Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eiköhän nuo liene kaikki PC versiosta, joka varmaan on ihan jees peli.En ollut uskoa todeksi OpenCriticiin kirjattuja arvosteluita, kun pohjalla oli ihmisten kokemukset täällä foorumilla. Ilmeisesti tää on sittenkin ihan todella hyvä rallipeli?
Heti listan ekana TheSixthAxis toteaa: "If you're looking for a fully featured and great handling rally game, EA Sports WRC is the undisputed champion this year, though PC players need to be aware that some technical bugs still need to be ironed out."Eiköhän nuo liene kaikki PC versiosta, joka varmaan on ihan jees peli.
Ilmeisesti teknologia ei mahdollista vieläkään kunnollisten metsien tekemistä tämän luokan mittakaavassa.Jotenkin tuntuu, että metsurit on kaikissa maissa olleet töissä aika paljon on aavaa radoissa ja puut siistissä nipussa tien varressa.
Kuulostaa hyvälle. Eilen ei ehtinyt rallia ajamaan, joten laitoin vasta nyt tuohon alkuperäiseen klubiin uusia ralleja pystyyn.Kävin tekemässä KonsoliFIN 2 clubin. Laitoin testiksi 5 kisan championshipin WRC2 luokan autoilla. 5 pätkää (lyhyitä) jokaisessa. Kolme päivää aikaa ajaa kisa, sitten vaihtuu seuraava maa. En laittanut wrc pistelaskua että me heikommatkin kuskit saadaan jotain jämä pisteitä. Eli siinä tuo toinen pistelasku systeemi missä kaikille tulee jotain. Käykääs liittymässä jos tuollanen innostaa
Pystyykös tuonne laittamaan monta eri championshippiä pystyyn samaan aikaan? En niin paljoa tutustunut tuohon clubi meininkiin vieläKuulostaa hyvälle. Eilen ei ehtinyt rallia ajamaan, joten laitoin vasta nyt tuohon alkuperäiseen klubiin uusia ralleja pystyyn.
WRC2 Portugali, vanhat WRC:t Japani ja WRC1 Kenia.
Ei varmankaan, vain yksi kerralla. Useita eri kisoja voi laittaa ja niihin sitten eri autoluokkia.Pystyykös tuonne laittamaan monta eri championshippiä pystyyn samaan aikaan? En niin paljoa tutustunut tuohon clubi meininkiin vielä
Ite olen seurannut keskustelua tämän foorumin lisäksi Redditissä ja GTPlanetissa, niin kyllä me suomalaiset ollaan kaikista kriittisimpiä. Ei siinä mitään, sillä kaikki kritiikki mitä täällä on annettu on tullut ihan aiheesta, mutta on tässä tosi paljon hyvääkin mikä ei ihan tässä ketjussa kumpua.En ollut uskoa todeksi OpenCriticiin kirjattuja arvosteluita, kun pohjalla oli ihmisten kokemukset täällä foorumilla. Ilmeisesti tää on sittenkin ihan todella hyvä rallipeli?
Ite olen seurannut keskustelua tämän foorumin lisäksi Redditissä ja GTPlanetissa, niin kyllä me suomalaiset ollaan kaikista kriittisimpiä. Ei siinä mitään, sillä kaikki kritiikki mitä täällä on annettu on tullut ihan aiheesta, mutta on tässä tosi paljon hyvääkin.
Tässä muuten yhden oikean (harraste?) rallikuskin (ei PR-mies) mietteitä ajettavuudesta. Vaikeus ei ole aina yhtä kuin realismi.
Mä en oo huomannut mitään stutterointia tai mitään muuta ihmeellistä omalla koneella. Hyvin pyörii, ainoa jos yöllä ajaa ja valot pääl niin se näyttää vähän oudolta.PC version isoin ongelma on shader stutterointi. Tähän on puheiden perusteella tulossa ensiviikolla patchi jossa shaderit ladataan säilöön.
Nyt tuossa pikkaisen otin maistiaisa ja ilman tuota stutterointia peli on todella todella hauska ajaa ja ohjaimella todella hyvä pelattavuus. Liityin myös clubiin ja en tiedä millä nimellä siellä näkyy mutta jos se on tuo EA play tili niin RyuHazuki nimellä pitäisi löytyä.
