Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA WRC

Kylotonin WRC peleissä oli samat bugit vuodesta toiseen, esimerkiksi AI kuskien heitteleviä aikoja ei koskaan korjattu. Kyllä Codemasters varmasti päivittelee peliä. Kyloton oli pikkufirma jolla taisi resurssit loppua, Codemastersilla ei kyllä resurssit lopu.
Kyllä varmaan tulee peli paranemaan jatkossa...aika raakile on vaan ainakin konsoleilla alussa. Katsellaan myöhemmin uudelleen jos paranee tai tulee psvr2 tuki.
 
Onko tässä pelissä sadekeliä ollenkaan? Kokeilin time trialissa ja oli joko kuiva tai märkä, mutta eI siinä märällä ollut, kuin sora kosteaa. Ei tullut pisaroita, eikä muutenkaan ollut rapakoita. Eka bugi tuki vastaan ja oli aika huvittava, kun ruohot leiuivat ilmassa.
TT puolella ei oo kun kuiva tai märkä. Urassa tuli ainakin jo sadetta vastaan.
 
Kylhän tää peli vaikuttaa hyvältä, ja toimii hyvin ainakin omalla koneella ilman ongelmia. Ei vaan oo kauhean pitkään aikaan tullut rallipelejä pelattua, ja varsinkaan ratilla niin ekassa mutkassa oltiin kilometri metsän puolella, mutta eiköhän tää tästä ala sujumaan. :D

Edit: Tulipas mieleen tässä että mitkäs on porukan EA nikit niin sais vähän lisää kavereita ja vähän näkis kuinka hidas itse on. :D
Oma nicki on Sebbenizer.
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin lyhyen kolmen pätkän kisan KonsoliFIN klubiin, ajetaan Chilessä ja kaksi päivää aikaa ajaa. Testaan samalla vähän miten noi asetukset toimii.

Sanokaa, jos haluatte admin oikeudet klubiin. Voi sitten itse järjestää kisoja.
 
Saa nähä mitä tulee,revolution oli jo omasta mielestä nätti ja mukava ajaa.Miten porukka jo nyt ajelee jos pe julkkari?
 
Oli kyllä ratilla heti hyvä ilman mitään säätöä tämä peli. Pätkiminenkin on jäänyt PC:llä toistaiseksi lähes kokonaan pois. En tiedä vaikuttiko se kun lukitsin pelin 60FPS. Ulkonäöllisesti isoin valituksen aihe tulee väreistä. Jäi tunne että tämä on taas niitä pelejä joissa on minun mielestä joku haalennusverho HDR tilassa.
 
Saa nähä mitä tulee,revolution oli jo omasta mielestä nätti ja mukava ajaa.Miten porukka jo nyt ajelee jos pe julkkari?
Mistä revolutionista puhut? Jos Generationsia tarkoitat, niin se oli eri firman tekele ja se tehtiin Kylotonnin itse luomalla KT Enginellä kun tämä käyttää UE4.
 
XSX ensitestit otettu ohjaimella. Ekat kaks pätkää pyöri hyvin, helppo ohjata ainakin soralla, mutta JOKAISESSA ek:ssa peli vetäsee sellasen vajaa puolen sekunnin täys seisahduksen, hyvä jos ei tule mutkassa, tämä tapahtuu n: 2x yhen ek:n aikana. Sitte ajoin careerista ekan ek:n Monacossa ja luoja kun nyki, pätki, stutteroi, pysähteli koko ruutu 2x..
Mutta en nyt sanois peliä rumaksi, ihan tarkat tekstuurit kun käy hitaammin pälyilemässä ja samalta näyttää kun edellinenkin, jos vaan pyöris kunnolla.
 
Suomen rallin pätkät on valitettavasti jotenkin rumannäköisiä verraten muihin, jotka näyttää ihan hyvältä.
 
Testattu on tuolla 5 tunnin kokeilulla. Vähän ajelin monte carlon, suomen ja viron pätkiä. Series X pelailin ja tosiaan ruutu töksähtelee väliin, myöskin jotain ihme screen tearingia näytti olevan ja fps dippaili, mutta aika varmaan nämä ongelmat korjaillaan heti kohta pois. Itse ajotuntuma oli jees ja varmaan paranee kun saa ajoa lisää mittariin, mutta taitaa ne mun ostohousut jäädä tuonne vaatekaappiin.
 
Laitoin lyhyen kolmen pätkän kisan KonsoliFIN klubiin, ajetaan Chilessä ja kaksi päivää aikaa ajaa. Testaan samalla vähän miten noi asetukset toimii.

Sanokaa, jos haluatte admin oikeudet klubiin. Voi sitten itse järjestää kisoja.
Ensimmäinen aika tuonne ajettu, meni ihan puhtaasti. Perusvauhtia, ei riskejä. Chileä on hauska ajaa.
 
Yllättävän hyvin toimii koneella joka ei täytä täysin edes minium requirmentsia.
Vähän arcademaisempi ajotuntuma mun mielestä kuin Dirt Rallyssa tai autot tuntuu vähän kevyemmiltä.
Tosin niin vähän ajoa takana että sen kummempia johtopäätöksiä ei voi vetää. Mutta kyllä tuon 5h trialin perusteella
ostoon menee.
 
