Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Ei taida tosin enää päteä tälläinen logiikka jossa open world pelissä olisi lähtökohtaisesti huonommat grafiikat kuin lineäärimmässä pelissä. RDR2, Horizon Zero Dawn, Forza Horizon, Spidermanit jne ovat kyllä tämän osoittaneet, että open world peli voi olla myös graafisesti todella upea ja ne kestävät kaiken vertailun mihinkä tahansa "putkijuoksupeliin" joissa luulisi olevan pienempien tilojen takia automaattisesti paremmat grafiikat myöskin.
Kyllä minun mielestä Demon's Souls on huomattavasti tarkemmat modellit

demonssouls_2020111309bkfc.png



spider-man_ps5_ben_jordan_1601536002648.jpg
 
Kyllä minun mielestä Demon's Souls on huomattavasti tarkemmat modellit

demonssouls_2020111309bkfc.png



spider-man_ps5_ben_jordan_1601536002648.jpg
Vertaat sitten peliä, joka on tullut vain PS5:lle, peliin joka on tullut alkujaan PS4:lle ja vieläpä todella huonoilla vertailukuvilla. Tuosta on lähes mahdotonta sanoa muutenkin, kummassa on tarkemmat modelit. Samaa mieltä kyllä Noobeinsteinin kanssa, että nykyään on enään hyvin vaikea sanoa, että putkijuoksut olisi automaattisesti nätimpiä pelejä, kun open world pelit. PS4 generaation peleistä juurikin nuo luetellut ja esim vaikka God of War (ei ihan open world mutta semiavoin kuitenkin) tai Ghost of Tsushima on jäänyt mieleen näteimpinä peleinä mitä olen koskaan pelannut. Sanoisin, että nykyään on enemmän kehittäjän taidoista kiinni kuinka nätti peli on, kun siitä onko peli open world vai rajatumpi kokemus.

Eipä sillä, että Frommin tarvisi yhtään hävetä, nätiltähän tuo Elden Ring näyttää mitä pätkiä nähnyt ja sen verran komeaa art styleä (en keksinyt tälle hyvää suomennosta :D) Frommin tapaan, että ei tarvitse varmasti valittaa tuolta osin, kunhan peliä pääsee itse pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vertaat sitten peliä, joka on tullut vain PS5:lle, peliin joka on tullut alkujaan PS4:lle ja vieläpä todella huonoilla vertailukuvilla. Tuosta on lähes mahdotonta sanoa muutenkin, kummassa on tarkemmat modelit. Samaa mieltä kyllä Noobeinsteinin kanssa, että nykyään on enään hyvin vaikea sanoa, että putkijuoksut olisi automaattisesti nätimpiä pelejä, kun open world pelit. PS4 generaation peleistä juurikin nuo luetellut ja esim vaikka God of War (ei ihan open world mutta semiavoin kuitenkin) tai Ghost of Tsushima on jäänyt mieleen näteimpinä peleinä mitä olen koskaan pelannut. Sanoisin, että nykyään on enemmän kehittäjän taidoista kiinni kuinka nätti peli on, kun siitä onko peli open world vai rajatumpi kokemus.

Eipä sillä, että Frommin tarvisi yhtään hävetä, nätiltähän tuo Elden Ring näyttää mitä pätkiä nähnyt ja sen verran komeaa art styleä (en keksinyt tälle hyvää suomennosta :D) Frommin tapaan, että ei tarvitse varmasti valittaa tuolta osin, kunhan peliä pääsee itse pelaamaan.

PS5 olivat molemmat kuvat ja hän itse mainitsi kyseisen ensiksi itse
 
PS5 olivat molemmat kuvat ja hän itse mainitsi kyseisen ensiksi itse
Jep ja Spiderista kyllä löytyisi huomattavasti edustavampiakin kuvia vertailuun. Ja ettei vain olisi vielä jokin promo kuva Demon’s Soulsista (ei sillä nätti pelihän se on, että voisi vaikka ollakkin gameplaystä). Mutta nimenomaan modelien osalta tuskin Spider häviäisi kovinkaan merkittävästi Demon’s Soulsille ja siksi juuri tartuin tuohon vertailuun, kun oli todella huonot esimerkkikuvat molemmista peleistä jos noita pitäisi lähtä vertaamaan keskenään graafisesti.
 
se on kulkaas kohta enää kuukausi odottelua enää jäljellä, ai että!, onneksi tuohon kuukauteen mahtuu niin paljon kovia pelejä, että se kuukausi tulee mitä luultavammin menemään suhteellisen nopeasti :), mutta tämä Arekkz gamingin mappi video sen kun nosti vain odotuksia missä käydään läpi pelin mapin kokoa ilmeisesti network test sisälsi pelin mapista vain sen 13 prosenttia, ja siihenkin mahtui ihmisillä +20 tunnin edestä contenttia, eli tuossa riitti tutkittavaa ja salaisuuksia vaikka millä mitalla, kuvitella miten paljon niitä tunteja sitten tulee jos aikoo käydä kaiken mahdollisen mapista läpi. puhutaan varmasti sadoista tunneista :),

tuossa tuo Arekkz gamingin mappi video

 
Viimeksi muokattu:
PC pelaajat varokaa.

