Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pystyykö foorumin nimimerkin vaihtamaan? Joskus muistelen olleen mahdollista itse vaihtaa oman tilin asetuksissa, mutta nyt en äkkiseltään löytänyt. Vai poistettiinko tämä ominaisuus jossain vaiheessa?

Pystyykö foorumin nimimerkin vaihtamaan? Joskus muistelen olleen mahdollista itse vaihtaa oman tilin asetuksissa, mutta nyt en äkkiseltään löytänyt. Vai poistettiinko tämä ominaisuus jossain vaiheessa?
Itse ei voi vaihtaa, mutta laita mulle yksityisviestillä uusi nimimerkki, niin laitetaan vaihtaen.

PS. Tarkista tietysti ensin, että se on vapaana. :)

Onkos siellä servuissa jotakin häikkää, kun pari päivää on välillä hidastellut ja tulee ilmoitus "server failed to respond in time" ?

Onkos siellä servuissa jotakin häikkää, kun pari päivää on välillä hidastellut ja tulee ilmoitus "server failed to respond in time" ?
Ei ole omalle kohdalle tullut mitään ongelmia vastaan, eikä ole kukaan muukaan toistaiseksi vastaavasta valitellut. Vaikea siis sanoa, mistä johtuu.

Mihin katosi VainGlory-ketju?

Eikö mobiilipeleistä saa keskustella?
Saa toki, mutta ketjun aloitusviesti vaatii hieman enemmän panostamista kuin yhden onelinerin verran. Eli jos voisit laittaa viestiin vähintään perustiedot pelistä, niin ei tule perinteisiä "millainen peli tää on, mille alustalle, mitä maksaa, koska julkaistaan, onko moninpeliä, jne." -kysymyksiä.

Kiittää, kiittää :)

Toivottavasti aiheuttaa perhanan paljon keskustelua, koska tämän voisin sanoa olevan parempi kuin yksikään mobiilipeli tähän mennessä.

Miksikö? Hinta on pyöreät 0€ ja sekös jos joku on jo saavutus! Hahmot saa auki pelaamalla/voittamalla/ saamalla pelikortteja/käyttämällä halutessaan oikeaa rahaa.

10/10!

Iltaa. Voiskos tuota vähän selkeytää ja mahdollisesti tiivistellä/yhdistellä ketjuja. Nimittäin Xbox Onen tarjouskettinkejä tuntuu riittävän. Pähkäilin tuossa (jälleen), että mihinköhän laittaisi ilmoituksen ensi kuun kultapeleistä. Vaihtoehtoina kun on (ainakin)
Xbox One -pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!
Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?
Xbox Liven tarjoukset

Lisäksi on vielä Xbox One -pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne), jossa ei mitään tungosta näytä olevan. Joten tuon kommentoinnin/muun keskustelun voisi mahdollisesti sisällyttää johonkin tarjousketjuun.

Että mitäs? :)

Kultajäsenille annettavat pelithän eivät ole tarjouksia, joten vaihtoehtoja on vain yksi. Omasta mielestäni nykyinen aihejaottelu on perusteltu ja selkeä.

Onko siihen mikä syy, että uusia ketjuja voi aloittaa vasta kun on 50 kommenttia laittanut? Olisin halunnut aloittaa uuden ketjun Undertalesta ja kysellä vähän ihmisiltä mielipiteitä, peli ainakin saanut ylitsevuotavia kehuja Steamissa.

Onko siihen mikä syy, että uusia ketjuja voi aloittaa vasta kun on 50 kommenttia laittanut?
Kokemus on osoittanut, että kun uusia ketjuja pääsi perustamaan kuka tahansa koska vaan, syntyi aivan turhia ketjuja tai ketjuja, joista oli jo valmis aihe olemassa. 50 viestin rajalla myös estettiin bottien perustamia ketjuja.

Tarvittaessa tuo 50 viestin raja voidaan käyttäjäkohtaisesti ohittaa, jos onnistuu vakuuttamaan ylläpidon siitä, että osaa asiallisia ketjuja perustaa. Ennen kaikkea tärkeää on panostaa siihen ketjun avausviestiin. Sellaiset "moi mulla on tällainen hyvä peli pelaako kukaan muu?" -alustukset lentävät roskakoriin hyvin nopeasti.

Ylös Bottom