Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3-messut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: E3 messut

Aikamoista ilotulitusta Sonyn tilaisuus alusta loppuun, paljon uutta vaikuttavaa kerrottavaa ja näytettävää. Pressitilaisuuksien perusteella Sonylle 100-0 voitto molemmista kilpailijoista. Aiemmin jo "menetetyiksi" luullut Haze, MGS4, UT3 exclusivet + Sonyn omat tuotokset.. pelattavaa riittää enemmän kuin tarpeeksi.

Home kiinnostaa yhä enemmän, meneeköhän luuri vaihtoon jos etä-homeilu onnistuu vain Sonyn omilla puhelimilla.

Olin jo ostamassa toista PSP:tä aiemmin, mutta odotan syksyä kiltisti ;-)

Itse jäin odottelemaan lisää PSN:n tulevasta leffa ym. tarjonnasta, josta mainittiin aiemmin.
 
Vastaus: E3 messut

Nisupulla sanoi:
Sony omisti näistä kolmesta firmasta aivan selvästi. Rima on korkeammalla kuin muilla.

Tästä olen erimieltä. Mutta kait se on tervettä :) Ei olla kaikki samaa mieltä kaikesta. Zapper oli minulle yksittäinen isoin juttu.Yhdessä MOH:n 32 pelaajan nettipelin kanssa, Muut jutut kaikilta firmoilta oli enemmän tai vähemmän ennustettavia.

Tuo killzone ei vaan iskenyt sen enempää. Mutta tiiä sitten, siitä voi tullakkin todella kova juttu. Tai sit ei. Ympäripyöreätä..
 
Vastaus: E3 messut

1up näytti nauttivan Nintendon tilaisuudesta..

http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=8253507&publicUserId=5875338
10:17
That was it. Sam Kennedy: "Oh my god."

I'm gonna go vomit in the bathroom. kthxbye

10:15
"This is Nintendo's moment to lead," says Reggie.

10:13
CAN SOMEONE TELL ME WHAT IS GOING ON

MAKE IT END

If this is the end of the conference, the Internet might implode. Even Jeremy's upset and he's in the front row, right next to Reggie. That's some serious shit.
 
Vastaus: E3 messut

hartzu sanoi:
Aikamoista ilotulitusta Sonyn tilaisuus alusta loppuun, paljon uutta vaikuttavaa kerrottavaa ja näytettävää. Pressitilaisuuksien perusteella Sonylle 100-0 voitto molemmista kilpailijoista. Aiemmin jo "menetetyiksi" luullut Haze, MGS4, UT3 exclusivet + Sonyn omat tuotokset.. pelattavaa riittää enemmän kuin tarpeeksi.

Home kiinnostaa yhä enemmän, meneeköhän luuri vaihtoon jos etä-homeilu onnistuu vain Sonyn omilla puhelimilla.

Olin jo ostamassa toista PSP:tä aiemmin, mutta odotan syksyä kiltisti ;-)

Itse jäin odottelemaan lisää PSN:n tulevasta leffa ym. tarjonnasta, josta mainittiin aiemmin.

Haze ja UT3 on kylläkin määräaikaiset ekslusiivit.

Tosin oli kyllä Ihan hyvä esitys Sonylta ja paljon mielenkiintoisia pelejä on tosiaan tulossa, Puolestaan tota "Homea" en kyllä edelleenkään ymmärrä. Olenko ainoa jota kiinnostaa vain pelit eikä mitkään Habbo hotellit?
 
Vastaus: E3 messut

Cactus80 sanoi:
Tosin oli kyllä Ihan hyvä esitys Sonylta ja paljon mielenkiintoisia pelejä on tosiaan tulossa, Puolestaan tota "Homea" en kyllä edelleenkään ymmärrä. Olenko ainoa jota kiinnostaa vain pelit eikä mitkään Habbo hotellit?

Täällä on toinen! Odotin myös että Nintendo olisi julkistanut pelejä mutta ei...
Tällä hetkellä omistan itse juuri Wiin. Zeldan takia luulin sen olevan kovakin pelikone...
 
Vastaus: E3 messut

Jooseppi sanoi:
Tästä olen erimieltä. Mutta kait se on tervettä :) Ei olla kaikki samaa mieltä kaikesta. Zapper oli minulle yksittäinen isoin juttu.Yhdessä MOH:n 32 pelaajan nettipelin kanssa, Muut jutut kaikilta firmoilta oli enemmän tai vähemmän ennustettavia.

ööö, kapulaan liitettävä muovinpalanen kaikkien valmistajien esityksistä se parhain? Ja Nintendo keksi nettipelin uudelleen.

Jep jep.
 
Vastaus: E3 messut

Cactus80 sanoi:
Haze ja UT3 on kylläkin määräaikaiset ekslusiivit.

Tosin oli kyllä Ihan hyvä esitys Sonylta ja paljon mielenkiintoisia pelejä on tosiaan tulossa, Puolestaan tota "Homea" en kyllä edelleenkään ymmärrä. Olenko ainoa jota kiinnostaa vain pelit eikä mitkään Habbo hotellit?

Haze ainakin ensi vuoden tokaan neljännekseen asti. UT3:sta en ole nähnyt vielä tarkempaa infoa.

Home ainakin tuon esityksen perusteella nimenomaan liittyy myös pelaamiseen, ja vähän kaikkeen muuhunkin. Habbo vertaus lienee aikamoinen aliarviointi Homesta.
 
Vastaus: E3 messut

XShava sanoi:
ööö, kapulaan liitettävä muovinpalanen kaikkien valmistajien esityksistä se parhain? Ja Nintendo keksi nettipelin uudelleen.

Jep jep.


