Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lähetä se ensin foorumin albumiin ja linkkaa sieltä viestiin.
ööö...Mites mä sen teen?
![]()
Profiilisi alta löytyy mahdollisuus luoda Kuva-albumi. Lähetät kuvan sinne ja copy/pasteet tarjotun linkin suoraan viestiisi.
Kertokaahan kuinka saan tekstin niin, että sitä klikkaamalla aukeaa linkki?
Esim. Haluaisin tämän linkin: https://www.youtube.com/watch?v=dsx2vdn7gpY aukevan painamalla tätä tekstiä: Game over man
Kertokaahan kuinka saan tekstin niin, että sitä klikkaamalla aukeaa linkki?
Itse ei voi vaihtaa, mutta laita mulle yksityisviestillä uusi nimimerkki, niin laitetaan vaihtaen.Pystyykö foorumin nimimerkin vaihtamaan? Joskus muistelen olleen mahdollista itse vaihtaa oman tilin asetuksissa, mutta nyt en äkkiseltään löytänyt. Vai poistettiinko tämä ominaisuus jossain vaiheessa?
Ei ole omalle kohdalle tullut mitään ongelmia vastaan, eikä ole kukaan muukaan toistaiseksi vastaavasta valitellut. Vaikea siis sanoa, mistä johtuu.Onkos siellä servuissa jotakin häikkää, kun pari päivää on välillä hidastellut ja tulee ilmoitus "server failed to respond in time" ?
Saa toki, mutta ketjun aloitusviesti vaatii hieman enemmän panostamista kuin yhden onelinerin verran. Eli jos voisit laittaa viestiin vähintään perustiedot pelistä, niin ei tule perinteisiä "millainen peli tää on, mille alustalle, mitä maksaa, koska julkaistaan, onko moninpeliä, jne." -kysymyksiä.Mihin katosi VainGlory-ketju?
Eikö mobiilipeleistä saa keskustella?
Paljon parempi, kiitos!Ok, teen paremman aloitusviestin. Hetki pieni
edit: kelpaakos nyt?![]()
Kokemus on osoittanut, että kun uusia ketjuja pääsi perustamaan kuka tahansa koska vaan, syntyi aivan turhia ketjuja tai ketjuja, joista oli jo valmis aihe olemassa. 50 viestin rajalla myös estettiin bottien perustamia ketjuja.Onko siihen mikä syy, että uusia ketjuja voi aloittaa vasta kun on 50 kommenttia laittanut?