Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

niinku sanoin et pyritää pelaa (ainakin silloin kun itse mukana ja pyynnöstä ilman curvea) jos suomalaisia vastaan pelataan. varsinkin vähä parempia remmejä vastaan niin mukavempi jos sais useammi pelejäki.

Joo, ilmeisesti ainoastaan pelaatte ilman curvea, kun sinä olet mukana. Tai en ole tätä vielä itse todistanut, mutta sen olen, että nää sun joukkuekaverit curvettavat yhä suurella innolla (tosin laihoin tuloksin viimeksi, vaikka voitittekin toisella JA:lla).

Tuli muuten tänään (tai eilisen) päivän aikana törmättyä surulliseen asiaan, kun pelattiin Fantasticsiä vastaan. Heidän kun olen tottunut pelaavan reilua peliä ilman curvea niin tänään tekivät mahdollisimman selkärangattomimman ratkaisun. Oli kolmannen erän viimeinen minuutti käynnissä tasatilanteessa 1-1 ja meidän ylivoima, pääsivät vastahyökkäykseen...sinisen yli ja curveshot, joka uppoaa vastustamattomasti verkon perukoille. Perään kommenttia, jossa ilmaisen pettymyksen poikiin, niin vastauksena tulee tyyliin: "Maali kuin maali". Näin ollen, ilmeisesti Fantasticsitkin ovat alkaneet enemmän curvettamaan...surullista, niin surullista...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tuli muuten tänään (tai eilisen) päivän aikana törmättyä surulliseen asiaan, kun pelattiin Fantasticsiä vastaan. Heidän kun olen tottunut pelaavan reilua peliä ilman curvea niin tänään tekivät mahdollisimman selkärangattomimman ratkaisun. Oli kolmannen erän viimeinen minuutti käynnissä tasatilanteessa 1-1 ja meidän ylivoima, pääsivät vastahyökkäykseen...sinisen yli ja curveshot, joka uppoaa vastustamattomasti verkon perukoille. Perään kommenttia, jossa ilmaisen pettymyksen poikiin, niin vastauksena tulee tyyliin: "Maali kuin maali". Näin ollen, ilmeisesti Fantasticsitkin ovat alkaneet enemmän curvettamaan...surullista, niin surullista...

Juu, sama homma meitä vastaan.. jos ovat tappiolla tai tasatilanteesa niin viimisellä kympillä alkaa sit tämäkin, mullekkin vastas että eihän se mitään huijaamista ole jos sitä käyttää... Taisvat närkästyä kun viimeisestä 5 pelistä niitä vastaan oltiin voitettu 3, mulla oli aikamonta niitten jannua kaverilistassakin kun tullut yleisessä jonkun verran heidän kanssa pelattua mut viimeisten meille kärsittyjen tappioitten jälkeen olivat kaikki sieltä hävinny. :rolleyes:

Mutta yleisesti olen pitänyt TFA:ta kovimpana porukkana mitä vastaan on tullut pelattua, se oli vaan mielestäni parempi silloin joskus ennen kun siellä oli aina ne samat saksalaiset kaverit.. Nykyäänhän siellä on vaikka ketä, loistavia pelaajia kylläkin mutta heidän joukkuepelinsä ei oo ainakaan meitä vastaan enää läheskään sillä tasolla mitä joskus oli...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Alkaa hyvät joukkueet, ketä vastaan mielellään pelaisi vähentyä. Ei aina jaksaisi pelata niitä kahden pelaajan jengejä vastaan... :(
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:

Hmm...

Kelle me ei sitten pärjätä?

Esim kyllä me Fantasticsii vastaan pelataan vaikka kolmella viittä vastaan(kuten viimeksi). Nää on sitten varmaan niin huonoja?

Eilen pelattiin Murohokii kolmella viittä vastaan, koska ne pelaa reilua peliä. Vai onko nääkin ihan surkeita?

HCK:ta vastaa pelataan aina, mutta nääkin on vissiin ihan kädestä.

Veikot harvoin pelatessaa on myös ilmeisesti ihan lapasia.

Samoin Sisua vastaan pelataan nyt kun lopetti curven. Mut täähän on joo ihan pipolätkä-jengi.

