Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

HCK:lle: teiltäkin löytyy curveshottaaja.viimme pelissä teitä vastaa aika huolella yks kaveri veteli niitä,nyt en muista nimee mut täytyypi tarkistaa.

Tämä nimi itseänikin kiinnostaa, kun näin syytellään. Missä joukkueessa jami84 muuten pelailet? Ihan vaan, että tiedän mistä päin huudellaan ja voisin mahdollisesti tietää mistä ottelusta on ollut kyse?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tämä nimi itseänikin kiinnostaa, kun näin syytellään. Missä joukkueessa jami84 muuten pelailet? Ihan vaan, että tiedän mistä päin huudellaan ja voisin mahdollisesti tietää mistä ottelusta on ollut kyse?

KIE = Kiekko leijonat. öö mikähän päivä se nyt oli kun pelattiin.teidän jengissä oli kaks tyyppii pelaamas meitä vastaan silloin. eikä tää mitään syyttelyy ole kunhan vain ilmoitin. ei mua niin hirveesti kiinnosta miten joku pelaa.curveshot on niin helppo puollustaa pois,vaikka välillä se ylämummoon napsahtaakin.uskonpa että onetimerillä tehdään tuplasti enemmän maaleja ku curvella.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

KIE = Kiekko leijonat. öö mikähän päivä se nyt oli kun pelattiin.teidän jengissä oli kaks tyyppii pelaamas meitä vastaan silloin. eikä tää mitään syyttelyy ole kunhan vain ilmoitin. ei mua niin hirveesti kiinnosta miten joku pelaa.curveshot on niin helppo puollustaa pois,vaikka välillä se ylämummoon napsahtaakin.uskonpa että onetimerillä tehdään tuplasti enemmän maaleja ku curvella.

Menemme peliin vasta kun 3 pelaajaa on kopissa eli........ Niin siis OT on puolet helpompi puolustaa pois.

EDIT. mielummin jos kertoisit ne pelaajat jotka pelasivat kyseisessä pelissä, kun tohon on vähän vaikee uskoa
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

KIE = Kiekko leijonat. öö mikähän päivä se nyt oli kun pelattiin.
Ei pitäisi olla niin vaikeaa muistaa, kun edellisessä viestissäsi asian toit niin tarmokkaasti esille. Edelleenkin kyseisen pelaajan nimi kiinnostaisi tietää.
teidän jengissä oli kaks tyyppii pelaamas meitä vastaan silloin.
Edelleen, lähdemme peliin vain, jos kopissa on kolme pelaajaa tai enemmän. 99%:sti peliin lähtee 4-6 henkilöä. Ettei olisi joku toinen monesta HCK:sta kyseessä?
eikä tää mitään syyttelyy ole kunhan vain ilmoitin.
Kyllä se täällä päässä otetaan aika raskaasti, kun yhdistetään provosoimattomaan glitchaamiseen. Kyllä sitä "taitoa" löytyy täältäkin vastata huutoon, mutta se vaatii jo aika monta curvea omiin. Ihan mieluusti jätämme nämä keinot kuitenkin Olvi Hockeylle, HC Suomelle, Nordic Nosebleedille ja muille kaltaisilleen nyypille.
uskonpa että onetimerillä tehdään tuplasti enemmän maaleja ku curvella.
Onneksi vielä selvä enemmistö tuntuu kunnioittavan vastustajia ja jättää glitchaamatta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

KIE = Kiekko leijonat. öö mikähän päivä se nyt oli kun pelattiin.teidän jengissä oli kaks tyyppii pelaamas meitä vastaan silloin. eikä tää mitään syyttelyy ole kunhan vain ilmoitin. ei mua niin hirveesti kiinnosta miten joku pelaa.curveshot on niin helppo puollustaa pois,vaikka välillä se ylämummoon napsahtaakin.uskonpa että onetimerillä tehdään tuplasti enemmän maaleja ku curvella.

