Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tulee peliin hieman lisää syvyyttä muutenkin, kun on ihmisveskari tolppien välissä.
Jep, sitä pakkina oikein elää "hetkellisessä" yhteydessä moken kanssa, puolustaa sitä maalinedustaa ihan eri tavalla ja huokailee hienojen torjuntojen edessä ja kiekkojen mennessä sisään kokee syyllisyyttä ihan eri tavalla. Suosittelen kokeilemaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

NHL09 curve oli sentään helposti tunnistettavissa tähän ranteeseen verrattuna. Nyt tuntuu siltä että jotkut sekoittavat tuon varsinaisen "bugin" ja normiranteen. Bugissa kuitenkin bottiveskari veivataan "maskiin" eikä se tee kunnolla elettäkään torjuakseen kiekkoa.

Ilman näitä veivejäkin kunhan ranteeseen on sijoitettu pisteitä menee kyllä botille hyvällä prosentilla, ja sitä paremmin menee mitä vapaampana pääse laukaisemaan. Samasta paikasta B-pisteiden välistä lämäritkin menee todella hyvällä prosentilla sisään jos vapaasti saa laukoa.

Sitten on vielä sellainenkin hauskuus olemassa kun taklaus osuu juuri kun laukaus on lähtemässä, niin se on lähes poikkeuksetta aina maali.

Kyllähän tämä vaikeaksikin menee jos ei rannelaukausta saa enään ollenkaan käyttää, tai sitten ranteet pitäisi ampua vaan ampua ilmaan minkäänlaista viritystä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tulee peliin hieman lisää syvyyttä muutenkin, kun on ihmisveskari tolppien välissä.

Totta, suosittelen myös kokeilemaan. Ei se ehkä niin hohdokasta hommaa ole kuin iskeä hattutemppu hyökkääjänä tai pakkina laukoa siniseltä kiekko maaliin mutta kannattaa koittaa. Mukavaa hommaa kun saa juonen päästä kiinni ja rupeaa kiekot jäämään kiinni :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei nyt lainata ettei vaan tule liian pitkiä lainauksia... ;)

Straniuksen huomiot osuvat kyllä nappiin. Mä olen pienellä peliurallani havainnut juuri vastaavaa ja siksi tämä välillä vähän onkin ristiriitainen keskustelu, koska kukaan ei varmaan valittaisi mitään jos se veto olisi ollut "bugilämäri" (menee yhtä helposti). Ja tosiaan tuo taklausjuttu saa pakin veren kiehumaan, koska niin tosiaan käy aika usein. Hyvä EA!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minkäs takia emme näe HCK:ta tuossa EHL-turnaukessa? (ConsoleHockey).
Tästä käytiin foorumilla aika lyhyt keskustelu. Aika nopeasti tultiin siihen tulokseen, että otsa rypyssä vääntäminen ja kilpailutoiminta aikatauluineen yms. ei ole meitä varten. Muuten ihan mielenkiintoinen konsepti ja saatte varmasti ihan hyvät väännöt ilman meitäkin. Osaavia joukkueitahan siellä on listat täynnä.

Tämän(kin) takia kaikelaiset glitchaussyytökset meitä kohtaan aiheuttavat lähinnä myötähäpeää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei se ole murohokissakaan lähtökohtaisesti mitään verenmaku suussa vääntämistä, kyllähän ranking sen jo osaa kertoa. Aikataulullisesti tuo EHL vielä menee ehkäpä toteuttamisekelpoisen homman puitteissa, kun alustavasti pelejä on vain 3 viikossa, joista ainakin se kaksi peliä tehdään pairingillä, eli samaa vihua vastaan pari peliä putkeen. Tuskin vaatii mitään erityisjärjestelyjä aikataulujen suhteen, olisihan HCK:kin mukava tuolla nähdä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

HCK glitcaa:D Toi on kyllä jo aika paksua. Rehdein Suomi-tiimi ikinä.
Ja HCK tottakai lähdette mukaan turnaukseen? Varmasti loistavia vääntöjä kun vähän panostakin peleissä, Nyt vaan ilmottautumaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiva siis tietää, että Bugiranne onkin nykyään sallitua tavaraa. Täytyy siis lähteä opettelemaan sen tekoa, turhaa valitatte enää kellekkää, kerta nyt on laillista tuokin.
Siinä vain sitten puolustakaa pois, älkääkä itkekö. Kiitos tiedosta, ettei se ole enään bugi ;)

