Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja pakitusglitch taisi kokonaan poistua tämän viimeisen päivtyksen jälkeen. Näiden tilalla läpiajoissa näkee käytettävän curvea.

mitä minä olen kuullut, niin ne kyllä onnistuu, jos vain on tolpan edessä, ei siis vierillä... tiedä sitten :confused:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

fck oikein kunnon curveshot joukkue.pelaaja sekuda osannut muuta tehdäkkään.eipä tarvi uudestaan pelaa niit vastaan
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

nyt oli viimeinen niitti... mun muijaa alettii haukkua huoraksi vaikka ei kuulu peliin mitenkään. tämä alkaa menee jo liian pitkälle...

Mitäs teit curvea :D Ei vaan, en liity juttuun mitenkään ja paa kyseinen kaveri estolistalle ja ilmoita sonylle häiriökäytäytyminen jos joku rupee henkilökohtaisuuksiin käymään pelin takia...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

HC Puistokemistit [HCP] mustallelistalle ihan suosiolla! Pojjaat ei tee mitään muuta ku curveshottia :mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

HC Puistokemistit [HCP] mustallelistalle ihan suosiolla! Pojjaat ei tee mitään muuta ku curveshottia :mad:

Eipä ainakaa meitä vastaan tehnyt? 1 kerran heti alussa kokeilivat mutta kun itse olin maalissa niin varmaan eivät yrittäneet enään:p pian 1 lohkossa;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

RAY guns(RAY) ei tee sitten yhtään mitään muuta kuin curvea.

Harmi vain, että ei ne pärjää senkään avulla:rolleyes:

Kaikkein parasta tässä oli se, että kun pelin jälkeen laitoin viestin että on se harmi kun ressukat pärjää edes glitchaamalla niin ko. porukka toi esiin oman näkökantansa.
Oon kuulemma onetimer homo, jonka on turha puhua tekoälyn porsaanreikien käytöstä mitään. Ongelmana tossa väitöksessä oli vaan se, että peli oli 4vs4 ja niillä AI sentterinä.
Ja voitettiin matsi 4-1, joista jopa kaksi oli onetimereitä.

Voikin vaan kysyä, että miten ihmeessä se tekoälyn porsaanreikien käyttöä jos vastustajatiimi on vain susi-huono ja juoksee kiekon perässä unohtaen pelaajia maalille vapaaksi.

Mutta kyllä se siitä RAY porukka, taidot kasvaa kun pelaa ja ehkä joskus ne curvetkin uppoaa.

T: FIB
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kyynel! Heti ollaan itkemässä täällä. Pojat taitaa ottaa NHL:n pikkuisen liian tosissaan. :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tupa Tupax :) Voi v i t t u mikä jannu. Niin kyllähän se harmittaa kun Cowboyssit on johdossa ja hallitseekin peliä. Sitte tullaan kaarelle ja näpäytetään kaaribugi, uuh! Ihmettelen edes, miten Sisusta joku kehtaa käyttää kaaribugia. Eivätkä tietenkään ottaneet molaria pois ei.

Tappio tuli toki, mutta rehellisin keinoin ei.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tupa Tupax :) Voi v i t t u mikä jannu. Niin kyllähän se harmittaa kun Cowboyssit on johdossa ja hallitseekin peliä. Sitte tullaan kaarelle ja näpäytetään kaaribugi, uuh! Ihmettelen edes, miten Sisusta joku kehtaa käyttää kaaribugia. Eivätkä tietenkään ottaneet molaria pois ei. Näin pojat näin.

Ei Sisusta uskois stn EI SITTE MILLÄÄ NIITTEN TYHMIIN KALLOIHI SATTUNU MENEE VIESTI "MV POIS":mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tupa Tupax :) Voi v i t t u mikä jannu. Niin kyllähän se harmittaa kun Cowboyssit on johdossa ja hallitseekin peliä. Sitte tullaan kaarelle ja näpäytetään kaaribugi, uuh! Ihmettelen edes, miten Sisusta joku kehtaa käyttää kaaribugia. Eivätkä tietenkään ottaneet molaria pois ei.

Tappio tuli toki, mutta rehellisin keinoin ei.

Myönnän, että se teki sen läpiajosta. Ja tuo väite teidän hallinnasta on täyttä paskaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Myönnän, että se teki sen läpiajosta. Ja tuo väite teidän hallinnasta on täyttä paskaa.

Entäs Insanesanen curvella voittoon nousu, kun kolmella johdettiin teidän kuutta vastaan? Oli kuulema jo 3-1 tappioasema teillä, kun "Ruma Kiinalainen" alko tekemään nousua.

Teitä vastaan oli pelit aina todella mukavia vääntöjä. Enään niitä ei valitettavasti tule, kun ette pysty taistelemaan voitosta ilman vippaskonsteja.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Piti oikei rekata ku täällä on nii mukavaa keskustelua. Paikalla bugiranteiden BMW, Kurveshottien kuningas.

