Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Itellä sama vika. Mikä mahtaa olla vikana?
Veikkaan, että jotain meni solmuun, kun kauppa-alueita järjesteltiin uusiksi. Jotain pitäisi siellä kauppapisteistä huolehtivassa pluginissä tehdä. jryi ja XShava lienevät ainoat, jotka osaavat asialle oikeasti jotain tehdä.

Tarkkaan ottaen Xshava on ainoa joka osaa. Mä voin yrittää opetella. Tein hiukan säätöjä, vilkaiskaa, toimiiko nyt.

Jos ei, niin kertokaa, mihin ketjuun liittyen yrititte antaa palautetta, niin pystyn etsimään ongelmaa helpommin.

Tarkkaan ottaen Xshava on ainoa joka osaa. Mä voin yrittää opetella. Tein hiukan säätöjä, vilkaiskaa, toimiiko nyt.

Jos ei, niin kertokaa, mihin ketjuun liittyen yrititte antaa palautetta, niin pystyn etsimään ongelmaa helpommin.

Kaikki näytti olevan nyt kunnossa ja tosiaan pitäisi toimia. Siirrossa alueet saivat uudet ID ja palautteen antaminen ei enään onnistunut. jryi olikin nuo uudet ID tuonne saanut laitettua ja softa sallii tämän jälkeen palautteen annon alueilla.

Kuinka suuri vaikutus sillä on teille jos Adblock on päällä/pois?

Jos siitä privaviestisysteemistä sais muutenkin hivenen paremman. Vaikeasta sellasen "chatti" muotoisen per viestiketju.

Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Hei arvon ylläpito,

Mihin voisi laittaa listan suomalaisista peliaiheisista Kanavista ja Striimaajista? YouTube + Twitch

Mistä johtuu, että nykyään ei enää sivuston etusivun uusimmissa foorumiviesteissä näy ollenkaan "konsolifin - yleinen" ja "offtopic" alueiden uusimpia viestejä?

Kun on Pelikeskustelu kategoria, niin olisi loogista että olisi samassa kohtaa myös Laitekeskustelu. Nyt se on tuolla jossain. Softa ja rauta. Molemmat keskeisimpiä jatkuvia keskustelunaiheita, joista vain toinen pääsivulla.

Kun on Pelikeskustelu kategoria, niin olisi loogista että olisi samassa kohtaa myös Laitekeskustelu. Nyt se on tuolla jossain. Softa ja rauta. Molemmat keskeisimpiä jatkuvia keskustelunaiheita, joista vain toinen pääsivulla.

Muu pelialaan liittyvä keskustelu -alueella on melko aktiiviset ketjut kaikille konsoleille ja pc-pelaamiselle. Vai minkälaista keskustelua tuolla tarkoitit?

Muu pelialaan liittyvä keskustelu -alueella on melko aktiiviset ketjut kaikille konsoleille ja pc-pelaamiselle. Vai minkälaista keskustelua tuolla tarkoitit?
Ei vain löytynyt loogisesti.

Pelit - alakategoriat (Multi, PS4, Xone etc)
Laitteet - alakategoriat
... Muut aiheet

Olisi selkeämpi hierarkia. Jos yrittää nyt noista arvuutella mikä osasto on laitekeskustelulle niin en keksinyt millään että itse konsoli olisi "muuta pelialasta". Aika lailla se itse juttu kuitenkin, pelien ohella.

Tällä hetkellä taitaa löytyä neljä tai viisi pelialustaa, joista keskustellaan mitenkään aktiivisesti. Yhden keskustelualueen perustaminen viidelle ketjulle ei olisi mielekästä.

"Muu pelialaan liittyvä keskustelu"-alueelle on viimeisen viikon aikana postattu alle 200 viestiä (viimeisen kuukauden aikana vähän päälle 800), se ei siis ole myöskään niin ruuhkainen, että sitä täytyisi asioiden löytämisen vuoksi ruveta jakamaan alialueisiin. Lisäksi alueen kuvauksen ensimmäinen sana on "Laitteet".

Olen tekemessä uutta peliketjua, mutta pienoinen ongelma tuli vastaan. Eli kun olen lisäämässä kuvaa pelinkannesta niin se ilmestyy vain todella pienenä kuvana esikatselussa. Vaikka kuvan oikea koko on 600x500 pikseliä. Missähän mahtaa olla vika. Olen siis lisäämässä sitä suoraan tietokoneelta.

Ylös Bottom