Suomalaisista jengeistä on kaks blacklistillä. HC Suomi ja Olvi Hoki. Molemmat on mielestäni taitotasoltaan keskinkertaisia, joten ei kai se voi johtua siitä, että olis yksinkertasesti liian kovia vastustajia? Vai voiko?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:
Mistäs V:stä sä oot tommosta keksinyt? Hävisitte meille ja tulit tänne itkee? Säälittävää, sanon minä. Me "valkataan" vastustajia vain seuraavien seikkojen perusteella:
- Black list, jonne joutuu curvettajat ja muut arveluttavia keinoja käyttävät joukkueet
- Jos meillä on 3 pelaajaa ja vastustajalla 6, JOSKUS ei pelata. Riippuu tietenkin tilanteesta.

Suomalaisista jengeistä on kaks blacklistillä. HC Suomi ja Olvi Hoki. Molemmat on taitotasoltaan keskinkertaisia, joten ei kai se voi johtua siitä, että olis yksinkertasesti liian kovia vastustajia? Vai voiko?
HC Suomi on ainakin huippu hyvä siinä, mitä ne eniten tekee eli curvettamisessa..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:

Niin... Me skippaamme pelit niitä joukkueita vastaan joiden tiedämme käyttävän curvea(meillä on oma lista näistä porukoista). Yleensä emme pelaa kolmella viittä vastaan kaikkein parhaimpia joukkueita vastaan koska se nyt olisi ihan hölmöä, tätä samaista tapaa käyttää muutkin ns. suurjoukkueet. Rankingissa ollaan noustu sen takia koska muiden joukkueiden aktiivisuus on laskenut huimasti meidän joukkeen aktiivisuuden pysyessä samana, tietenkin voitetuilla otteluilla on oma merkityksensä...

Ihan vaan mielenkiinnosta, missä joukkueessa itse pelaat?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En jaksa avaa pleikkaa ni kysynpä täältä et mitkä kaikki liigat NHL 09s on??? Ainaki NHL, AHL, SM-Liiga Elitserien ja saksan liiga. Mitkä ne kaks muuta oli
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:

:rolleyes: Lolleroo sapettaa meidän ranking sijoitus..........
Eiköhän toi Lollero oo Kuopiosta eli kuuluis tohon OlviHokin curve jengiin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:

HAH :D
Huumorismiehiä liittynyt foorumille...
lainaan itseäni: "Ei väliä että voitto vai tappio, kunhan ei ratkea curveen"
Päättele siitä, että minkälaisia vastustajia valkataan.

PS. Ei se nyt noin kova paikka voi olla jos pikkaisen annetaa palautetta kun ei pärjää edes curvella...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

TFA:sta vielä;

Ainoa kuka sieltä käyttää curvea on se Ilya #71, korjatkaa jos väärässä.

Voin laitta TFA:n GM:lle varoituksen, että loppu suomalaia vastaa pelit jos eivät saa sitä #71 ruotuun.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vaan kyllä on säälittävä jätkä tämä janrei täällä vaan valittaa. minun käsityksen mukaan kylläö FIB ei valkkaa vastustajia jotka läyttävät curvea vaan niitä kenelle eivät pärjää. Onko sitten kumma jos porukka nousee rankingissa? :rolleyes: Säälittäviä pellejä jotka ei kestä tappioita :mad:

pakko korjata hieman aiempia sanomisia...
Olen pahoillani, että olemme aiheuttaneet teille mielipahaa valikoimalla vastustajia ja sitä kautta nousemalla rankissa.
Tarkoituksenani ei ole mitenkään ollut herjata pelissä esiintyviä bugeja hyväksikäyttäviä ipanoita, vaan kannustaa kaikkia pelaamaan reilun pelin hengessä. Myönnämme skippaavamme vastustajan mikäli tiedämme häviämämme, curveshot-ressukoille. Hyväksyn myös olevani säälittävä jätkä jos ja kun valitan, voitonkiilto silmissään oleville, pennuille että pitää oikein bugia käyttää hyväkseen voittaakseen. Olen myös pahoillani, että emme ole pelanneet Sisua tai muita kovia vastaan 3vs6 pelejä.



Onnea peleihin, kyllä äiti on ylpeä kun poju on voittanut NHL09:ssa muutaman pelin... Ties vaikka saisit viikkorahan korotuksen ja uuden tikkarin. Ja kerro samalla mun viesteistä / puheista, saat kyllä lohduttavan halin äipältäsi...


T: Mukavia ja bugittomia pelejä odottaen se ***** säälittävä valittaja JanRei FIBistä.
Ainiin...Ja vastustajia valkkaava...

Edit:
Mikäköhän on syynä, että olette itse lähteneet pois kopista kun huomasitte meillä olevan maalivahti..? Katkesi varmaan yhteys kaikilta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

kannattaa muuten sanoa että ketä vastaan ootte pelannut, muutoin kukaan ei ota tätä viestiä kovinkaan tosissaan, kun ei tiedä että ketkä on pelannu ketäkin vastaan... :rolleyes:

Joukkuehan oli murohoki. En ois niistä jannuista uskonu et curvee sortuvat mutta toisin kävi. Kaikki on ilmeisesti sallittua sodassa, rakkaudessa ja änärin kerhopeleissä..:):D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

TFA:sta vielä;

Ainoa kuka sieltä käyttää curvea on se Ilya #71, korjatkaa jos väärässä.

Voin laitta TFA:n GM:lle varoituksen, että loppu suomalaia vastaa pelit jos eivät saa sitä #71 ruotuun.

Ööh, tuon meitä vastaan curvettanut, ei muistaakseni ollut "bugi-Ilja". En nyt muista ketä henkilö oli kyseessä, mut pelasi silloin sellaisella tummaihoisella kaverilla. Viestini laitoin nimimerkki Biglick:ille, joka ilmeisesti on TFA:n gm vai muistanko väärin? Näin ollen, tuskin tuo viestisi auttaa asiaa...Toki, mielelläni olisin väärässä tässä asiassa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ööh, tuon meitä vastaan curvettanut, ei muistaakseni ollut "bugi-Ilja". En nyt muista ketä henkilö oli kyseessä, mut pelasi silloin sellaisella tummaihoisella kaverilla. Viestini laitoin nimimerkki Biglick:ille, joka ilmeisesti on TFA:n gm vai muistanko väärin? Näin ollen, tuskin tuo viestisi auttaa asiaa...Toki, mielelläni olisin väärässä tässä asiassa.

Nyt on siis jo kahdelta joukkueelta laitettu palautetta curvesta.
Sovitaanko, että mikäli kolas kerta tapahtuu, niin vedetään porukalla hanat kiinni?

Eli kaikki joukkueet jotka tätä foorumia lukee laittaa TFA:n vblacklistille. Mikäli, kun vielä tulee curveshottia.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

TFA:sta vielä;

Ainoa kuka sieltä käyttää curvea on se Ilya #71, korjatkaa jos väärässä.

Voin laitta TFA:n GM:lle varoituksen, että loppu suomalaia vastaa pelit jos eivät saa sitä #71 ruotuun.

Sen verran ilyasta että, kun hemmo pelasi sisussa vähän aikaa hän nauroi vaan tälle curvesäännölle. Sanoi että hankala pelata ku miettii aina curvee XD
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joukkuehan oli murohoki. En ois niistä jannuista uskonu et curvee sortuvat mutta toisin kävi. Kaikki on ilmeisesti sallittua sodassa, rakkaudessa ja änärin kerhopeleissä..:):D

Okei, käytettiin curvee? Jos me siihen turvaudutaan, ni seon tasan sen jälkeen kun vastustaja on sen tehnyt eka. Voi hyvin olla että on vahingossa lähtenyt. Ja jos näin on, olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta mielipahasta. Mutta niin, itse en muista tapahtunutta, en muista edes pelanneeni teitä vastaan. Mutta sanoit tuolla aiemmassa viestissä että pistit viestiä siitä curvesta, voisitko olla niiin ystävällinen ja kurkkaisit lähetetyistä viesteistäsi kelle tämän viestin pistit. Nimittäin meillä kukaan ei muista saaneensa postia curvesta.

Kesäterveisin: zpede, eräs murohokin g-ämmistä.
 
Ylös Bottom