Hyvä jos tämä korjataan. Joidenkin päivähupina tuntui olevan muiden pelaajien päivän pilaaminen laittamalla peli tilaan, josta ei millään pääse ulos. Onneksi koodi uusitaan Elden Ringiin.
 
Viimeksi muokattu:



Loistava haastattelu missä From softwaren Yasuhiro Kitao kertoilee pelin taustoista ja vastailee tärkeisiin ja kiperiin kysymyksiin Elden ringistä selvinnee esim pelin kesto jos kuljet pelkkää main roadia/main questia ja että onko pelissä esim new game+ ja esim voiko pelissä edetä ja likkua täysin vapaasti alusta alkaen :)

edit

Aikani kuluksi kun en löytänyt päätin kirjoittaa tärkeimmät kysymykset ja vastaukset teksti muotoon, ja jos on vaikka ihmisiä jotka ei tuota videota halua kokonaan katsoa pitkän keston vuoksi, toivon mukaan siellä ei hirveästi kirjoitus virheitä ole.


Does the game have any replayable elements?


- After clearing the game the first, you carry across your character data and play the agame again, agains powered up enemies

Is it possible to see 100% of the game the first playthrough?`

- Not quite, techically, it's impossible to reach 100 percent. Due to the fact that there are breaching points near the end, but you can certainly get pretty close


Are there any special effect that come with the time and weather changes in the game?

- Enemy placements will not change significantly, this was a conscious design decision, based on the fact that changing enemies for all times of day, would create a kind of pressure on users to play the game at various different times. There is a very small number of enemies, though, witch do only appear at night. Time of day and wather fluctuations do change gameplay, at night and during heavy rains, for example, the enemy,s field of vision becomes compromised. This makes it easier to move stealthily, and sneak up on them


Will the player be able to move freely, across the world map at the start of the game?

as, I mentioned earlier, this title features a number of different areas, the first of witch is, just as it was in the closed network test, the area known as Limgrave. That's where the game begins. while not all areas are immetidiately accessible from the start, it is possible to travel to a number of different regions. Naturally, some of these areas are designed for later exploration, so its possible that players who travel there prematurely may end up suffering, and come slinking back, the game is fundamentaly designed to provide the freedom of choice

is the vibration functions for playstation 5 implemented? (haptic feedback)


- yes, the game does make use of the ps5 controller vibration functions. What is known is haptic feedback. Is it not compatible with 3d audio, but it does use the haptic feedback system

How many hours does it take to complete the game?

- this will differ signicantly by player, but in terms of the targers set during development, the idea is that the main route should be able to be completed with around 30 hours, The game as a whole is quite massive. and contains many dozens more hours worth of gameplay., but if we talking about the main route only, it should¨t take mutch longer than that.

extra

With the game's world being so large, that can produce real depth and breadth of enjoyment, but it can also lead to unnecesary stress for some players. The dev team has been very careful to avoid that where possible
 
Viimeksi muokattu:
Miyazaki on löytänyt taas rakkauden tehdä uuden myrkky suon peliin, Blighttown 5.0 confirmed.

 
Ite taidan tehdä suosiolla sillai, että jätän itse nuo ennakot väliin :), vaikka youtube niitä kovasti tarjoileekin algoritmeissä, että seuraavan kerran katsellaan peliä sitten omalta telkkarin ruudulta :), (ehkä launch trailerin katson), pelistä on kyllä muutenkin aivan liikaa materiaalia youtube pullollaan, ollut siitä lähtien kun oli ne stress/network testit, mutta hyvin on tullut kyllä niitä välteltyä :)

Mutta aijai 2 viikkoa enää niin sit päästään tämän tulevan "mestariteoksen" pariin :). ajatella, että vihdoin se päivä on näinkin lähellä :)
 
Viimeksi muokattu:
pelistä on kyllä muutenkin aivan liikaa materiaalia youtube pullollaan
Korjaisin lausetta niin, että "peleistä on ylipäänsä liikaa materiaalia joka paikka pullollaan". Sitä voi joskus (ja itse asiassa yllättävän usein) nähdä koko pelin käytännössä netistä ennen kuin sitä voi edes kaupasta hakea.
 
Joo, network testissä näki peliä ihan tarpeeksi eikä kyllä mitään tarvetta ole enempää pelistä kuulla. Sen tiedän jo nyt, että pelillä on potentiaali olla yksi kaikkien aikojen peleistä itselleni, joten koitetaan pitää nyt mahdollisimman moni asia vielä yllätyksenä jotta lopputuote on mahdollisimman nautinnollinen. :)
 

Network test oli paljon helpompi, mitä peli tulee olemaan!?

Praise the Sun!!!

Joo Vaati sanoi videollaan samaa, joten ehtaa soulsia tulossa. Toki huono niille jotka halusivat helpomman pelin.
 
Hyvältä kuulostaa :), että vaikeutta riittää, niin se pitää mennäkkin souls peleissä, Souls pelit ei nimittäin olisi souls pelejä ilman sitä vaikeusastetta :).
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen pelannut vaan Demon's Souls remakea ja Bloodbornea eikä niissä tuo vaikeus itseäni niinkään haittaa vaan se pitkä juokseminen bossille kuoleman jälkeen. Ja mitä olen videoilta ymmärtänyt niin tähän on tulossa muutosta Elden Ringissä.
 
Ylös Bottom