Noh en oo kyllä sanonu että se on sallittu : ) ainaki nytte suomi tiimei vastaan on ollu hyviä ja bugittomia pelejä.. :))
Ite oon sen verran noita ruottalais jengejä vastaan pelannu että niitä bugeja on nähty moneen suuntaa :D mun mielestä on ainaki hauskaa kattoa ku hurri tulii viivan yli, virittää ranteen ja kiekko lähtee liruen lavasta, koska se veto estetään puolustamalla. NNB tykkäs laukoa sitä rannetta kun meillä oli bottimokke ja helposti voitettiin koska se bugiranne saatiin joka kerta pidettyä :)
Vaikeempi se syöttelevää porukkaa vastaan pelata kun bugijengiä. usko pois : )
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jep, minä pelikehittäjänä ainakin pyrkisin tekemään tekoälyn sen verran heikoksi, että sen heikkous nimenomaan latistaisi peli-intoa ja sitä kautta kannustaisi porukkaa käyttämään ihmisveskaria.
Sitten kun käyttää ihmisveskaa, niin jotkut tiimit lähtee aulassa pois, kun eivät voi bugittaa :)
Ite oon aina "fiiliksissä" nimenomaan silloin, kun saa pelata ihmisveskaa vastaan. Mikäs sen hauskempaa!

Tuskin vaatii mitään erityisjärjestelyjä aikataulujen suhteen, olisihan HCK:kin mukava tuolla nähdä.
Niin eihän tuo nyt sen ihmeempiä järjestelyjä vaadi. Itelle oli aika se ja sama loppujen lopuksi koko turnaus, kun on nyt viime aikoina tullut pelattua niin luvattoman vähän änäriä. Muuten ainakin itseä tuollaiset kiinnostaa. Toki tuo aikataulu puoli on aina pieni miinus (lue: pelit täytyy kuitenkin jossain määrin sopia etukäteen).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Suotta niihin ranteisiin panostatte, hyökkääjällä pojot kiekonhallintaan, harhauttamiseen,ohjauksiin ja syöttelyyn, 65/75- ranteella uppoaa bugit siinä missä tehokkaammallakin, sehän se bugin idea on :) Tehokkaammalla vedolla uppoaa sitten muutkin ranteet.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koitetaas pojat pelata ainakin Suomalaiset vs Suomalaiset reillulla meiningillä,ni saadaan nauttia hyvistä peleistä.....tuskin joukkue-kavereistakaan on hauska pelaa jos yks hakee vaan koko ajan paikkaa käyrävedolle??
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Niin eihän tuo nyt sen ihmeempiä järjestelyjä vaadi. Itelle oli aika se ja sama loppujen lopuksi koko turnaus, kun on nyt viime aikoina tullut pelattua niin luvattoman vähän änäriä. Muuten ainakin itseä tuollaiset kiinnostaa. Toki tuo aikataulu puoli on aina pieni miinus (lue: pelit täytyy kuitenkin jossain määrin sopia etukäteen).

En ihan varma ole mutta luulisin että tuohon turnaukseen tulee otteluohjelma, esimerkiksi Tiistaina ja Torstaina on pelipäivät ja pelit alkaa esim 21.00. Isohkolla rosterilla varsinkin pitäisi olla kohtuu helppoa saada kuusi kaveria paikalle kun etukäteen tietää peliajan.

En tiedä siis varmaksi mutta ainakin venäjän liigaa pelasivat jokseenkin noin että pelipäivät on fiksatut.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo, fixed schedulesta tuolla foorumeilla kovasti puhutaan, ja ilmeisesti tavoitteena on pelata alustavasti 2 peliä per päivä ja 3-4 peliä viikossa. Ei tuo järin suurta organisointia vaadi, varsinkin kun HCK:lla ainakin nettisivujen mukaan on rosterissa pitkälle toistakymmentä ukkoa, vai jopa kolmattakymmentä :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo, fixed schedulesta tuolla foorumeilla kovasti puhutaan, ja ilmeisesti tavoitteena on pelata alustavasti 2 peliä per päivä ja 3-4 peliä viikossa. Ei tuo järin suurta organisointia vaadi, varsinkin kun HCK:lla ainakin nettisivujen mukaan on rosterissa pitkälle toistakymmentä ukkoa, vai jopa kolmattakymmentä :)

Rosterin kokohan on meillä suuri, mutta aktiivisten pelaajien määrä on sitten asia erikseen ja niiden pelaajien määrä, jotka ovat valmiit sitoutumaan tuon turnauksen läpi pelaamaan. Itse olen oman änärini tässä jo myynyt, kun en enää jaksanut tätä jatkuvasti kaatuvaa peliä yrittää pelata.

