Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Eikös se ole aika selvää, että tietenkin varamiehet sallitaan. Parempi vain, kun joukkueessakin vähän porukat vaihtelevat ja joukkueessa saa "kaikki pelata".

Ja ennenkaikkea, ei ainakaan henk.koht. olisi mitään takuita, että varmasti joka peliin juuri oikealla kellonlyömällä pääsisi. Siksi on hyvä olla vähän laajempi rosteri, joka "kestää loukkaantumisiakin" :)

Joo kyllä esim me aiomme pelata koko rosterilla. Se kenelle pelejä kertyy ja minkä verran vain aika näyttää... Ja kuhan nyt päästään siihen pisteeseen niin "nakitan" pari ukkoa itseni lisäksi meidän joukkueen "liiga-GM:ksi" joiden kanssa voi tarvittaessa myös sopia pelejä ja ketkä kirjaa tilastot koska uskoisin että en itse joka pelissä tule olemaan mukana.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Mitään uutta tällä rintamalla?

Sen verran ainakin että jätän paikkani liigajohdossa, ei riitä virta ruveta tällaiseen nyt. Varmasti löytyy tilalle joku jolla virtaa riittää ja saatte homman käyntiin ilman meikäläistäkin.

Näyttää se xbox kausi venyvän siellä ja sen jälkeen joskus oli takoitus homman edetä.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Jos nyt kuitenkin jostakin syystä niitä netti sivuja ette saa niin väsäsin tossa ajan kuluks tommoset sivut nhl10turnausps3 . noi on aika aloittelijan sivut joten älkää naurako :D ja ihan keskeneräset.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Jos nyt kuitenkin jostakin syystä niitä netti sivuja ette saa niin väsäsin tossa ajan kuluks tommoset sivut nhl10turnausps3 . noi on aika aloittelijan sivut joten älkää naurako :D ja ihan keskeneräset.

Hyvät ne on. Ei se kummosempaa vaadi, kunhan pelit saataisiin käyntiin. Naurettavaa huopaamista tämä aina, kun voisi vaan sopia pelipäivät ja sillä selvä :)
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Voiko joku lisätä meidät listaan? Vai pelataanko tätä nytten kun järjestäjä karkas?
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Oiskohan täällä kiinnostuneita pelaajia "keltanokka" tiimiin? Minua kiinnostaisi perustaa joukkue aloittelijoille. Pelikokemusta ei juuri kaivata, sen kartuttaminen ja hauskanpito on tärkeämpää. Voitaisiin tähän liigaan osallistua.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Oiskohan täällä kiinnostuneita pelaajia "keltanokka" tiimiin? Minua kiinnostaisi perustaa joukkue aloittelijoille. Pelikokemusta ei juuri kaivata, sen kartuttaminen ja hauskanpito on tärkeämpää. Voitaisiin tähän liigaan osallistua.

Sama idea kävi mielessä,mutten kuitenkaan saanut sitä foorumille asti. Eli minä ainakin voisin lähteä tähän "keltanokka" tiimiin mukaan.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Jos nyt kuitenkin jostakin syystä niitä netti sivuja ette saa niin väsäsin tossa ajan kuluks tommoset sivut nhl10turnausps3 . noi on aika aloittelijan sivut joten älkää naurako :D ja ihan keskeneräset.

Joo ihan hyvät sivuthan nuo on, ei mitään valittamista. Pelit vaan käyntiin, niin tulee noillekin käyttöä :)
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Sama idea kävi mielessä,mutten kuitenkaan saanut sitä foorumille asti. Eli minä ainakin voisin lähteä tähän "keltanokka" tiimiin mukaan.

Tein IRCnettiin kanavan #keltanokat sinne kaikki ketkä ois kiinnostuneita pelaan!
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Vieläkö mahtuisi mukaan peleihin? HCA ois tulossa, kun nyt ollaan aktiivista porukkaa saatu lisää.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Sen verran ainakin että jätän paikkani liigajohdossa, ei riitä virta ruveta tällaiseen nyt. Varmasti löytyy tilalle joku jolla virtaa riittää ja saatte homman käyntiin ilman meikäläistäkin..

Olisiko mahdollista, että kyselisit josko joku muu Sisun jannu olisi halukas ottamaan tuon paikkasi, niin näin olisi johtoportaan jäsenissä edustettuina sopivasti eri joukkueet. Vaihtoehtoisesti voishan joku Sisun jäsen ilmoittaa täällä omasta halukkuudestaan.

Hyvät ne on. Ei se kummosempaa vaadi, kunhan pelit saataisiin käyntiin. Naurettavaa huopaamista tämä aina, kun voisi vaan sopia pelipäivät ja sillä selvä :)

Jooh, onhan se näinkin, mutta aina se vaatii jonkun/jotkut, joka potkii homman alkuun. Kuitenkin olisi hyvä sopia pelisäännöt ennen liigan aloittamista, niin ei sitten tule turhia epäselvyyksiä kauden aikana ja tiedetään kuinka edetään.

Nuo kotisivut ovat hyvät! Eipä tuohon ole mitään lisättävää. Sivujen ylläpitäjällä saattanee tulla paljon hommia noiden päivittämisessä...toki, mikäs siinä jos intoa riittää, niin hieno homma!
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Mä voin laittaa korteni kekoon sillä että päivitän noi sivut. mutta te päätätte mitä tekstiä sinne sivuille tulee esim säännöt jne.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Noh, ainakin ulkomaalaisten läsnäolo pitää olla sen verran selvä, että ulkomaalais-vapaa joukkue pääsee olemaan vasemmalla puolen kopissa, jolloin lagimahdollisuus on pieni. Itse en ainakaan edes veskarina yritä pelata, jos on vähääkään lagia.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Noh, ainakin ulkomaalaisten läsnäolo pitää olla sen verran selvä, että ulkomaalais-vapaa joukkue pääsee olemaan vasemmalla puolen kopissa, jolloin lagimahdollisuus on pieni. Itse en ainakaan edes veskarina yritä pelata, jos on vähääkään lagia.

Jep ihan sama mielipide mulla. Ei tuu torjumisesta yhtään mitään jos lagaa ja jos lagin syy on joku ulkomaalaispelaaja, niin kenkää vaan.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Jaa, no sit luulen että me olemme ulkona. Kiinnostais kyllä kovin tämä "liiga" mutta pelkillä suomipojilla tämän läpi vetäminen voi olla hankalaa johtuen vuorotöistä. Ja sit on oma hermo menny jo niin pahasti tuohon 6vs6 pelien toimivuuteen että tuskin jaksaa reilua 20 peliä säätää ku välillä 6vs6 peliin pääseminen kestää sen tunnin vähintään. Kysäsen vielä muulta joukkueelta mut näillä puheilla ainakin voi tuolta "johtoportaasta" heittää mut pois.
 
Ylös Bottom