Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Sports WRC - Clubit yms. online eventit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Larzi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kroatia käyty kurvailemaie sa ja ei se nyt iha nappiin menny. Koheltamista sielä täälä. Shutteria tuntui olevan vähempi kun ennen päivitystä.
Tuli muuten testattua nuottien ajoitusta, en kyllä huomannu mitään eroa earliest ja latest välillä. Auto on jo neulan silmässä kun kartturi kertoo että siin olis neulansilmä vasuriin tulossa..

Eikä noi asfaltti kisat kyllä maistu, jotenkin se auto ei vaan tunnu mitenkään hyvältä ajaa.
 
Mites builder-autojen käyttö klubeiluissa? Huomasin vaan, että eilen tein testimielessä Rally1:n ja nyt kfin1:ssä valittavana.
 
Pääsee näköjään Maahi ajamaan kaksi kertaa Konsolifin 2 klubissa, sitä tuli hinkattua aika paljon eilen. :D
Pitää vaan malttaa ekalla EK:lla, tiedän että vauhtia on vaikka mihin jos pysyn tiellä. :D Noita kaikkia pätkiä en oo ees tainnut ajaa vielä, pitää katsoa pitääkö treenata eka vai kylmiltään suoraan metsään. :D
 
Pääsee näköjään Maahi ajamaan kaksi kertaa Konsolifin 2 klubissa, sitä tuli hinkattua aika paljon eilen. :D
Pitää vaan malttaa ekalla EK:lla, tiedän että vauhtia on vaikka mihin jos pysyn tiellä. :D Noita kaikkia pätkiä en oo ees tainnut ajaa vielä, pitää katsoa pitääkö treenata eka vai kylmiltään suoraan metsään. :D
Itsellähän meni Maahi 1 5s paremmin kuin Maahi 2... meinaa tutulla tiellä muutenkin mennä keskimäärin huonommin, varmaan pitäisi sitä takkia laittaa edes vähän kiinni :D ilman treenejä ajelin tuon setin
 
No niin kfin ykköseen liityin :D Vaikka paljon rallia seuraankin oikeassa elämässä niin aika harvakseltaan on tullut pelailtua viimeisen 20v aikana niitä. Basic lessoneitakin joutui useamman kerran osaa yrittämään :rolleyes: Careerissa vois käydä hiukan vielä hakemassa tuntumaan ennen Safarille menoa.
 
Joo, pakko varmaan vähän itsekin testata WRC1 autoja ennen klubia. En ole käytännössä ajanut niillä juuri yhtään, lähinnä pari Momentsia ajanut. Hybridi boostin kunnolla oppiminen voikin viedä jo vähän enemmän aikaa, niin sitä tuskin vielä oppii Safari rallia varten.
 
Työnnä kakkoseenki saman tien jäsenyys, molemmat hyvää ja hauskaa suomivääntöä!
Kenian voisi kyllä työntää kakkoseen, meni vähän maku kun pariin otteeseen pyörin tyhmänä ihmettelemässä, että mihinköhän se tie katosi :D Piti katsoa, että milloin reset timerin kello häviää, niin tiesi, että on tien kohdalla, mutta edessä näkyy puskaa, niin ei sitten käryä, että mistä ja mihin suuntaan se tie tarkemmin ottaen menee. Kahdesti tämmöinen isompi episodi ja kerran vähän vähemmän. Muutenkin nuo ysikympit oli vähän rasittavia, mielestäni pariin tuli aivan selvästi myöhässä nuotti. Yhdessä olin ilmassa kun tuli "sudden square left" ja sitten lennän tien yli pusikkoon ka etsin sitä tietä sitten jonkun 10 s.

PS5:llä pätsi ehkä hieman auttoi nykimiseen, mutta onhan sitä vieläkin. Kävin Kenian huoltotauolla time trialin puolella ihmettelemässä kameransäätöä ja tulin takaisin, niin oli builder-autosta livery hukkunut ja vaikutti, että auto oli täysin korjaantunut. Livery ei sentään ollut lopullisesti hävinnyt, eikä sinänsä kyllä yhtään ihmeellinen olekaan.
 
Tuli se Konsolifin 2 ajettua, maaliin selvittiin. Vähän pettynyt oon omiin Maahi ek aikoihin, vaikka pohjat nyt on vikalla pätkällä. Otin niin varmaan päälle. :D Yksi kunnon virhe tuli kakkos vai kolmos ek:lla ja yksi pienempi, siin meni varmaan 10 sekkaa. :( Muuten ihan ok.
 