Kenzyn kanssa muuten samaa mieltä myös tuosta aiemmasta kommentista, jossa toivottiin AI:n olevan huonoja, jolloin rohkaistaisiin pelaamaan ihmisveskalla ja ylipäänsä ihmiskuusikolla. Pääasia kuitenkin olisi, ettei tää peli aina kaatuis siinä, kun vihdoin saa kuuden henkilön joukkueen vastaan. Heti kun tämän asian saavat korjattua, niin varmaan itsekin palailisin kaukalon puolelle ja ei tarvitsisi paljoa arvuutella, että hankkiako seuraavan vuoden versiota vai ei.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Sen verran täytyy kysyä hyvin vähällä kokemuksella(40 peliä), että miksi jotkut joukkueet laittavat alueekseen esim. itä-euroopan(suomiporukat)? Saako tästä jotain hyötyä, sillä omasta mielestäni matseja tulee hyvinkin sekalaisesti ympäri palloa. Vai onko tuossa tarkoituksena mennä vähemmän joukkueita omaavalle alueelle, jolloin joukkueen on helpompi saada parempi sijoitus. Jos noin, niin kyllä on taas digi-kikkeli pieni.

Tuossa oli juuri yksi matsi muroa vastaan. Helvetin hienoa peliä pelaatte. Hirveällä uhrautumisella saatiin pidettyä vain 1-2 tappio. Itse suhasin koko matsin puolustuksen apuna, mutta opimpa ainakin, että pelipaikkani on todellakin puolustava hyökkääjä. Yksi onnenkantamoinen olisi voinut muuttaa koko homman ja vastaavasti Facewashia vastaan hävittiin jatkoajalla, mutta oli meillä loistava nousu 3-0 tappiosta vielä tasoihin. Eikä bugittelusta tietoakaan. Joskus tappiokin voi tuntua hyvältä, kun tietää, että sai edes pistettyä kampoihin todella hyville porukoille. Kiitokset siitä kaikille paikalla oleville vastustajille.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Porukka vaihtelee sitä regionia lähinnä sen takia, että saisivat peliä aikaseksi. Moni vastustaja lähtee pois paikkojenvalinnassa, kun huomaavat, että on pohjois- eurooppa regionina, joita vastaan joillakin lagaa peli aika paljon - toinen juttu on sitten se, että paremmat jengit ei tahdo saada pelejä enää vanhoilla lyhenteillä ja regioneilla, joten tekevät "faceliftin" ja koittavat saada taas lisää pelejä vaihtelemalla näitä vanhoja tuttuja asioita.

Ihan mukava peli oli tosiaan, noita on aina mukava pelata veskarinakin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Porukka vaihtelee sitä regionia lähinnä sen takia, että saisivat peliä aikaseksi.

Eiköhän tuohon osalla porukasta kuitenkin ole se syy että saa overall rankkia nostettua:D Siinä on sellainen bugi, kun vaihdat regionia niin vanhan regionin pisteet jäävät myös overall rankkin. Uudessa regionissa pisteiden kerääminen on alkuun huomattavasti helpomaa kun aloitat tavallaan nollilta ja joka voitosta tulee hyvät pinnat. Tämä siis toimii niin kauan kunnes joukkueen taitotaso on löytynyt eikä pinnat enää kartu, sitten voi tietenkin toistaa saman tempun niin kauan kuin regioneja riittää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eiköhän tuohon osalla porukasta kuitenkin ole se syy että saa overall rankkia nostettua:D Siinä on sellainen bugi, kun vaihdat regionia niin vanhan regionin pisteet jäävät myös overall rankkin. Uudessa regionissa pisteiden kerääminen on alkuun huomattavasti helpomaa kun aloitat tavallaan nollilta ja joka voitosta tulee hyvät pinnat. Tämä siis toimii niin kauan kunnes joukkueen taitotaso on löytynyt eikä pinnat enää kartu, sitten voi tietenkin toistaa saman tempun niin kauan kuin regioneja riittää.