Omalla PC:llä pyörii hyvin kunhan ensin ajaa radan ja lataa nuo shaderit kertaalleen. Taidan kuitenkin jäädä odottelemaan tuota patchia koska se pilaa suht vahvasti ajokokemuksen ja ei siitä nauti oikeastaan ollenkaan sen takia.
Joo, itsellä on vasta 3,5 h pelattuna, niin ei vielä kovin paljoa ole kokemusta, mutta huomasin kans ainakin tuon late-sanan. Siellä on nyt myös triple caution (SAMIR, LISTEN TO ME!) ainaki joissain kohdissa, mutta se tulee todella monotonisesti hukkuen muihin nuotteihin. Itsellä menee muutenkin hetki tottuessa uuteen kartturiin, sama oli DR1->DR2, kun Millsin ääni tuntui niin pehmeältä, että kuunteleminen vaati liikaa keskittymistä. Myöhemmin kuulosti kyllä hyvältä ja varmasti tässäkin pelissä tottuu uuteen kartturiin.Totta tämäkin. Toisaalta nuottien paikkansapitävyys tuntuu tähän mennessä olleen todella hyvä, eli niihin on voinut luottaa suhteellisen hyvin vaikkei pätkät olekaan tuttuja.
Nuottien ajoitusta haluaisin kyllä tässäkin pelissä vähän aikaisemmaksi, tuntuu että DR2.0:n aikaisin mahdollinen asetus tuotti hiukan etukäteisemmän nuotinluvun. Nyt hitaimmat paikat meinaavat välillä tulla silmille, ainakin nopeammilla autoilla.
Vaikka yksityiskohtia sinänsä nuoteissa on vähän, niin tuntuu että ajolinjaa koskevien tarkennusten määrä (late, early) olisi kasvanut Dirtiin nähden. Tai sitten se vain tuntuu siltä, kun muuten mennään hivenen suurpiirteisemmin. Joka tapauksessa nuo tuntuvat pitävän hyvin paikkansa, ja nuotin mukaan uskaltaa ajaa kovemmassakin vauhdissa.
Tässä on kyllä jotenkin tullut kiire tuon pelimoottorin vaihdon kanssa. Liian vähän varmaan ollut resursseja.Pelistudioilla on kuitenkin taipumus parantaa etenkin teknistä osaamistaan vuosien vieriessä, ja nyt on otettu takapakkia Dirt Rally 2:een nähden, vaikka mennään jo seuraavan sukupolven laitteilla.
Ei tää kyllä itellä ainakaan kaasu pohjassa mene teknisemmissä ralleissa sitten millään, eikä kyllä Suomessa tai Virossakaan. Mutta kieltämättä tien reunoilla tai pientareella ei ole vielä omilla vähäisillä tunneilla tullut hirvesti mitään kiviä tms vastaan.Ea Wrc on enemmän sellainen talla pohjassa koko aika ja tuntuu että menee kuin raiteilla kun vähän oikoo.... Ratilla tosin hyvä tuntuma muttei mikään realistinen ajotuntuma mielestäni. Enemmän tuntuu arcade kuin dirt rally 2.0.
Mitäs oot tuosta tykännyt? Ite meinasin keväällä hankkia, mutta lykkääntyi sitten ja kaverilla ollut pc-versio ei saanut kehuja laadun puolesta.Jos joku tietää hyviä säätöjä fanatecin dd gt pro ratille, niin vinkatkaa tänne. Jotenkin nuo perussäädöt ei tunnu kovin hyvältä vaikka mistään en mitään tiedäkkään
Tähän kyllä sama, miten voi M3 olla niin eleetön soralla. Ja se iskunvaimennus, häiritsevää kun ei tunnu niiaavan kovassa jarrussa oikein ollenkaan.Vanhat autot ovat sitten taas liian hyviä ajaa, niillä se sama liika pito ja helppous vähän häiritsee. Kiva ajaa, kun on helppoa, mutta samalla myös vähän tylsää sekä puutteelista mallintamista.