Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Todennäköisesti DLC:n ihan loppupuolen bossista asiaa, joten älä lue jos et ole siellä asti: Sieltä tulee Radahn muuten niin vitun aggressiivisesti päälle, ettei mitään rajaa. Tähän mennessä aika neuvoton tuon edessä mutta eiköhän se jossain kohtaa kovan opettelun jälkeen ala sujumaan.
Mulle on myös jotenkin isompi asia ollut aina alueiden tutkiminen kuin lopulta sen bossin tappaminen ja se on vielä korostunut tässä Elden Ringissä. Toki bossien kaatamisestakin omat fiiliksensä saa, etenkin jos on joutunut useampia kertoja sen kanssa vääntämään.
Ei ole oikein tällä viikolla vielä ehtinyt pelailemaan, mutta jos tästä nyt tänään taas jatkais. Shadow Keep jäi työn alle ja tuntui melko isolta paikalta. Useampia reittejä jäi avoimeksi ja lopulta päädyin sieltä kokonaan uloskin ihan eri alueelle. Aika paljon on muutenkin tullut sen ekan alueen jälkeen (mistä varmasti on vielä asioita löytämättä) vaan juoksenneltua gracelta toiselle ja hiukan tsiikaillen mielenkiintoisimpia paikkoja. Paljon on vielä pelattavaa jäljellä. Oliskohan tunteja joku 15 ehkä takana.
Mulle on myös jotenkin isompi asia ollut aina alueiden tutkiminen kuin lopulta sen bossin tappaminen ja se on vielä korostunut tässä Elden Ringissä. Toki bossien kaatamisestakin omat fiiliksensä saa, etenkin jos on joutunut useampia kertoja sen kanssa vääntämään.
Ei ole oikein tällä viikolla vielä ehtinyt pelailemaan, mutta jos tästä nyt tänään taas jatkais. Shadow Keep jäi työn alle ja tuntui melko isolta paikalta. Useampia reittejä jäi avoimeksi ja lopulta päädyin sieltä kokonaan uloskin ihan eri alueelle. Aika paljon on muutenkin tullut sen ekan alueen jälkeen (mistä varmasti on vielä asioita löytämättä) vaan juoksenneltua gracelta toiselle ja hiukan tsiikaillen mielenkiintoisimpia paikkoja. Paljon on vielä pelattavaa jäljellä. Oliskohan tunteja joku 15 ehkä takana.
Vähän sama meno mulla, kävin ensin koko kartan läpi niiltä osin kuin pystyi ja lopulta kokonaan, avasin reitit noihin ns legacy dunkkuihin ja pelasin ne bosseille asti. Eli käytännössä vaan tutkin, etsin scoopydooby fragmentteja yms. Nyt vasta alkanu menee bosseja läpi, eilen kaatu vahingossa yks tarinanpomo joka tulis shadow keepin jälkeen seuraavana, en tienny että oli tarinapomo vasta kun se kaatu ja huomasin mitä sen jälkeen tuli eteen.
Putrescent Knight tuli vielä kaadettua eilen joten kaikki remembrance pomot loppupomoa lukuun ottamatta on hoidettu. Lienee aika siis jälleen murhata puu ja siirtyä finaaliin. Scadu taso nyt 16 ja se toinen 8. Jälkimmäistä olisi 2 inventaariossa mutta tiedä jaksaako lähteä enää metsästämään kolmatta saatikka noita puuttuvia tasoja molemmista. Viikko hyvin aktiivista pelaamista takana, rupeaa vähän taistelyväsymys vaivaamaan.
Edit) Revered olikin näemmä 8.
Mites muuten. Käyttääkö porukka paljon aikaa hahmon ulkonäön muokkaamiseen näissä peleissä? Yleensähän päässä on aina jotakin, eli maksaako vaivaa? Mä yleensä yritän jotakin loihtia. Tällä kertaa kaivoin emopelin Sorceress Sellenin numerot esiin, eli olkoot tämä nyt sitten vaikka Sellenin kaksoissisko. Fashionksi loppupelin ajaksi muodostui tuo dryleaf setti koska mukavan Bloodbornemainen. Tässä toki lierihattu pois jotta se lärvi...
Suosittelisin, että etenkin olennaisimpien pomojen nimet piilotettaisiin inline-spoilereiden taakse, ettei niistä tule vihjeitä tarinan kulusta. Piilotin varmuuden vuoksi 01101010:n viestistä yhden nimen, koska siitä voisi muun tekstin ohella päätellä liikaa.
Päätarinan läpäisyn jälkeen edessä on täydennyskuvioita. Tavoitteina kartan 100 % avaaminen ja kaikkien pomojen etsiminen. Dungeoneja on ollut melko harvassa, mutta mieluummin tutkin laadukkaita kokonaisuuksia toistojen sijaan. Vielä ei ole tullut ähky, vaikka reilun parin viikon sisällä pelitunteja on kertynyt liki 60.
Todennäköisesti DLC:n ihan loppupuolen bossista asiaa, joten älä lue jos et ole siellä asti: Sieltä tulee Radahn muuten niin vitun aggressiivisesti päälle, ettei mitään rajaa. Tähän mennessä aika neuvoton tuon edessä mutta eiköhän se jossain kohtaa kovan opettelun jälkeen ala sujumaan.
