Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Junassa on enemmän yhteisöllisyyttä kuin henkilöautossa? :rolleyes:
En oikein jaksa uskoa, että joku uskaltautuu kirjoittamaan ketjuun oman panoksensa jos näkee, että nyt on Petteri linjoilla ja se varmaan vastaa heti. Mitä kirjoittaja sillä tiedolla tekee? Tietohan muuttuu jatkuvasti. Joillain käyttämilläni foorumeilla tuo on käytössä ja varsinkin miniläppärillä tai kännykällä surffatessa toivoisi, ettei ruudussa olisi mitään turhaa.
No, ehkä tuon funktio vaan ei aukene minulle, eikä siitä sen enempää.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Sitten jotain ihan muuta:

Tarvitaanko NintendoFin-puolella apuvoimia uutisten sisällöntuottamiseen...? Potentiaalisia aiheita uutisille kyllä olisi, mutta taitaa tekijät olla vähissä, jos nyt olen oikein ymmärtänyt. Viime päiviltä löytyy esim. aiheista Nintendon 3DS:n (potentiaaliset?) laukaisupelit Japanissa, WiiWare-demot, ehkä jopa uutisia tulevista Mario-peleistä jne.

Itse en siis uskaltaisi luvata kovin aktiivisesti ryhtyväni rakennusurakan ja työkiireiden takia tähän hommaan, mutta onko täällä milloin viimeksi haettu/mietitty uusia sisällöntuottajia ko. alueelle? Onko kukaan ilmaissut halukkuutta avittaa tuolla saralla?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko aiheellista tehdä jotain hajauttamista tuolla PlayStation-turnaukset ja peliseura-alueella? Kyseinen alue nimittäin hautautuu täysin kausipelien ladderi/liiga/lohko/turnaus-ketjujen alle ja muiden pelien seurahaku vaikeutuu kyseisestä.

Ehkä erillinen kausipelialue olisi tarpeen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Eikös siinä ilmoitussivulla ole ihan ohjeet linkkeineen? Ainakin tähän asti on ollut.
 
Joo no antaa olla sit jos neuvominen on noin vaikeeta, yhteisö kohdan alta etsin, en löytänyt. Keskustelualueen etusivulta etsin linkkiä ohjeisiin, ei osunut silmiin.

"ilmoitusaluetta" en joko tiedä, tai nyt jostain syystä tajua, ja kaiken maailman faq:ja on foorumi täynnä.

Mutta kuten todettu, annetaan olla, älkää laittako ohjetta tähän ketjuun turhaan enää...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Täältä täppä Trophy Support-kohdan Liity yhteisöön palluraan ja Liity Yhteisöön-painiketta.
Ilmoittele Mäksä vaikka minulle suoraan jos ei onnistu, niin katson mitä voin asialle tehdä. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Joo no antaa olla sit jos neuvominen on noin vaikeeta, yhteisö kohdan alta etsin, en löytänyt. Keskustelualueen etusivulta etsin linkkiä ohjeisiin, ei osunut silmiin.
Ei ollut tarkoitus vinoilla. Kännykällä viestin nopeasti kirjoitin, ja koska kyseiseen yhteisöön kuulun, en sitä virheilmoitustakaan voinut tarkistaa. Oletin, että siinä ilmoituksessa olisi ohjeet olleet. Ne nimittäin sinne joskus kauan sitten lisättiin juuri sen vuoksi, koska ihmisille tuntui tuo yhteisöihin liittyminen olevan turhan vaikeaa.

Nyt kuitenkin näyttää tosiaan siltä, että ilmoitusteksti on palannut perusasuunsa, eikä siinä enää ohjetta ole. Pistin ylläpidon kavereillekin viestiä, että tuo pitäisi saada korjattua ASAP.

PS. Siirsin viestit tänne.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tarvitaanko NintendoFin-puolella apuvoimia uutisten sisällöntuottamiseen...? Potentiaalisia aiheita uutisille kyllä olisi, mutta taitaa tekijät olla vähissä, jos nyt olen oikein ymmärtänyt. Viime päiviltä löytyy esim. aiheista Nintendon 3DS:n (potentiaaliset?) laukaisupelit Japanissa, WiiWare-demot, ehkä jopa uutisia tulevista Mario-peleistä jne.

Itse en siis uskaltaisi luvata kovin aktiivisesti ryhtyväni rakennusurakan ja työkiireiden takia tähän hommaan, mutta onko täällä milloin viimeksi haettu/mietitty uusia sisällöntuottajia ko. alueelle? Onko kukaan ilmaissut halukkuutta avittaa tuolla saralla?

Tarvetta on kyllä Uutisten kirjoittajille kaikille alustoille ja varsinkin Nintendo puolelle. Jos asia kiinnostaa ja voisi olla juuri sinun juttusi, niin rohkeasti hakemusta toimituksen sähköposti osoitteeseen toimitus(at)konsolifin.net
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Saisko noita ketjujen oikeassa laidassa olevia mainoksia paljon pienemmiksi, venyttää ikävästi kommenttia... ;)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Jep, parin sanan kommentti voi olla sivun kokoinen...raivostuttavaa.
Kirjoittakaa pitempiä viestejä. Kannattaako parin sanan takia edes vaivautua painamaan "Lähetä"-nappia?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada kauppa-alueiden O/M/V-ketjujen nimien eteen kyseiselle ketjulle sopiva etuliite pakolliseksi? Eli ostoketjulle eteen O:, myyntiketjulle eteen M: jne. Kauppa-alueen ohjeistuksen mukaan se ei ole pakollinen.

Ärsyttää KFinin etusivun "tuoreimmat keskustelut"-listausta katsellessa arvailla että onko joku ostamassa, myymässä, vaihtamassa tuotetta X, vai onko esim. kyseiselle (uudelle) pelille luotu ketju ja unohdettu laittaa perään alustat/hype-merkinnät (näitäkin on nähty). On tullut myös klikattua linkkiä, kirjauduttu sisään ja huomattu että kyseinen kirjoittelija on ostamassa tuotetta.
Edit: ja itse olen siis ollut myös ostamassa kyseistä tuotosta.

Toki jos on kovin hätä ostaa tuote X, täytyy etsiä aktiivisesti kauppa-alueet läpi jne, mutta aina ei ole niin kiire ja em. asia ärsyttää suunnattomasti.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko aiheellista tehdä jotain hajauttamista tuolla PlayStation-turnaukset ja peliseura-alueella? Kyseinen alue nimittäin hautautuu täysin kausipelien ladderi/liiga/lohko/turnaus-ketjujen alle ja muiden pelien seurahaku vaikeutuu kyseisestä.

Ehkä erillinen kausipelialue olisi tarpeen?

Saisiko tähän jotain vastausta tai kommenttia kun näyttänee joko kysymyskin hautautuneen P-jauhannan alle?
 
Ylös Bottom