. En sitten tiedä, että onko meikäläisessä jokin vialla, jos tuo läppä toimii meikäläiseen edelleen. En kuitenkaan enää ole se nuori poika, joka aikoinaan väänsi naama virneessä Duke 3D:tä.

Pelin modernisoimisesta tulee tavallaan hieman kaksijakoiset fiilikset. Tavallaan on ihan hyvä, että Duke on tuotu nykypäivään ja että mallia on otettu tämän hetken kovimmista tuotoksista. Toisaalta liika kopiointi ei välttämättä ole hyväksi. En nimittäin itsekään lämpene Duken tapauksessa noista aseiden kantoon sun muihin asioihin liittyvistä rajoituksista.

Mun on pitänyt tulla sanomaan tätä ihan samaa viime lauantaista lähtien kun iskin pelin ensi kertaa tulille. Onhan peli saanut aivan suhteettoman määrän kuraa niskaan ja kuitenkin minäkin tykkään siitä kuin hullu puurosta. En oikeasti muista milloin FPS:sän kampanja olisi yksinkertaisesti tuntunut näin pirun hauskalta pelata, poislukien Halot. Ei pelissä ole mitään rikki niin pahasti että siitä tulisi pelikelvoton (no ok, latausajat...).

Tuosta modernisoinnista; mielestäni sekin on toteutettu onnistuneesti. Parin pyssykän kantorajoitus voisi teoriassa harmittaa, mutta ei se oikeasti haittaa koska aseita on kuitenkin koko ajan tarjolla hurjat määrät myös niitä parhaita. Eli aina löytyy valinnan varaa.

Lopuksi voin vain sanoa että onhan tämä pirun hyvä peli!
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Lainasin pelin kaverilta, kamalan demon jälkeen ei ollut aikomustakaan itse ostaa.

Alku on ainakin ollut... No, ei kovin lupaava. Puzzleja (etenkin niitä fysiikkapohjaisia ehkä surkeimmalla fysiikkamoottorilla evö), tasoloikkaa, autoilua, munattomia aseita.. Haukotus. Saa nähdä, jaksaako tätä läpi vääntää. Huumori uppoaa hyvin, kuten aina ennenkin Duken kohdalla, ja grafiikat sekä epätasaisen ruudunpäivityksen olisin valmis antamaan anteeksi (toki niitä odottikin, duh) jos gameplay olisi nautittavaa. Se ei ole. Haluaisin niin kovasti pitää tästä edes vähän, ehkä tämä paranee loppua kohden kuten jotkut on jo tarinoineet. Vielä kun pääsisi sinne asti.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Maanantaina lähti vpd:stä tilaukseen 39e hintaan ja toivottavasti jo huomenna olisi postilaatikossa. :) Gigantin megastoresta sai muutena avajaistarjouksena peliä 29e hintaan ainakin ps3:lle.

Hypejä en ole jaksanut pelistä lueskella viimeiseen 10 vuoteen kun menetin jo toivon ettei tule ilmestymään ollenkaan, joten mitään kovin suuria odotuksia ei ole. Pari videopätkää olen tuubista katsellut ja niiden perusteella on paha sanoa vielä sen enempää. Palataan asiaan kun on jokunen pelitunti takana.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Läpi pelasin tänään, päällimmäisenä jäi mieleen kankea ohjaus ja muutenkin huono liikkuvuus dukella. Oli kuitenkin ihan ehtaa dukea tunnelmaltaan joten plussalle jäätiin jotenkuten, aseet ja läpät pelastivat :cool: Moninpeliä kokeilin parin minuutin verran ja riitti, tiedä miten ovat sen sössineet niin pahasti.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Tänään tuli ostettua tuo demoa ensin kokeiltuani. Aika mahtava peli, just sama fiilis kuin edellistä dukea pelatessa kuunnellessa duken härskejä kommentteja ja tehdessä älyttömiä juttuja. Teknisesti peli on kyllä aika huttua mutta mun mielestä se ei oo tärkeintä dukessa vaan se huumori ja omaperäisyys. On kuin aikamatka 90 luvulle kun sitä pelasin. Edellistä dukea pelaamattomille peli ei varmaankaan paljon tarjoa mutta jos pelasi edellistä ja piti siitä niin on varmasti hauska paluu duken maailmaan. Hail to the king baby. :D
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Tuosta ulkoasusta ei todellakaan voi sanoa mitään positiivista , eikä kyllä ohjattavuudestakaan tai äänistä mutta Ripper on siisti :D
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [X360]

Tulipa peli pelailtua läpi tuossa pari viikkoa sitten. Lopulta käteen jäi vain keskinkertainen nykyajan räiskintä Duke Nukem-kuorrotuksella. Ei peli kyllä ollut niin huono kuin sanottiin, muttei myöskään mikään täyden hinnan arvoinen kokemus. Jäädään sitten odottelemaan Serious Sam: BFEtä.
 
Ylös Bottom