Ahaa. Kyseessä on siis virtuaalihepin venytyksestä?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ahaa. Kyseessä on siis virtuaalihepin venytyksestä?

Tuota itsekin arvelin.
Tuo meidän testikerho katoaa tänään eetteriin ja tilalle muodostuu Westendin Työväen Palloilijat. Tiedätte sitten kun kohdalle tulee. Edelleenkään ei bugata, kun ei osata ja ollaan liian vanhoja tuollaiseen muutenkin.
Muutos siksi, että tuo oli tosiaan kokeilu, enkä todellakaan tiennyt, että kiinnostuuko kaverit koko hommasta ja ettei nimeä voi vaihtaa. Nyt koko kaverikporukan kommentti on ollut, että EASHL on suorastaan orgastistista, eikä häviötkään oikeasti vituta, paitsi joa sellaien tulee selkeästi huonompaa joukkuetta vastaan. Harmi että kaikki olllaan perheellisiä, joten yli 3 pelaajan pelejä saadaan aikaan harvoin. Lisäksi olisi kiva saada tekoälyn ja yhden vaajaaälyn tilalle oikeasti osaavakin pakki. Itse olisin hyvä, mutta porukka tarvitsee enemmän pelinrakentajaa ja aloittajaa kärjessä, joten oma homma on suhata edestakaisin kummankin apuna.

Vielä kun saataisiin yhteispeli, tai yleisesti joukkuepeli toimimaan tiettyjen tyyppien osalta toimimaan, niin voisi kai toivoa jossain vaiheessa nousevansa rankingissa tuonne tonnikerhoon.(hyvä toivoa tällaista, kun muut foorumilla on top-50:eek:)

Onko muuten kenelläkään mitään tietoa tulevasta NHL11 versiosta sen suhteen, että pysyykö pelaajan tiedot tallessa myös sinne? Kerran tiedot on tallessa EA:n palvelimilla, niin olisihan sitä kiva kasvattaa statseja useamman vuoden ajan. Kaikki lisähärpäkkeet tietysti joutuu ostamaan uusiksi, mutta sitähän tuo rahastus on. Itse en Be a Prota pelattuani ja siellä buustit aukaisseena edes tajunnut kuinka hemmetin kallista tuo on. Kaveri sanoi, että kaikki varusteet 3-slottisina ja joikaiseen +5 atribuutit auki maksoi yli 40€ :eek:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No mistäpä muusta. Toiset joukkueista pelaa rehdisti, eivätkä juurikaan välitä rankingeista, toiset taas pelaa ainoastaan rankingin kiilto ja kimallus silmissään, jolloin on mukava hyödyntää kaikki tähän liittyvät helpotukset.. nimm. mh on ja pysyy ;)

Onko muuten kenelläkään mitään tietoa tulevasta NHL11 versiosta sen suhteen, että pysyykö pelaajan tiedot tallessa myös sinne? Kerran tiedot on tallessa EA:n palvelimilla, niin olisihan sitä kiva kasvattaa statseja useamman vuoden ajan. Kaikki lisähärpäkkeet tietysti joutuu ostamaan uusiksi, mutta sitähän tuo rahastus on. Itse en Be a Prota pelattuani ja siellä buustit aukaisseena edes tajunnut kuinka hemmetin kallista tuo on. Kaveri sanoi, että kaikki varusteet 3-slottisina ja joikaiseen +5 atribuutit auki maksoi yli 40€ :eek:
Ei kuulu EA:n politiikkaan säästää mitään maksullisia seuraaviin versioihin. Eiköhän kaikesta makseta taas uudestaan. Ei noita buusteja kannata nyt ihan silmittömästi ostella, itsellä mennyt korkeintaan 10e buusteihin, kun pelaamalla ne saa kuitenkin helposti auki. Esim. "pelaa kaikilla ahl- nhl- sm-liiga- elitserien- sveitsi- tsekki- joukkueilla"- buustit saa helposti auki, kun pelaat vain rangastuslaukauskisoja eastern all starsia vastaan, annat niiden tehdä kahdesta ekasta maalista ja vetelet itse ohi - yhden sarjan läpipelaamiseen menee tuolla tekniikalla n. 40min aikaa. Ja buusteja ropisee.
 
Ylös Bottom