Vaikuttaisi siltä, että tekoälyn merkittävän hidastumisen aiheuttanut bugi olisi nyt korjattu. Ainakin sen perusteella, että ajoin kahden pätkän mittaisen Tšekin rallin Quick Playssa, tallentaen edistymisen ja sulkien sovelluksen pätkien välissä. Olin molemmilla pätkillä neljäs, kun taas ennen päivitystä pelin sulkeminen kesken rallin aiheutti poikkeuksetta minuuttien tappiot konekuskeille.
Täytyy vielä pohtia, josko uramoodin jaksaisi vetää nyt vielä kerran uusiksi, kun kaikki WRC-kalenterin kisat ovat edustettuina ja ainakin isoimmat bugit on korjattu. Toinen vaihtoehto jäljelläolevien ajohalujen täyttämiseen voisi olla kustomoidun kisakalenterin mestaruussarja "täysimittaisilla" 12 erikoiskokeen kilpailuilla, nyt kun koko rupeamaa ei tarvitse vetää yhdeltä istumalta. Tosin pikainen tarkistus osoittaa, ettei tarjolla olevien rengassettien määrää ole optimoitu erikoiskokeiden määrään, vaan soraralleissa pitäisi tulla toimeen kolmella setillä 12 erikoiskokeen mitalle. Se on aika vähän, etenkin kun renkaiden kulumiseen ei oma ajotapa tunnu vaikuttavan paljoa, jos lainkaan.
Edit:
Muistakaapa muuten klubikisoja ajaessanne, että päivityksen jälkeen myös maalin jälkeiselle AT:lle pitää itse ajaa. Ainakin patch notesin mukaan, en ole itse vielä testannut. Mielestäni hyvä uudistus - eihän pätkä "lopu" vielä maalimerkkiin, vaikka ajanotto siihen päättyykin. Maalin jälkeisiin ulosajoihin keskeytyksiähän WRC-historia tuntee parin nimekkäämmänkin kuskin kohdalla, mm. Richard Burns Juupajoen maalin jälkeen 2000.