Clubi pätkät tuli ajettua. Toka pätkä oli vain tuttu etukäteen ja se meni heikoiten. Alkoi tuo ratilla ajaminenkin tuntua jo vähän luontevammalle. Ei oo tullu sitä hirveästi Dirt kakkosessa harrastettua mutta tässä tulee olemaan pääohjain. On niin hyvä tuntuma ilman mitään säätöä.
 
Onks kellään heittää hyvät Thrustmaster T300 asetukset? Tuntui että ne vakiona nyt oli ihan OK, säädin niitä vähän.. Meni huonompaan suuntaan. :D
 
Onks kellään heittää hyvät Thrustmaster T300 asetukset? Tuntui että ne vakiona nyt oli ihan OK, säädin niitä vähän.. Meni huonompaan suuntaan. :D
Hyvästä en niin varma ole, mutta muutama viimeinen tunti tuli näitä testattua. Soralla oli ihan jees, efektejä tulee aika paljon. Yleensä pidän aika kevyestä ja vähän efektejä, mutta täytyy sitä vähän muitakin kokeilla.

Itsellä Thrustmaster T300/599XX, mutta laitoin siis nuo videon Logitech G29 säädöt.
 
Nyt kun täällä olen käynyt vähän urkkimassa että mitäs mieltä porukka on tästä ja varsinkin konsolipelaajien mielipiteet on itelle ne tärkeimmät kun kerta PS5 löytyy niin jäähylle taidan oston laittaa kunnes jotain korjausta tulee näihin täällä jo mainittuihinkin juttuihin.

Grafiikat kyllä kummastuttaa jos tosiaan on heikohkot (en ole videoita edes vielä kattellut) kun odotukset oli korkeella ja itelle ei kyllä sellainen syheröinen suttu sovi yhtään kun ottaa silmiin ja saattaa laukaista vaikka epilepsiakohtauksen kun sellanenkin "hauskuus" itteltä löytyy niin täytyy tosissaan miettiä mitä tämän kanssa tekee koska vaikkei hinta paha olekkaan niin jos sieltä on tosissaan pullahtanut pihalle keskonen niin parempi varmaan tosiaan odotella että tulee jotain päivitystä.
 
Seuraava kunnon päivitys, varsinkin grafiikkaan, on vuoden päästä ja 59-79€ hintalapulla. Kyllä on kusetettu olo, silmiä särkee, täytyy myöntää.

Mutta pakko tätä on ajaa kun ei muuta ole. Ei tarvi arvuutella enää, miksei konsolikuvaa tai mitään kommenttia konsolijulkasuista EA:lta saatu etukäteen, ihmettelen vaan miten kehtaavat ja kyllä kehtaavat.
 
Viimeksi muokattu:
Tossa päivällä ennen töihin lähtöä oli pakko pikaseen kokeilla pädillä vaikka aikaa oli vartti ja kovin tuntu alkuunsa heikolta. Nyt kun pääs kotia niin otin nyt sitte kuitenki ratin tuolta kaapista ja menihän se nelisen tuntia tota trialia niin että heilahti. Ratilla huomattavasti parempi ajaa. Kokeilin padillä pätkän verran ajella asfaltilla vielä tos myöhemmin ja voi luoja miten hirvee oli ohjattavuus!

Alotin kauden Wrc2-luokassa ja aikalailla samantyylinen ura tuntuu olevan kuin noissa Kylotonin tekeleissä. On engineeriä joita vaihtelet ja niitten pitää antaa hengähtää välillä ja kalenteri pörrää viikko kerrallaan joista napsit itelles aktiviteetteja. Ilahduttavasti siellä oli ees monenmoisien autoluokkien kisoja joihin toki pitää ostaa sopiva auto. Neljä ekaa viikkoo meni Montea ja Ruotsia ajellessa (yks kunnon rallievent vei kalenterista kaks viikkoo per ralli). Sen jälkeen näytti siltä että vasta viikolla 16 oli seuraava ralli joten siinä välis oliski sitte saanu osallistua vähä erilaisiin kisoihin. Aina yks event per viikko.

Montea ajellessa oli kyllä peli teknisesti niin kamalaa paikotellen että huh huh. Nykii ja paukkuu ja todella pahasti tuota jo edellä mainittua screen tearingiä. Yks pätkä ajettiin kunnon lumimyräkässä ja sankka lumisade oli niinku mustavalkonen kuvaputkitöllö olis ollu suhisemassa pelikuvan päällä. Aivan kamala. Ihmettele yhtään jos tosta sais jonku epilepsiakohtauksen.

Pelasin ainoastaan tolla Wrc2-luokan autolla ja muutaman kisan kunnon Wrc-vehkeellä. En oo mikää ralliekspertti mutta jotenki kevyeltä tuntu koko pirssi ja kyllä tää mun mielestä enemmän muistuttaa Wrc:tä kuin Dirttiä. Sen mitä nyt Dirtistä muistaa kun on jo tovi kun on ajellu sitä..

Game Passista oli taas mukava apu kun pääsi testailemaan ennen ostoa. Taitaa nyt toistaseksi jäädä hyllyyn. Josko sitte ku hinnasta on puolet pois niin miettis asiaa uusiks.
 
Ylös Bottom