Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA WRC

Jaa tässä uramoodissa ei pysty nousta korkeempaan luokkaan niinku aikasemmissa vaa alotettava uus career, ei helvetti soikoon nyt tuli karsee miinus pelille.
Pystyy kyllä. Kauden päätteeksi sponsorin tyytyväisyysmittarin tulee olla korkeimmalla pykälällä (olikohan Ecstatic), minkä toteutuessa seuraavan kauden ohjelmaksi tarjotaan ylemmän luokan mestaruussarjaa. Itse aloitin junnuluokasta ja nyt neljännellä kaudella pääsin ajamaan pääluokassa.
 
Pystyy kyllä. Kauden päätteeksi sponsorin tyytyväisyysmittarin tulee olla korkeimmalla pykälällä (olikohan Ecstatic), minkä toteutuessa seuraavan kauden ohjelmaksi tarjotaan ylemmän luokan mestaruussarjaa. Itse aloitin junnuluokasta ja nyt neljännellä kaudella pääsin ajamaan pääluokassa.
Kiitos huojentuvasta tiedosta!
 
Itsekin tykkään kyllä ohjaimella ajaa, mutta rallissa vaan jotenkin se fiilis on vielä moninkerroin hauskempaa ratilla. Tulee oikein välillä spontaanisti hymyiltyä (onkohan sallittua Suomessa?), kun ratilla ajaa.

Nimenomaan enemmän fiilis mielessä lähestyn tätä asiaa, enkä minään puristi simu touhuna.
Joo kyllä esim nfs ajelee vielä pädillä mut rallia on jo pakko vääntää ratilla,ei vaan ohjaimella pysty.
 
Aloitin Seasonin, niin alussa kysyttiin vaikeusastetta, jonka säädin 100:an. Jossain kohtaa piti käydä asetuksissa säätämässä hivenen fov:ia, niin asetuksissa tuli myös vaikeusaste vastaan. Oli näköjään asetuksissa asetettu 50:en.
 
Mulla hyvinkin väliaikaisratkaisu. Next level racing wheel stand 2.0 tarttis hommata niin pääsis telkusta ajeleen.. ja sitten kun Moza julkaisee jotain ps5 yhteensopivaa niin vois päivitellä muuta kalustoa. Rattihan mulla on nyt pitkän tauon jälkeen ollut kai n.kuukauden.

Edit: on muuten ihan hauska nähdä kilpakumppanien ajomestoja, aina vähän pientä lisämaustetta.
 

Liitetiedostot

  • 20231111_224442.jpg
    20231111_224442.jpg
    1,6 MB · Lukukerrat: 44
Mulla hyvinkin väliaikaisratkaisu. Next level racing wheel stand 2.0 tarttis hommata niin pääsis telkusta ajeleen.. ja sitten kun Moza julkaisee jotain ps5 yhteensopivaa niin vois päivitellä muuta kalustoa. Rattihan mulla on nyt pitkän tauon jälkeen ollut kai n.kuukauden.

Itse tässä miettinyt rigin päivittämistä vaikka toi t300 on ihan ok, mutta ne t3pa polkimet, niistä en tykkää ollenkaan, varsinkaan jarrusta. Ei saa kunnolla tuntumaa siihen, ja siksi tulee tyhmiä virheitä. Vaihtoehtoja vaan liikaa tällä hetkellä, niin en osaa päättää. Load cell polkimethan olis se paras vaihtoehto mutta mutta.. :D Ja sit ratiksi kiinnostais Thrustmasterin t818 kun siihen menee kaikki vanhat thrustmasterin rimmit kiinni mutta aika suolainen hinta pelkästä wheelbasesta. :D

Mulla menee jarrut ihan liian helposti lukkoon wrc:ssä, varsinkin asvaltilla. Veikkaan että paremmalla jarrulla loppuis nekin ongelmat. Eli onks mitään vaihtoehtoja heittää polkimiksi kellään? :D
 
Itse tässä miettinyt rigin päivittämistä vaikka toi t300 on ihan ok, mutta ne t3pa polkimet, niistä en tykkää ollenkaan, varsinkaan jarrusta. Ei saa kunnolla tuntumaa siihen, ja siksi tulee tyhmiä virheitä. Vaihtoehtoja vaan liikaa tällä hetkellä, niin en osaa päättää. Load cell polkimethan olis se paras vaihtoehto mutta mutta.. :D Ja sit ratiksi kiinnostais Thrustmasterin t818 kun siihen menee kaikki vanhat thrustmasterin rimmit kiinni mutta aika suolainen hinta pelkästä wheelbasesta. :D

Mulla menee jarrut ihan liian helposti lukkoon wrc:ssä, varsinkin asvaltilla. Veikkaan että paremmalla jarrulla loppuis nekin ongelmat. Eli onks mitään vaihtoehtoja heittää polkimiksi kellään? :D

Eikös noi Thrustmasterin T-LCM pedaalit oo ihan ok jos huokeita load cell pedaaleita kaipaa?