Kuten Koura kirjoitti niin menemme vasta peliin kun meitä on vähintään kolme pelaajaa, ja useimmiten vasta kun meitä on neljä. Eli vaikeata on uskoa että matsi olisi ollut meitä vastaan, koska vähintään yksi toinen tiimi käyttää myös HCK lyhennettä, en nyt muista tiimin nimeä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mahdollista että olen erehtynyt. ehkä toinen joukkue mutta HCK nimi oli kuitenkin.sitä itsekkin vähän ihmettelin että kun lueskellut tätä palstaa niin vastustatte curvee mut pelissä olis tullu sit sellasii. pahoittelen jos olen erehtynyt asiasta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mahdollista että olen erehtynyt. ehkä toinen joukkue mutta HCK nimi oli kuitenkin.

Ja HCK-lyhennettä ei olla käytetty nyt muutamaan päivään, jolla ollaan yritetty hämätä vastustajia, ettei ne perääntyisi. Ei ole toiminut. Pari kertaa ollaan tosin saatu perääntymistä venytettyä ensimmäiseen START:n painamiseen, joka on tapahtunut ennen aloituskiekon pudottamista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Perkeleen Bugi Ribeiro :mad: :D
edittinä jälkimmäinen hymiö
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Voi Luojatar! Miten tuollainen glitch on voinut päästä läpi testauksesta? Varsinkin maalivahdin AI jäätyi ihan täysin!

Ei vaan tuo oli loistava esimerkki siitä, että tuollaista voi tapahtua vain todellisessa elämässä. Pelissä tai edes elokuvassa moinen haukuttaisiin heti maan rakoon täysin epärealistisena ja fysiikan lakien vastaisena.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Voi Luojatar! Miten tuollainen glitch on voinut päästä läpi testauksesta? Varsinkin maalivahdin AI jäätyi ihan täysin!

Ei vaan tuo oli loistava esimerkki siitä, että tuollaista voi tapahtua vain todellisessa elämässä. Pelissä tai edes elokuvassa moinen haukuttaisiin heti maan rakoon täysin epärealistisena ja fysiikan lakien vastaisena.

näimpä, joten nyt kun tuo onnistuu IRL, niin kai tuota sitten uskaltaa peleissäkin pistää :D
Ja todellakin, mokke oli aivan kädetön :eek: ja hienompihan tuo maali oli, kuin pelissä, jossa ei edes viedä sitä kiekkoja haarojen välistä maaliin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

näimpä, joten nyt kun tuo onnistuu IRL, niin kai tuota sitten uskaltaa peleissäkin pistää :D
Ja todellakin, mokke oli aivan kädetön :eek: ja hienompihan tuo maali oli, kuin pelissä, jossa ei edes viedä sitä kiekkoja haarojen välistä maaliin.

Ööh...siis kuinka? Uskaltaa tehdä pelissä, vaikkei sitä voi tehdä pelissä? Nyt meni kyl pahasti vikaan...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On se..mutta ei semmoista maalia kun Ribeiro teki ei oo mahollista tehä pelissä.

Ps: Otetaan sille.:D

no ei ny sen takia pilkkua tartte alkaa höyläämään... joten ei se peruutusmaali ole bugi, se on taitolaji :D
ja juu, otetaa sienikeittoa sille ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On se..mutta ei semmoista maalia kun Ribeiro teki ei oo mahollista tehä pelissä.

Ja pakitusglitch taisi kokonaan poistua tämän viimeisen päivtyksen jälkeen. Näiden tilalla läpiajoissa näkee käytettävän curvea.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ajattelinpa ilmoitella yhden curveshot joukkueen, kun sattui tulemaan vastaan. Joukkue on nimeltään Dirty Douzen, pelasivat Suomen maajoukkue paidoilla ja lyhenne taisi olla TDD. Curveshottia yrittivät ahkerasti onnistuen vain pari kertaa.
Edit: Mielenkiintoista, että pelaavat Suomi paidoilla, vaikka ovat lähinnä saksalaisia.
 
Ylös Bottom