Ainakin kolmosessa oli. En ainakaan itse suosittele liiallista farmaamista. Siitä seuraa pelin taisteluiden oppimattomuus. Ja pelin lopussa alkaa maistumaan kakka suussa.Meitsi suosiolla grindaa jo melko alkuvaihees niin paljon ku jaksaa, ihan vaan sen takia et sit voi "huilia" ja päästä helpommalla eteenpäin. Alkuu tuli oravilta ja lampailta turpaan, sit grindiä ja päästy taas mukavasti etiäpäin. Sekä vanhoista tottumuksista olen itte laittanut lähes kaiken str ja dex ym. Kun pääpainotteinen meininki on kuitenkin huitominen niin haluu mahd iso raakaa melee damaa tehrä. Sit tietenkin vigoriin ja sit loput ripottelee magiciin tai milloin mihinkii. Mut kukin tyylil, itte oon vaa melee miehii nii str on tietenkin se paras vaihtoehto. Ellen ny oo ihan jotain väärin ymmärtänyt.
Löytyy nyt ihan ok uus grindi mestaki, jos käyttää sit kilkutinta mikä antaa enemmän runei nii 3 jotain örkkiä jotka tiputtaa 1333 runee per tappo, suht helppoi viel. Aattelin hetken asuu tääl ja sit jatkaa etiäpäin.
Toi statsien resetointi on kyl hyvä uutinen jos ns "mokaa" voi miettii uusiks. Aikasemmin tommosii ei oo tainnu olla?
No tos on hetken runei grindannut, mä oon lvl 74 ja tuntuu et oon sen eteen asunut grindi mestoil.
Viimeksi muokattu: