Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tais olla pitkälti EA:n vika, eli oliko juuri teitä vastaan kun pelattiin (no minä en ollut mukana), niin peli meni jatkoajalle ja sen jälkeen EA:n serverit heitti meitin pelaajat pihalle tjsp. Luovutustappiohan siitä merkattiin ja sijoitus tippui 20 lohkoa... Siis LOHKOA, ei sijoitusta :eek: Sen jälkeen päätös oli aika helppo ja yksimielinen.

kaikillehan kävi noin kun EA nollautti pisteet :D Paitsi jos teillä kävi tolleen ennen ku EA teki kepposet?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aikaisempiin viesteihin sen verran, ettei olla tosiaankaan käytetty Providencen paitaa vähään aikaan ja en tajuu miks Puistokemistit on ruvennut matkiin meitä??? :confused: Enkä usko, et me pelattiin teitä vastaan ite en ollut paikalla..

Joukkue nollattiin sen takii, kun rupes nää EA:n systeemit kuseen melko pahasti.. Häviöistä tippu sijoitus monia lohkoja ja voitoista nous muutaman sijan en tiedä mitä sekos, tais olla joku 65 lohko kun päätettiin nollata joukkue, mutta ei tehty muita muutoksia..

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mistä näkee one-timer maalien määrä ja muita tilastoja joukkueesta?

T. HC Piiskan johto :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

tais olla joku 65 lohko kun päätettiin nollata joukkue, mutta ei tehty muita muutoksia..



voi voi olis pojilla ollu matkaa viä meitin sijotukseen.....95 lohko:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

no joo. voi olla. mutta ainakin näkee kuka pelaa tosissaa ja kuka huviksee :D curvee ei osata ja onetimerii ei jaksa :D niin ja alle 3 promillen tuloksia ei hyväksytä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Blades Of Sweeds lisätty HCK:n mustalle listalle, ei muuta kokeillut kun curveshottia. Jos meitä on kuusi niin ne ei pelaa kun ne ei pysty tekemään curveshot maaleja silloin, äskeisessä pelissä meitä oli neljä niin eihän ne muuta tehnyt...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Blades Of Sweeds lisätty HCK:n mustalle listalle, ei muuta kokeillut kun curveshottia. Jos meitä on kuusi niin ne ei pelaa kun ne ei pysty tekemään curveshot maaleja silloin, äskeisessä pelissä meitä oli neljä niin eihän ne muuta tehnyt...

Jos on 4 jätkää jäällä, niin mite ois kokoonpano: 2 hyökkääjä, 1 pakki sekä mokke, nii ei tuu niitä kurvesotteja :p
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos on 4 jätkää jäällä, niin mite ois kokoonpano: 2 hyökkääjä, 1 pakki sekä mokke, nii ei tuu niitä kurvesotteja :p

Mieluummin skippaa koko vastustajan, kun kerta vastustajakin välttelee ihmisveskaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Sisu HC:n kanssa on päätetty, että curveshottia ei enää käytetä teitä vastaan, jotka siitä ovat valittaneet. Yritetään tämä iskostaa kaikille joukkueen pelaajille.

Se bugiranne ei oo meille ikinä ollu mikään hyökkäyksen perusta, niinku se on esim. NNB:lle. Se on vaan yks tapa tehä maaleja jos on paikka, siinä missä muutki.

Että huoletta voitte meitä vastaan pelata. Peliä on muuten niin helevetin vaikia välillä löytää, ku ei ne hurritkaan tosiaan ruukaa meitä vastaan lähtä. Me ei mitään mustia listoja aleta perustamaan. Edelleen: aivan sama mitä maaleja meitä vastaan teette, vaikka verkon läpi tai luistimilla potkitte.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vitsi ku kaikki puhuu tosta curveshotista mut mä en tiiä mikä se on. Mikä se siis on
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Sisu HC:n kanssa on päätetty, että curveshottia ei enää käytetä teitä vastaan, jotka siitä ovat valittaneet. Yritetään tämä iskostaa kaikille joukkueen pelaajille.

Se bugiranne ei oo meille ikinä ollu mikään hyökkäyksen perusta, niinku se on esim. NNB:lle. Se on vaan yks tapa tehä maaleja jos on paikka, siinä missä muutki.

Että huoletta voitte meitä vastaan pelata. Peliä on muuten niin helevetin vaikia välillä löytää, ku ei ne hurritkaan tosiaan ruukaa meitä vastaan lähtä. Me ei mitään mustia listoja aleta perustamaan. Edelleen: aivan sama mitä maaleja meitä vastaan teette, vaikka verkon läpi tai luistimilla potkitte.

Äsken pelattiin Sisu HC:ta vastaan, ja todellakin ovat tainneet parantaa tapansa. Ei tullut yhtään curveshot yritystä (yksi puolikas, mutta sekin kääntyi lopulta syötöksi). All good.

BTW: Taisitte toivoakin, että joku meistä kirjottaisi tänne, vai kuinka SHC?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo kiitokset täältäkin suunnasta Sisunjäpiköille rehdistä pelistä! Nämä ovat aina olleet sitä pelin parhautta! :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jumaliste! Hienoa Sisu :)

Pääsee taas laittaa hanttii ja välillä nappaa voitonki.
Hyviä matseja odotellessa ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Blades Of Sweeds lisätty HCK:n mustalle listalle, ei muuta kokeillut kun curveshottia. Jos meitä on kuusi niin ne ei pelaa kun ne ei pysty tekemään curveshot maaleja silloin, äskeisessä pelissä meitä oli neljä niin eihän ne muuta tehnyt...

Madonizer elä viitti valehdella itse pelaan kyseises seuras, ja kyllä tehtiin 2/6 curvella mutta yrityksiä oli korkeintaan 3. Toki en itse juuri tue kyseistä curve vetoa mutta en myöskään pakkina pysty muiden pelaamiseen siinä suhteessa vaikuttamaan. Itse sitä mieltä et viljelkööt porukat sitä kyl jos on 2 pakkia niin pystyy pelaan 95% curve paikoista pois jos on vaa malttia pelata pakkia kunnolla.

Mutta haluan täsmentää että tosiaa mieluummin ei curveja ollekkaan mutta toisaalta suuri osa tekee kuitenkin läpäreistä sitten kyseisen curve maalin, eikö sekin pitäisi samalla kieltää vai onko se sitten normaali kiekonnosto riman alle?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Voi helvetti Potilas. Kasvata selkäranka ja pelaa edes joskus hävitty ottelu loppuun saakka. Muilta FCB:n jannuilta kiitos rehdistä pelistä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Madonizer elä viitti valehdella

Miksi mun pitäisi valehdella? Skau32 kokeili curveshottia koko ajan, ja sille mainitsin asiasta..vastaukseksi sain ccm power..
Alussa siirryitte 2-0 johtoon kahdella OT maalilla, ja sen jälkeen alkoikin toi curve viljely..
Mutta nyt mä en enää vastaa mitään tähän matsiin liittyen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Madonizer elä viitti valehdella itse pelaan kyseises seuras, ja kyllä tehtiin 2/6 curvella mutta yrityksiä oli korkeintaan 3. Toki en itse juuri tue kyseistä curve vetoa mutta en myöskään pakkina pysty muiden pelaamiseen siinä suhteessa vaikuttamaan. Itse sitä mieltä et viljelkööt porukat sitä kyl jos on 2 pakkia niin pystyy pelaan 95% curve paikoista pois jos on vaa malttia pelata pakkia kunnolla.

Älä itse puhu paskaa. 3/5 teidän maaleista oli curveshotteja ja yrityksiä oli paljon enemmän. Kahdessa viimeisessä erässä, ette paljon muuta koittaneetkaan kun meiltä tuli viestiä siitä ensimmäisestä bugimaalista. Ja kahdella pakilla noita kyllä pystyy estämään helpostikin minkä takia ilmeisesti ette pelaa meitä vastaan kun meitä on vähintään 5. Saatat kyllä puhua nyt eri pelistä kuin mistä Madonizer ja minä. Siinä pelissä siis teitte 5 maalia (muistaakseni).

Myönnän myös että sen teidän ensimmäisen bugimaalin ja parin yrityksen jälkeen mekin yritettiin pariin kertaan curvea, mutta siis tuloksetta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Myönnän myös että sen teidän ensimmäisen bugimaalin ja parin yrityksen jälkeen mekin yritettiin pariin kertaan curvea, mutta siis tuloksetta.
En mitään joukkuepelejä netissä pelaa, mutta ihan maalaisjärkeilemällä sanoisin, ettei curveshotia (tai muitakaan glitchejä) kannata käyttää KOSKAAN; ei leikillään, ei kostoksi, ei "testimielessä", ei yksinkertaisesti yhtään missään tilanteessa. Bugien hyväksikäyttäjille kannattaa sanoa suoraan bye-bye. Ja jotta vastustajille ei jäisi mitään sijaa nokankoputteluun, on itse pelattava AINA rehdisti.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aikamoisia velikultia, mikäli todella välttelevät ihmismaalivahtia tai sitten kahta ihmispakkia. Ei voi kuin ihmetellä. Sit kummastellaan, jos joku asiasta mainitsee ja sanotaan valehtelijoiksi. En noissa peleissä ole itse pelannut (joskus aiemmin kyllä) niin kyllä sieltä curvea tulee.

En mitään joukkuepelejä netissä pelaa, mutta ihan maalaisjärkeilemällä sanoisin, ettei curveshotia (tai muitakaan glitchejä) kannata käyttää KOSKAAN; ei leikillään, ei kostoksi, ei "testimielessä", ei yksinkertaisesti yhtään missään tilanteessa. Bugien hyväksikäyttäjille kannattaa sanoa suoraan bye-bye. Ja jotta vastustajille ei jäisi mitään sijaa nokankoputteluun, on itse pelattava AINA rehdisti.

Allekirjoitan tämän.
Ei helevata jätkät!!
 
Ylös Bottom