Tämä ketju osoittaa jälleen todeksi sen, mitä olen muutenkin havainnut kovasti jo pidempään peleihin liittyen. Eli ei tässä kannata muiden pelaajien tai edes arvostelijoiden näkemyksiin luottaa ollenkaan, jos haluaa tietää toimiiko joku peli itselleen. Toki joskus, jos tietää jonkun arvostelijan tai kaverin maun menevän todella hyvin yksi yhteen oman pelimaun kanssa, niin silloin voi sentään jotain mahdollisuuksia olla, että se toisen suositus tai dissaus pätee omallekin kohdalle.
Itselläni on toki vähän poikkeava pelimaku valtavirrasta, kun esim. Zelda BotW tai vaikkapa tuore Alan Wake 2 eivät ole ollenkaan maistuneet, vaikka täällä foorumilla kyseisiä pelejä hehkutetaan estoitta ja myös arvostelijat ovat paljon noista tykänneet. Itselleni ovat sitten taas toimineet äärimmäisen hyvin vaikkapa Days Gone, kolme viimeisintä RPG -tyypistä AC-peliä (Origins, Odyssey ja Valhalla siis) sekä Far Cry-pelit viimeisintä, eli kuutosta lukuunottamatta. Näistä peleistä saa lukea vähän väliä kaikenlaisia valituksia, joita en itse allekirjoita ollenkaan. Moni parjattu peli onkin ollut itselleni helmi muutenkin, joten olen joutunut toteamaan, että täytyy luottaa vaan omiin silmiin sen pohjalta mitä videomateriaalia näkee peleistä ja arvioida sitten miten kiinnostavalta peli tuntuu sisällön puolesta omaan pelimakuuni. Enemmistön näkemyksellä ja pelin suosiolla ei sinänsä ole mitään merkitystä minulle.
Tämä EA WRC on sinänsä edelleen itselleni ihan kiinnostava, mutta koska on EA:n peli ja ilmeisesti kuitenkin vähän raakileena julkaistu, niin jään suosiolla odottamaan pelin julkaisemista Game Passiin. Siihen toki mennee lähes vuosi, mutta eipä tässä toisaalta kiirekään ole.