En ollu valitettavasti FCB-pelissä. Harmi jos teillä tuli paha mieli. Seuraavasta HCK-pelistä, jossa olin, vois antaa joku palautetta.

Reilusta pelistä sen verran että pelatkaa kuudella niinku meki yleensä nii peli on reilua.

Näköjää ollaan jo jollaki FIB:n mustalla listalla ku eivät lähtenee 5 vs 5. Harmi, ku ei liikaa oo nuita vastustajia meilläkään. Onneksi HCK vielä uskaltaa pelata.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näköjää ollaan jo jollaki FIB:n mustalla listalla ku eivät lähtenee 5 vs 5. Harmi, ku ei liikaa oo nuita vastustajia meilläkään. Onneksi HCK vielä uskaltaa pelata.

Ei kyse ole uskaltamisesta. Voitto tai häviö, ei väliä kunhan pelaaminen on nautittavaa.

HCK ja MHL onkin nykysistä ykköslohkon joukkueista mukavimpia pelata. FCB:nkin kanssa pelatut matsit on ollu viimeaikoina kunnon lätkää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tupa Tupax :) Voi v i t t u mikä jannu. Niin kyllähän se harmittaa kun Cowboyssit on johdossa ja hallitseekin peliä. Sitte tullaan kaarelle ja näpäytetään kaaribugi, uuh! Ihmettelen edes, miten Sisusta joku kehtaa käyttää kaaribugia. Eivätkä tietenkään ottaneet molaria pois ei.

Tappio tuli toki, mutta rehellisin keinoin ei.

Sitten sanoin siitä. niin se sano et ollaa jotaki 20v muksui, joita vituttaa ku ei osaa pelaa :rolleyes:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Entäs Insanesanen curvella voittoon nousu, kun kolmella johdettiin teidän kuutta vastaan? Oli kuulema jo 3-1 tappioasema teillä, kun "Ruma Kiinalainen" alko tekemään nousua.

Teitä vastaan oli pelit aina todella mukavia vääntöjä. Enään niitä ei valitettavasti tule, kun ette pysty taistelemaan voitosta ilman vippaskonsteja.

Minä en ota vastuuta koko joukkueen pelistä, mutta taatusti pärjätään ilman vippaskonsteja ja tiedät sen itsekin. Ette te FIB:n pojat täällä huutamalla saa kunnioitusta pelatuista peleistä, tai sääliä hävityistä matseista. Pitäkää ne mölyt turvallisesti siellä omassa mahassa ja pitäkää sitä 'blacklistiä' omalla privapuolella.

Kouran kanssa olen samaa mieltä, että läpiajo curve on paskin maalintekotyyli koskaan, mutta mikä minä olen tuomitsemaan sen käyttäjiä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kyynel! Heti ollaan itkemässä täällä. Pojat taitaa ottaa NHL:n pikkuisen liian tosissaan. :D

Edelleen, kukakohan nhl:n ottaa liian tosissaan kun halu voittaa on niin kova että pitää bugia käyttää hyväksi..

Saatan hieman yleistää, mutta jotenkin tuntuu että bugeja käyttävä porukka on keskimääräistä "hitaampaa" porukkaa :confused:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minä en ota vastuuta koko joukkueen pelistä, mutta taatusti pärjätään ilman vippaskonsteja ja tiedät sen itsekin. Ette te FIB:n pojat täällä huutamalla saa kunnioitusta pelatuista peleistä, tai sääliä hävityistä matseista. Pitäkää ne mölyt turvallisesti siellä omassa mahassa ja pitäkää sitä 'blacklistiä' omalla privapuolella.

Aivan varmasti pärjäätte ilman curveshotteja yms., mutta miksi näette välttämättömäksi näiden pelin bugien hyväksikäytön? Suurin osa porukasta on kuitenkin sitä mieltä, että on todella halpamaista vastustajaa kohtaan käyttää häikäilemättömästi edukseen pelin virhekohtia, mutta teillä on eri mielipiteet ilmeisesti kyseisestä asiasta?

Tässähän ei nyt ole kyse mistään ''kunnian'' tai ''säälin'' keräämisestä, vaan puhtaasta vitutuksesta kunnioituksen puutteesta vastustajaa kohtaan. Voi kuulostaa hassulta, kun kyseessä on videopeli, mutta me kaikki kuitenkin käytämme huomattavat määrät vapaa-aikaamme tämmöisten ''lapsellisten'' viihdykkeiden parissa, joten mitä jos noudatettasiin yhteisiä herrasmiessääntöjä?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Edelleen, kukakohan nhl:n ottaa liian tosissaan kun halu voittaa on niin kova että pitää bugia käyttää hyväksi..

Saatan hieman yleistää, mutta jotenkin tuntuu että bugeja käyttävä porukka on keskimääräistä "hitaampaa" porukkaa :confused:

Ja nuorempaa...
 
Ylös Bottom