Olipahan melkoista pyörimistä keniassa. 45sekkaa liikaa sakkoa, Ilman sakkoja oltaiskin oltu tämän hetken kärjestä muutama sekka minkä voi laittaa Puman piikkiin ;)
Vauhti siis riittää kunhan saa vielä nuottikorvan kuntoon ;)
 
Hoh aika huonostihan nuo pätkät ovat menneet. Kylmiltään vaan vaikken pysy tiellä edes pikkukoslilla ja ne nuotitukset on semihepreaa :) Mitä ne numerot edes niissä meinaa?
 
No niin reilut 5min kärkeä jäljessä tällä hetkellä Suomessa. Seuraavaksi sit Keniaan pyörimään :D
 
Molemmat klubit ajettu ja tänään olikin sitten jopa suht hyvä päivä, ihme kyllä. :D

KFIN
Kenia, hybridi hirmulla. Odotukset oli että terminaali ekaan mutkaan, mutta sieltä tultiinkin aika kyytiä ja pysyttiin jopa ladullakin. 20s jäin kärjelle kolmella pätkällä, niin aika tyytyväinen saa olla. Tietenkin vielä puuttuu ukkoja listalta, mutta aika tyytyväinen saa olla.

KFIN1
Suomi ja WRC2, oli lystiä ajella. Skodilakki melkeen tuntu lentävän sielä ja pohja aikojakin tuli useampi, ennen kun @Tenebrae Aeternae meni ajamaan.. :D Mutta alle 1-10s tuli takkiin pätkillä, niin kyllä sitä jotain vauhtia siis tuli pidettyä.
 
Noniin.. nämä kierrokset menikin sit niin että harvoin sammuu peli näin nopsaan puhtaaseen harmitukseen. Toki mä loppuun ajelin kun luovuttaa en osaa.

Suomessa meni ekat neljä pätkää sellaista tasaisen turvallista, kohtalaista vauhtia.. ei oikein mitään raportoitavaa niistä muuta kuin että pohjat napsahti kuitenkin. Vikassa sit yllätti tuo medium kumien liukkaus ja pyörähdin. Kylläpä harmitti. Koitin sit paahtaa loppupätkän kuin raivopää ja eihän se sit niin puhtaasti mennyt. Vielä kuitenkin riitti nuo neljä ekaa pohjaa johtosijaan. Nyt ei kyllä riitä usko siihen että se pysyy kovinkaan pitkään.

Edit: Paransin omaa enkkaa Saakoskessa 0,6 sekuntia että ei se mun vauhti vissiin niin kovin turvallista sit ollutkaan. Ei taida vanha enää muistaa niin kauas taaksepäin noin monen pätkän jälkeen. :D

Kenia olikin sitten jotain järkyttävää. Mun silmät ei tuossa Kenian värimaailmassa pysy yhtään mukana, ihan järjettömän vaikea hahmottaa missä tie ylipäätään menee. Parit nuotit siellä tulee kriittisesti aivan jumalattomasti myöhässä. Mitään rytmin tapaistakaan en saanut päälle ja oli siellä sitten yksi rengasrikkokin. Eka ihan ehta inhokkiralli siis löytyi, ihan kamalaa touhua. Ihan puhtaasti omia virheitä toki mukana myös. Kenia on paska maa.

Jos nyt jotain positiivista koittaa hakea, niin kyllähän noista voi opiksi ottaa yhtä sun toista, kokemusta rikkaampana jne.

Ehkä mä vetelen seuraavaksi Kenian autosuunnistus vauhtia, olisi varmasti tullut parempi tulos.
Ihan järjetöntä kyytiä kyllä kärjessä :D
ite tuut silleen 98%vauhdilla niin heti jää lyhyellä pätkää 7sek. Sit tuut sen 102% niin jäät 30-60sek XD

Toi on kyllä aina ihan hillittömän totta että on ihan hiton vaikea koittaa pitää kyyti maltillisena.. oon koittanut ottaa ohjenuoraksi että sitten kun itseä alkaa pelottamaan niin tarvii vähän himmata, mutta eihän sitä silti vaan aina malta ja sitten heti kellossa rankasee..
 
Viimeksi muokattu:
Hoh aika huonostihan nuo pätkät ovat menneet. Kylmiltään vaan vaikken pysy tiellä edes pikkukoslilla ja ne nuotitukset on semihepreaa :) Mitä ne numerot edes niissä meinaa?

Kyllä se siitä kun jaksaa ajella, rauhassa ensin. Mitä pienempi numero on nuotissa sitä tiukempi on kurvi. Ens on slight joka meinaa 7aa sitte 6 -> 1, ja tiukimpana hearpin. Laita alkuun nuotit näkymään ek:lla niin huomaat kyllä mitä mikin meinaa.
 
Ylös Bottom