Täällä ollaan saman asian äärellä, kerrotko kun tilanteeseen tulee muutos. Tukkaan tulee niin lujaa etten jaksa enää edes yrittää. Bossi lyö kuin juna, eikä omat aseet vie bossilta juuri mitään.
Täällä ollaan saman asian äärellä, kerrotko kun tilanteeseen tulee muutos. Tukkaan tulee niin lujaa etten jaksa enää edes yrittää. Bossi lyö kuin juna, eikä omat aseet vie bossilta juuri mitään.
Välihuomautuksena kävin hakemassa kaikki Scadutree Blessingit (youtuben avulla, omin neuvoin pääsin vain +16 kun +20 on maksimi, enkä olisi ikinä löytänyt kaikkia) ja eron huomaa. Ei tunnu ihan niin toivottomalta enää mutta kyllä uskon, että tämä vaatii aika monta yritystä.
Välihuomautuksena kävin hakemassa kaikki Scadutree Blessingit (youtuben avulla, omin neuvoin pääsin vain +16 kun +20 on maksimi, enkä olisi ikinä löytänyt kaikkia) ja eron huomaa. Ei tunnu ihan niin toivottomalta enää mutta kyllä uskon, että tämä vaatii aika monta yritystä.
Ah, tämä pitikin mainita. Tosiaan olen itse kerännyt kaikki maksimille. Muista bosseista tuli sen myötä heittopusseja, mutta ei tästä viimeisestä. Kaksi viimeistä piti katsoa netistä kun en jaksanut enää nuohota paikkoja.
Paljon on kaikenlaista kamaa löytynyt vajaan 20 tunnin aikana, mutta ei juurikaan mitään tällaiselle pure int buildille. Kaksi uutta taikaa on, jotka vaikuttavat aika surkeilta tai en ole ainakaan löytänyt sopivaa käyttöä niille. Levuja on toisaalta jo 190 niin periaatteessa vois respecata osan pisteistä faithiin.
nyt kun olen päässy tuolle viimeiselle bossille niin on kyllä sellainen jää varmaan tappamatta, todennäköisesti pystyisin senkin nukemaan samalla tavalla ku nuo alla olevat bossit, mutta jotenkin ei halua käyttää siihen aikaa et löytää siihen sopivan ikkunan, muutenkin kun dlc on ollut itselleni pettymys, ei siis vaikeuden suhteen vaan päinvastoin yksikään bossi ei tuottanut minkäänlaisia vaikeuksia, oikeastaan generalit ja kumppanit meni ekalla yrityksellä.
melkein käytin enemmän aikaa tuon hahmon geraukseen kun itse DLC:n pelaamiseen, no se kannatti koska buildi on täysin broken tapoin itseasissa suurimman osan bosseista 15-30 sekunnissa ja osa heistä kuoli ennenkö heidän second phase kunnolla alkoi, se minkä takia DLC ei ole niin iskenyt ehkä johtuu siitä et nämä perus souls like pelit ei vaan enää toimi itselleni, eli näiden pitää olla puhtaasti loot arpg tyylisiä että nämä toimii, esim No rest for the wicked ja Gran blue fantasy on itselleni paljon parempia pelejä koska niissä on mukana nuo deep gear progression, sellainen aikalailla loistaa poissa ER:ssä poissa olollaan
tuossa vähän build showcasea sehän on siis täysin broken, possu general ja ne muut weak bossit tosiaan kuoli kahdella iskulla. ja sen kummenin edes etsinyt blessingeitä, et ne mitä tuli vastaan. eli boss rush painotteisesti pelaisin. mut joo buildi tulla 100% todennäköisyydellä nerffaamaan heti ekassa balance patchissa. eli hahmoni iskee sellaista 12-20 per charge
nyt kun olen päässy tuolle viimeiselle bossille niin on kyllä sellainen jää varmaan tappamatta, todennäköisesti pystyisin senkin nukemaan samalla tavalla ku nuo alla olevat bossit, mutta jotenkin ei halua käyttää siihen aikaa et löytää siihen sopivan ikkunan, muutenkin kun dlc on ollut itselleni pettymys, ei siis vaikeuden suhteen vaan päinvastoin yksikään bossi ei tuottanut minkäänlaisia vaikeuksia, oikeastaan generalit ja kumppanit meni ekalla yrityksellä.
