Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Liikkuuko tyytyväisyysmittari siis yhtään mihinkään koko kauden aikana? Yksittäisten kisojen tulokset eivät siihen periaatteessa vaikuta lainkaan, poislukien kalenterissa Benefactor Boostiksi (tjsp.) merkityt kilpailut ja niiden tavoitteiden saavuttaminen. Joka neljännellä budjetissa pysyneellä peräkkäisellä viikolla mittari liikkuu myös yhden pykälän ylöspäin, mutta muuten sponsorin mielipiteeseen vaikuttavat vain koko kauden mitalle asetetut tavoitteet ja niiden täyttyminen. Kauden päätteeksi pitäisi siis viimeistään mittarin heilahtaa isommin suuntaan tai toiseen, jos ei kyseessä ole sitten bugi.Mä oon nyt ajellut tuota uraa eteenpäin ja sillä koittanut saada rallituntumaa. Tuli muuten ihanan kiikkerä ja aggressiivinen junnurassi keskimoottorisena, kiva heitellä sitä ympäriinsä kun on niin ketterä. Anyhow. Nyt on sellainen ongelma ilmennyt, ettei benefactorin mielipide liiku suuntaan eikä toiseen. Eikös jollain täällä ollut vastaava aiemmin? Mikäs siihen auttoi, vai auttoiko mikään? Aika samaa settiä tuloksellisesti vedellyt kuin pleikalla uraa pelatessa (muuten voittoja mutta yks event päätyi romuksi) ja nyt ei kyllä tuo rahamies sano juuta eikä jaata mun ajeluista, mittari vaan kököttää samassa kohtaa. Pleikalla kuitenkin jo heti tokalla urakaudella pääsin seuraavaan sarjaan.
Liikkuuko tyytyväisyysmittari siis yhtään mihinkään koko kauden aikana? Yksittäisten kisojen tulokset eivät siihen periaatteessa vaikuta lainkaan, poislukien kalenterissa Benefactor Boostiksi (tjsp.) merkityt kilpailut ja niiden tavoitteiden saavuttaminen. Joka neljännellä budjetissa pysyneellä peräkkäisellä viikolla mittari liikkuu myös yhden pykälän ylöspäin, mutta muuten sponsorin mielipiteeseen vaikuttavat vain koko kauden mitalle asetetut tavoitteet ja niiden täyttyminen. Kauden päätteeksi pitäisi siis viimeistään mittarin heilahtaa isommin suuntaan tai toiseen, jos ei kyseessä ole sitten bugi.
Muuten pitää paikkansa, paitti Montessa kun latu on jäässä. Sielä ei oo mitn pitoa verrattuna DR:ään.Pitoa on EA WRC:ssä enemmän jokaisella alustalla niin se tuo merkittävän muutoksen Dirt Rallyyn verrattuna ennen kaikkea asfaltilla. Toki pidon menetyksessä ja sen takaisin tulossa on vielä puutteita.
Täytyy vielä pohtia, josko uramoodin jaksaisi vetää nyt vielä kerran uusiksi, kun kaikki WRC-kalenterin kisat ovat edustettuina ja ainakin isoimmat bugit on korjattu.
En ainakaan muista nähneeni mitään ylärajaa. Muistaakseni seitsemän kautta olin itse ajanut ja kahdeksannen alla pistin pelimoodin tauolle. Menin äsken tarkistamaan oliko näin, mutta Career Statsin sijaan ruudulle tulikin pelin kaatumisilmoitus.Olikos tuossa muuten joku raja montako "vuotta" sitä uraa saa pelailla vai jatkuuko loputtomiin?