öööö, mikä mättää? Kyllä se minulle kelpaa. Mitä sony toi uutta joka löisi tuon uudistuksen? Mielipideasioitahan nuo, mutta eipä tuo ole vielä konsoleilla arkipäivää tuo 32 pelaajan moninpeli. Resistance taitaa olla ainoa next gen peleistä?

Ja kyllä tuo näytti aika makealta tuo zapper. olenko sitten ainoa?

Edittiä: ei siis tuo zapper itsessään vaan se miten sitä käytetään.
 
Vastaus: E3 messut

Jooseppi sanoi:
öööö, mikä mättää? Kyllä se minulle kelpaa. Mitä sony toi uutta joka löisi tuon uudistuksen? Mielipideasioitahan nuo, mutta eipä tuo ole vielä konsoleilla arkipäivää tuo 32 pelaajan moninpeli. Resistance taitaa olla ainoa next gen peleistä?

Ja kyllä tuo näytti aika makealta tuo zapper. olenko sitten ainoa?

zapper näytti ihan kelvolta lisäykseltä vaikka onkin periaatteessa pelkkä muovin pala, Moten ja nunchakun saa hienosti siihen kiinni ja varmasti peleissä kuten res4 on todellinen helmi.

Mutta kyllä sony pisti paremmaksi, killzone täytti odotukset, Gt5 näytti uskomattomalta, uusia pelejä julkistettiin muutama kappale, Home kehittyy eteenpäin eikä "mahdu" enää vain Psn:iin, se psn peli chrome jotainkin näytti hauskalta mutta tulee kyllä segan vastaavanlainen eräs psp peli heti mieleen. Mgs4, haze sekä mmorpg firman lisäys riveihin.

tuota ei voiteta pelkällä muovin palasella oli se sitten muotoiltu miten hyvänsä.

Mario Kart tosin nousi odotuslistallani korkealle Wii tilaisuudesta
 
Vastaus: E3 messut

Jooseppi sanoi:
öööö, mikä mättää? Kyllä se minulle kelpaa. Mitä sony toi uutta joka löisi tuon uudistuksen? Mielipideasioitahan nuo, mutta eipä tuo ole vielä konsoleilla arkipäivää tuo 32 pelaajan moninpeli. Resistance taitaa olla ainoa next gen peleistä?

40 pelaajaahan tuo Resistance mahdollistaa, jäi katsomatta nintendon shöy,
vaikka tarkoitus oli katella, täytynee youtubelta kurkkia. :)

ZekeDope sanoi:
onkos sonylta tulos viel jotain muita tilaisuuksia tuolta E3 messuilt
torstaina:
3pm Sony Wages War
Sony shows off Heavenly Sword, God of War PSP, and Warhawk!

4pm A Sony Shoot-Out
Sony stays on for Ratchet and Clank, Uncharted: Drake's Fortune, and SOCOM!

6pm Shopping with Sony
LittleBigPlanet, PAIN, and Nucleus. Plus, Madden NFL 08!

perjantaina:

2pm Sony Stylin'
Folklore, Syphon Filter, and Eye of Judgement!
 
Vastaus: E3 messut

Vinnie sanoi:
40 pelaajaahan tuo Resistance mahdollistaa, jäi katsomatta nintendon shöy,
vaikka tarkoitus oli katella, täytynee youtubelta kurkkia. :)

No eipä tuo ihmeempiä tarjonnut. Mario kart oli pieni yllästys. Ihmeen laimea oli koko tapahtuma omasta mielestä, siis kaikkien first partyjen kannalta. Mitähän EAlla on tarjolla?
 
Vastaus: E3 messut

hartzu sanoi:
Home ainakin tuon esityksen perusteella nimenomaan liittyy myös pelaamiseen, ja vähän kaikkeen muuhunkin. Habbo vertaus lienee aikamoinen aliarviointi Homesta.

En minä aliarvioi, mutta kun kertakaikkiaan ei tuommoiset kiinnosta. Hyvä jos olet innoissasi. Itsellä on sen verran omaakin elämää, niin en tarvitse toista "kotia" virtuaalimaailmaan. Se näytti itseasiassa vain hidastavan itse peliin pääsemistä.

Ps. UT3:sta alettiin tekemään boksille myöhemmin ja sen piti alunperinkin ilmestyä vasta 2008 ekassa neljänneksessä.
 
Vastaus: E3 messut

Luckyman sanoi:

Hehe, 1upilla ollaan kauhuissaan casual-pelien tulvasta. Alkaa tuntua, että pelimediassa tarvitaan myös uusia toimittajia seuraamaan Nintendon nykyisiä tekemisiä, kun perinteisestä pelitaustasta lähtevät toimittajat ovat näin ahdasmielisiä, vinkuvat jostain Brawlin online-pelistä kun Miyamoto esittelee Wii Fitiä. Vähän kuin lähettäisi viininmaistelijoita olutmessuille. Olihan se nyt selvää, että Nintendo ottaisi ja otti esittelytilaisuudessa vahvasti casual-lähtöisen painotuksen, joten tarvitseeko sitä vastaan vängätä joka minuutilla? Ydinpelaajat kuitenkin saavat ne trailerinsa ja tietonsa muutenkin, myös third partyjen tilaisuuksista, sen sijaan tuollainen Wii Fit ja erikoinen Wii Balance Board -laite ovat sellaisia asioita, jotka kannattaa esitellä juuri live-esityksessä.
 
Vastaus: E3 messut

Nyt on kaikkien pressit nähty ja mitä jäi käteen? Ei mitään.

Alan varmaan tulla vanhaksi, mutta ainoat mitkä kiinnosti olivat COD4 ja Halo3. (tahtoo nähdä miten saavat sarjan loppumaan H3)
 
Ylös Bottom