Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Kyllä ne vedot aina joskus menee vaikka ois sijoittunu täydellisesti ja tatti oikeessa suunnassa. Tosin toi täydellisesti sijoittuminekin on vähän semmonen juttu että ei ole täydellistä tapaa sijoittua. Jos haluut torjuu yksittäisen vedon, niin enemmän vastaan, mutta jos siitä tuleekin ripari tai vihu syöttääkin niin häkki heiluu.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

en nyt viitti omia statseja ilmotella mut sanotaa et kaikki vaikuttaa johonkin vaikka jotkut sitä epäileekin, ja todellakin riippuu millä pelaat, seisovalla, perhosella vai sekatyylillä, sekatyylillä kannattas yrittää pistää pojot jotenki tasaväkisest, esim hanskoihin ja kilpiin yms, sit taas syötöt ja kestävyys vähä pienemmälle.
koosta ja painosta sanon sen verran mikä kaikkien muittenki pitäs jo tietää, mitä pidempi tyyppi, sen pitempi ulottuvuus, ja toistenpäi, ja mitä laihempi ni nopeempi, ja enemmä liukuu polvillas, lihava päinvastoin.

ja kiekkokaupasta sen verran et kannattaa harkita pistääkö ne ylimääräset +3 hanska/kilpi ylä vai ala, tarkista kumpi maksaa enemmän. (riippuen millä tyylillä pelaa.)

kait tää pitää tänneki laittaa :D

NHL 13 Goalie highlights PS3 EU - YouTube

Ei taija Bufferilla paljo pisteillä olla mitään merkitystä, ku lähtee peleistä kesken kaiken karkuteille, boteillahan se on se perinteinen 65 ja that's it. :) Liekkö noissa highlighteissakin jengikaverit pistäny bottiveskan otteita nauhalle.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ei taija Bufferilla paljo pisteillä olla mitään merkitystä, ku lähtee peleistä kesken kaiken karkuteille, boteillahan se on se perinteinen 65 ja that's it. :) Liekkö noissa highlighteissakin jengikaverit pistäny bottiveskan otteita nauhalle.


eiköhä nyt ollu ea mikä laitto miut pihalle ja sen jälkee bufferin..ei oo tapan juoksennella karkuu kesken pelin..
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vois porukka edes vähän harjotella vaikka offlinessa tuota mokke hommaa eikä suoraan ala kipperiksi kun peli on saatu muoveista...muutenkin pelin laatu pleikka puolella paljon huonompaa kuin xboxin...ei mtään provoa =)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Torjuuko seisova maalivahti huonommin polviltaan kuin sekatyylin mv? Itse pelaan seisovalla maalivahdilla, ja olen melkein koko ajan polvillaan. Sekatyyli ois ihan jees, mutta kun se tekee niitä kyljelle hyppyjä... Seisovan heittäytymistorjuntakaan ei kyllä kovin usein onnistu, mutta ei sentään jätä maalin yläosaa kokonaan auki.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Torjuuko seisova maalivahti huonommin polviltaan kuin sekatyylin mv? Itse pelaan seisovalla maalivahdilla, ja olen melkein koko ajan polvillaan. Sekatyyli ois ihan jees, mutta kun se tekee niitä kyljelle hyppyjä... Seisovan heittäytymistorjuntakaan ei kyllä kovin usein onnistu, mutta ei sentään jätä maalin yläosaa kokonaan auki.

Itellä ainaki tuntu seisovatyyli päästävän herkemmi jaloista kiekkoja sisää vaikka oliski ollu jo polvillaan. myös siniviivaroikut meni paljon helpomman tuntuisesti sisään vaikka omasta mielestäni tein kaiken ihan oikein.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Mokkena ittellä tässää versiossa toista sataa peliä takana. Ihan naurettavaa on se että tollaset alottelevat pelaajat overal 50 heittävät ihmisveskalle kiekon reppuu ihan mistä vaan..Tänään sparrissa pari 0 peliä putkeen ihan hyvässä porukassa molemmin puolin, sitte tulee matsi missä oli pari leg 3 hyökkääjää ja sitte joku overall 52. Tää tyyppi teki 6 maalia ihan pelkillä vedoilla. Osa pomppi patjoista ja muutama längistä:) Nois on aina mukava olla maalis ku tietää että ei oo mitää jakoo torjuu vaikka keskelle tulee veto.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Osa pomppi patjoista ja muutama längistä:) Nois on aina mukava olla maalis ku tietää että ei oo mitää jakoo torjuu vaikka keskelle tulee veto.

Noita on tullu itelle kans muutaman kerran :) Paras oli kerran, että veto tulee viivasta ja lipuu mun maalivahtia kohti. Painoin L2 että se ottaa sen siitä, mutta mitä tekee maalivahti.... Se siis "kaatu" tai teki nousemis animaation juuri ennen ku kiekko olisi osunu patjaan. Siitä se sit lipu längeistä sisään.. Sitä me naurettii Paahtiksen kanssa :D huh huh. :3
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Yläpuoli taitaa olla se vakio kuvakulma ja sillä mennään. Tuottaa välillä vaikeuksia jos kiekko on maalin takana, kun ei näe edes metrin päähän maalista silloin.

matala ja korkea on sielt mv:n takaa kuvattu, yläpuoli ja klassinen sieltä niinku kenttäpelaajallakin. eli oisko sul jompikumpi nuista matalasta tai korkeesta? korjatkaa toki jos oon väärässä..
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

matala ja korkea on sielt mv:n takaa kuvattu, yläpuoli ja klassinen sieltä niinku kenttäpelaajallakin. eli oisko sul jompikumpi nuista matalasta tai korkeesta? korjatkaa toki jos oon väärässä..
Joo tosiaan, tota korkeeta tarkoitin :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Huomenta! Semmosta läksin teiltä arvon virkaveljet utelemaan, että kannattaako laittaa Laukaisukulmiin muutako jämäpongot? viime painoksessa ainakin laiton vaan jämät sinne ja en huomannut et ainakaan että olisi huonommin ottanut kiinni. 14:sessa taas tuntuu et ois vaikutusta... en tiiä prkl.. on viel sen verran huono kortti ja tärkeimmät buustit, että ois aika tärkee sijottaa ne pisteet oikeen. :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ite oon uskaltanu mennä samoilla millä nhl13:ssaki. ainut mistä tuntuu olevan enempi hyötyä on nopeus. laukasukulmat, syötöt, kiekonriisto, kestävyys ja kunto on pysyny koskemattomina tähä mennessä.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

moro tännekki... mites täs uusimmas.. löytyykö vahteja? ite oon alotteleva vielä ja ois kiva saada vinkkejä setupeista ja paino/pituus hommista


löytyykö youtubesta jotai hyviä videjä?Jos
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

moro tännekki... mites täs uusimmas.. löytyykö vahteja? ite oon alotteleva vielä ja ois kiva saada vinkkejä setupeista ja paino/pituus hommista


löytyykö youtubesta jotai hyviä videjä?Jos

Itellä 1,91m 100kg sekatyylin maalivahti ja toimii loistavasti. YouTubesta tuskin löytyy mitään ihmeellistä, pelaamalla oppii parhaiten.
 
Ylös Bottom