Itellä tuntuu noi karvalakkipedaalit toimivan ihan hyvin, jopa heel & toe sujuu ihan jees. Toki load cell olis kiva.
 
Olen kyllä ihan rehellisesti koukussa tähän peliin. Koko ajan on pakko päästä ajamaan lisää, uramoodia enimmäkseen mutta silloin tällöin tietysti klubikisojakin tai Momentseja. Online-erikoiskokeetkin olisivat kivoja, mutta tuntuvat sisältävän odottelua enemmän kuin itse ajamista, joten niitä ei tule aivan hirveästi ajettua.

Uramoodi ei ole täydellinen, mutta siinä on paljon hyvää. Vaikeustaso ainakin pääluokassa on riittävän korkealla, sillä olen yltänyt kärjen tuntumaan vauhdillisesti vain Virossa, jonka yhdeksän EK:n rallin hävisin katkerasti 0,4 sekunnilla. Muuten kisat ovat yleensä kariutuneet omiin töppäilyihin, kun nuotin kuunteleminen ei ole aina ihan sujunut.

Akropolis-ralliin otin taktiikaksi hitaasti kiiruhtamisen, ja vaikka pohja-aikoja ei syntynytkään, niin kärkikuskien ajautuessa ongelmiin yksi toisensa jälkeen, huomasin olevani kisassa kolmantena. Luotto omaan tekemiseen alkoi heti kasvaa, joten luonnollisesti päätin että Powerilla vedetään vähän kovempaa ja saadaan mukava pistepotti. Tämä yritys päättyi kuten arvata saattaa, ja loppukaneetiksi voisi vaikka todeta Bosse Grönholmia mukaillen että fakin' hel. :D



Videolla Powerin hyvä alkuosa sekä uusinta. Autona pääluokan uusin tulokas, Hellforce Inferno Rally1. :cool: Chilessä onnistuinkin jo paremmin, ja ajoin toiseksi. Tiimikaverillani Erling Bergillä on itse asiassa vielä pieni mahdollisuus MM-titteliinkin ennen viimeistä osakilpailua, joten Hellforcen tulokaskausi tehdastiiminä on kuitenkin ollut varsin positiivinen.
 
Eikös noi Thrustmasterin T-LCM pedaalit oo ihan ok jos huokeita load cell pedaaleita kaipaa?

Itellä tuntuu noi karvalakkipedaalit toimivan ihan hyvin, jopa heel & toe sujuu ihan jees. Toki load cell olis kiva.
No niitä oon kyl vähän katsellut, ja sit mozan Srp litejä myöskin. Eikös sulla ollut se t248 ja niissä on t3pm polkimet? Ne taitaa olla aika reilusti paremmat kuin ne omat myöskin.
 
Mulla menee jarrut ihan liian helposti lukkoon wrc:ssä, varsinkin asvaltilla. Veikkaan että paremmalla jarrulla loppuis nekin ongelmat. Eli onks mitään vaihtoehtoja heittää polkimiksi kellään? :D
Onko sulla se kumikartio käytössä polkimen alla? Mun mielestä tuntuma parani sen kanssa mutta eihän nuo mitkään load cellit vieläkään ole.
 
Saman päivityksen voisi tehdä itsekin kun pitkästä aikaa tullut vähän enemmän ajeltua. Onko noista T-LCM vain yksi vai useampi versio? Jossain lukee pelkkä PC tuki, jossain PS4 mutta ei 5 jne.
 
Saman päivityksen voisi tehdä itsekin kun pitkästä aikaa tullut vähän enemmän ajeltua. Onko noista T-LCM vain yksi vai useampi versio? Jossain lukee pelkkä PC tuki, jossain PS4 mutta ei 5 jne.

Ihan yksi versio niistä taitaa vaan olla, tai niin olen itse ainakin ymmärtänyt. Itseäni houkuttais noi Mozan CRP polkimet, ainoa huono että silloin ei voi pleikalla pelata jos joskus tekis mieli Gran Turismoa.
 
No niitä oon kyl vähän katsellut, ja sit mozan Srp litejä myöskin. Eikös sulla ollut se t248 ja niissä on t3pm polkimet? Ne taitaa olla aika reilusti paremmat kuin ne omat myöskin.

Nää on ihan peruspolkimet, toimintavarmat toki kun eivät käytä potikoita. Ei missään nimessä upgrade sun polkimiin nähden (mulla ollut nekin ja sit t3pa prot ja varmasti nuo t-lcm:t pesee kaikki).
 
Ylös Bottom