Anakonna85
New Member
tähän ketjuun kaikki ylimääräinen itkeminen, joka ei muihin ketjuihin kuulu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tähän ketjuun kaikki ylimääräinen itkeminen, joka ei muihin ketjuihin kuulu.
Mikä on ketjun tarkoitus? Valittaa "bugimaaleista" änärissä vai missä pelissä? Otsikko olisi voinut olla ehkä kyllä vähän parempi
Ja ihmettelen myös motiivia tämän ketjun perustamiseen. Tuntuisi että voisi käytää kuuluisaa vertausta kalikasta ja koirasta.
Laitatko minulle privaattiviestiä mistä aiheista/ketjuista ainekset tämän ketjun synnyttämiseen. Ihan tuosta vaan ei tainnut ajatus lähteä liikkelle, otaksun.tähän ketjuun kaikki ylimääräinen itkeminen, joka ei muihin ketjuihin kuulu.
Laitatko minulle privaattiviestiä mistä aiheista/ketjuista ainekset tämän ketjun synnyttämiseen. Ihan tuosta vaan ei tainnut ajatus lähteä liikkelle, otaksun.
En ole PSN Online -puolen jutusteluja kovin seuraillut, mutta pidetään ketju nyt toistaiseksi auki. "Ving vong" -otsikkoa tosin muokkaan pian hieman kansankielisempään muotoon.
En tiedä, että onko Privat lähetetty Misterille, mutta olen 99½%:sen varma, että tällä tarkoitetaan NHL09:n EASHL liiganmatseja, että porukka valittaa ja mäkättää kuten neidit, niin täällä, eikä joukkueiden omissa ketjuissa
En tiedä, että onko Privat lähetetty Misterille, mutta olen 99½%:sen varma, että tällä tarkoitetaan NHL09:n EASHL liiganmatseja, että porukka valittaa ja mäkättää kuten neidit, niin täällä, eikä joukkueiden omissa ketjuissa
Äkkiäkös tuo toive on toteutettu. Olkaatte hyvä.Niin no otsikkokin olisi voinut olla toinen, sillä avautuminen sanana ei ole paras, minun mielestä. Toki kannatan suoraa palautetta, mutta esim. EASHL Yleinen palauteketju olisi ollut parempi nimenä. Ideahan on hyvä, sillä tänne voidaan laittaa juuri ne palautteet, mitkä syntyvät pelien tapahtumista jne.
Vinkukaa!!!
FIB kahvaa!