Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: vinq vonq

liian moni (esim. kerho-) ketju menee vaan vittuiluks ja itkemiseks. ei kannata ottaa niin vakavasti, mitä porukka yleensä näyttää tekevän.. yleisesti ottaen ketjun tarkoitus on kerätä kaikki vittuilu ja lapsellinen marina, pois muista ketjuista. vähän niinku nuorisokodeissa on sellasia pölkkyjä muuten tyhjässä huoneessa mitä pitää mennä mätkimään jos on hassu olo pään sisällä :cool:
 
Vastaus: vinq vonq

Mikä on ketjun tarkoitus? Valittaa "bugimaaleista" änärissä vai missä pelissä? Otsikko olisi voinut olla ehkä kyllä vähän parempi:D

Ja ihmettelen myös motiivia tämän ketjun perustamiseen. :rolleyes: Tuntuisi että voisi käytää kuuluisaa vertausta kalikasta ja koirasta.
 
Vastaus: vinq vonq

Hyvä ketju tämä on ettei turhaan täytä muita ketjuja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: vinq vonq

Kuka täällä toisten kirjoitukset tosissaan ottaa? Hyvin harva ketju sisältää mitään vittuilua tai itkua. Tiedä sitten miten totta lause "Lapset eivät ymmärrä sarkasmia eivätkä ironiaa." on, mutta siltä tämä vähän vaikuttaa. Tämä foorumi ei ole (ainakaan vielä, toivottavasti ei koskaan) mikään Tilt.tv:n tai Peliplaneetan foorumi (ei millään pahalla), joten täällä ei ainakaan ennen ole ollut tapana sallia suoraa vittuilua. Säännöt voi käydä lukemassa täältä, jos ei jaksa klikata tuota ylhäällä olevaa linkkiä. Kaksi ensimmäistä sääntöä summaavat hyvin koko asian ja tekevät tämän ketjun turhaksi sekä sääntöjen vastaiseksi.
 
Vastaus: vinq vonq

En millään jaksaisi uskoa, että kun porukalla kiehahtaa yli (yleensä toista käyttäjää kohtaan) niin ko. henkilö jättäisi tilanteen aiheuttaneen ketjun rauhaan ja tulisi tänne manaamaan turhautumisena. Ei se vaan toimi niin, vaikka kuinka toivoisi.

Kaunis ajatus toki.
 
Vastaus: vinq vonq

Ja höpö höpö. Jos joku sanoo asiasta, se ei ole itkemistä. Jos joku lähtee pelistä raukkamasiesti kesken ja mainitsen asiasta, en kitise tai itke. Tuon vain kantani selville hyvin selkeästi. Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. piste.
 
Vastaus: vinq vonq

tähän ketjuun kaikki ylimääräinen itkeminen, joka ei muihin ketjuihin kuulu.
Laitatko minulle privaattiviestiä mistä aiheista/ketjuista ainekset tämän ketjun synnyttämiseen. Ihan tuosta vaan ei tainnut ajatus lähteä liikkelle, otaksun.

En ole PSN Online -puolen jutusteluja kovin seuraillut, mutta pidetään ketju nyt toistaiseksi auki. "Ving vong" -otsikkoa tosin muokkaan pian hieman kansankielisempään muotoon. :)
 
Vastaus: vinq vonq

Laitatko minulle privaattiviestiä mistä aiheista/ketjuista ainekset tämän ketjun synnyttämiseen. Ihan tuosta vaan ei tainnut ajatus lähteä liikkelle, otaksun.

En ole PSN Online -puolen jutusteluja kovin seuraillut, mutta pidetään ketju nyt toistaiseksi auki. "Ving vong" -otsikkoa tosin muokkaan pian hieman kansankielisempään muotoon. :)

En tiedä, että onko Privat lähetetty Misterille, mutta olen 99½%:sen varma, että tällä tarkoitetaan NHL09:n EASHL liiganmatseja, että porukka valittaa ja mäkättää kuten neidit, niin täällä, eikä joukkueiden omissa ketjuissa :rolleyes:
 
Vastaus: vinq vonq

En tiedä, että onko Privat lähetetty Misterille, mutta olen 99½%:sen varma, että tällä tarkoitetaan NHL09:n EASHL liiganmatseja, että porukka valittaa ja mäkättää kuten neidit, niin täällä, eikä joukkueiden omissa ketjuissa :rolleyes:

No nyt tänne vo kaikesta itkeä... :) Selvää säästöä :D
 
Vastaus: vinq vonq

En tiedä, että onko Privat lähetetty Misterille, mutta olen 99½%:sen varma, että tällä tarkoitetaan NHL09:n EASHL liiganmatseja, että porukka valittaa ja mäkättää kuten neidit, niin täällä, eikä joukkueiden omissa ketjuissa :rolleyes:

juuri niinkun tähän suuntaan.
 
Vastaus: Yleinen avautumisketju (PlayStation Online)

Niin no otsikkokin olisi voinut olla toinen, sillä avautuminen sanana ei ole paras, minun mielestä. Toki kannatan suoraa palautetta, mutta esim. EASHL Yleinen palauteketju olisi ollut parempi nimenä. Ideahan on hyvä, sillä tänne voidaan laittaa juuri ne palautteet, mitkä syntyvät pelien tapahtumista jne.
 
Vastaus: Yleinen avautumisketju (PlayStation Online)

Niin no otsikkokin olisi voinut olla toinen, sillä avautuminen sanana ei ole paras, minun mielestä. Toki kannatan suoraa palautetta, mutta esim. EASHL Yleinen palauteketju olisi ollut parempi nimenä. Ideahan on hyvä, sillä tänne voidaan laittaa juuri ne palautteet, mitkä syntyvät pelien tapahtumista jne.
Äkkiäkös tuo toive on toteutettu. Olkaatte hyvä.
 
Ylös Bottom