Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)
Shooterboxin leimaa en ymmärrä, enhän genren ystävä ole ja XO:n tarjonta on tähän mennessä ollut parasta kolmikosta, mutta totuus on, että jos Microsoft ja Sony haluavat ottaa Nintendon murskaavan ylivoiman kiinni, niin jotain vastaavaa on tehtävä. Ja Kinetic ja Move ovat nimenomaan näitä hapuiluita tähän suuntaan. Sinänsä tuntuisi siltä, että vähän liian myöhäistä alkaa olemaan, mutta antaa ajan näyttää.
Kuten on jo monesti jauhettu, liikkeentunnistus tulee olemaan jatkossa tiiviisti osana konsolipelaamista ja hyvinkin todennäköisesti olennaisena osana tulevia konsolisukupolvia. Siksi onkin ollut hauskaa huomata kuinka täällä monet ennen niin kovin kriittisesti tähän heilumiseen suhtautuneet pelaajat alkavat pikkuhiljaa jo virittelemään "Kinetic/Move/Wiimote on parempi kuin Kinetic/Move/Wiimote" -mantrojaan. Pelaaminen muuttuu, mutta fanit pysyvät.
Näitä ennakkoluulottomia avauksia tarvitaan myös shooterboxilla, mikäli meinataan pärjätä huomenna.
Shooterboxin leimaa en ymmärrä, enhän genren ystävä ole ja XO:n tarjonta on tähän mennessä ollut parasta kolmikosta, mutta totuus on, että jos Microsoft ja Sony haluavat ottaa Nintendon murskaavan ylivoiman kiinni, niin jotain vastaavaa on tehtävä. Ja Kinetic ja Move ovat nimenomaan näitä hapuiluita tähän suuntaan. Sinänsä tuntuisi siltä, että vähän liian myöhäistä alkaa olemaan, mutta antaa ajan näyttää.
Kuten on jo monesti jauhettu, liikkeentunnistus tulee olemaan jatkossa tiiviisti osana konsolipelaamista ja hyvinkin todennäköisesti olennaisena osana tulevia konsolisukupolvia. Siksi onkin ollut hauskaa huomata kuinka täällä monet ennen niin kovin kriittisesti tähän heilumiseen suhtautuneet pelaajat alkavat pikkuhiljaa jo virittelemään "Kinetic/Move/Wiimote on parempi kuin Kinetic/Move/Wiimote" -mantrojaan. Pelaaminen muuttuu, mutta fanit pysyvät.