melkein käytin enemmän aikaa tuon hahmon geraukseen kun itse DLC:n pelaamiseen, no se kannatti koska buildi on täysin broken tapoin itseasissa suurimman osan bosseista 15-30 sekunnissa ja osa heistä kuoli ennenkö heidän second phase kunnolla alkoi, se minkä takia DLC ei ole niin iskenyt ehkä johtuu siitä et nämä perus souls like pelit ei vaan enää toimi itselleni, eli näiden pitää olla puhtaasti loot arpg tyylisiä että nämä toimii, esim No rest for the wicked ja Gran blue fantasy on itselleni paljon parempia pelejä koska niissä on mukana nuo deep gear progression, sellainen aikalailla loistaa poissa ER:ssä poissa olollaan
tuossa vähän build showcasea sehän on siis täysin broken, possu general ja ne muut weak bossit tosiaan kuoli kahdella iskulla. ja sen kummenin edes etsinyt blessingeitä, et ne mitä tuli vastaan. eli boss rush painotteisesti pelaisin. mut joo buildi tulla 100% todennäköisyydellä nerffaamaan heti ekassa balance patchissa. eli hahmoni iskee sellaista 12-20 per charge
Omasta mielestäni on vain hyvä asia, ettei näissä ole enempää kamarunkkausmatematiikkaa ja optimointia pakollisena. Esimerkiksi Niohit on hyviä pelejä mutta vituttaa se jumalaton lootin määrä ja itselle jokainen sekuntti valikossa kamaa selaten on huono asia. Ei tuo itselle mitään lisäarvoa kokemukseen mutta ymmärrän, että monille se on hyvä asia.
Aika rikkinäiseltä tuo ylemmissä videoissa oleva buildi näyttää olevan mutta eikö näissä melkein aina ole jotain tämmöisiä mahdollisuuksia ainakin julkaisupäivän lähettyvillä. Eikö peruspelissä esim. Comet Azur ollut alkuun ennen patchia kanssa semmonen joka käytännössä tuhosi kaikki bossit aika helposti? Ja ei kukaan pakota niitä tai esim. mimic teariä käyttämään jos tuntuu liian helpolta.
kyllä mä itseasissa tulen sen viimeisen bossin tappamaan, ennenkö tää nerffataan kun tajusin että multa puuttuu vielä 30-40% damagea ku unohdit nuo tearit, se riittäää nukettamaan se, tällä buildilla on siis tapettu last boss 13 sekunnissa level 155:na joka on world record tolle bossille
nyt kun olen päässy tuolle viimeiselle bossille niin on kyllä sellainen jää varmaan tappamatta, todennäköisesti pystyisin senkin nukemaan samalla tavalla ku nuo alla olevat bossit, mutta jotenkin ei halua käyttää siihen aikaa et löytää siihen sopivan ikkunan, muutenkin kun dlc on ollut itselleni pettymys, ei siis vaikeuden suhteen vaan päinvastoin yksikään bossi ei tuottanut minkäänlaisia vaikeuksia, oikeastaan generalit ja kumppanit meni ekalla yrityksellä.
melkein käytin enemmän aikaa tuon hahmon geraukseen kun itse DLC:n pelaamiseen, no se kannatti koska buildi on täysin broken tapoin itseasissa suurimman osan bosseista 15-30 sekunnissa ja osa heistä kuoli ennenkö heidän second phase kunnolla alkoi, se minkä takia DLC ei ole niin iskenyt ehkä johtuu siitä et nämä perus souls like pelit ei vaan enää toimi itselleni, eli näiden pitää olla puhtaasti loot arpg tyylisiä että nämä toimii, esim No rest for the wicked ja Gran blue fantasy on itselleni paljon parempia pelejä koska niissä on mukana nuo deep gear progression, sellainen aikalailla loistaa poissa ER:ssä poissa olollaan
tuossa vähän build showcasea sehän on siis täysin broken, possu general ja ne muut weak bossit tosiaan kuoli kahdella iskulla. ja sen kummenin edes etsinyt blessingeitä, et ne mitä tuli vastaan. eli boss rush painotteisesti pelaisin. mut joo buildi tulla 100% todennäköisyydellä nerffaamaan heti ekassa balance patchissa. eli hahmoni iskee sellaista 12-20 per charge
Heh tiesin jo enne videoitte kattomista et sul on perfumer pullo rolling sparks buildi joka on totta tosiaa täysin rikki. Pätsätää varmaa iha koht.
Mietin eilen ku noi kaikki tarvittavat löytyy, et respeccaisko siihe mut nääh, pidetää peli mieluummin mielenkiintoisena ku lähetää jollain rikkonaisel buildil pelailee ja one shottaa kaikki
Jokseenki muutenki tyhmää ihmetellä ettei mikää tuota vaikeuksia ku pelaan tommosilla rikkonaisilla buildeilla
Sit voi vaa todeta et ei tää peli ole sulle. Tää on kuitenki ehta Souls-peli ja näis ei oo gearinkia.
ainiin tossa on ohje siihen buildiin, noita on monta varianttia mut tuo on se mitä ite käytän, ku tällä kaverilla se world recordi myös tuohon final bossiin.
Last boss is down!, ei oikeestaan tehny ees tiukkaa kun tajusin miten tuo tekee täysin broken damagea, vedin varmaan 10 runia sillai et oisin voinu 3 shottaa kyseisen bossin, ois hyvin lähellä ollut 10-15 sekunnin kill.
toi eka runi hyvin havainnoillistaa et miten broken tuo LP on. ja todellakin tulee saamaan nerffiä, en siis ihmettele jos joku tekee variantin tuosta joka one shottaa bossin. jos ite pystyn 3 shottaa sen, mulla tosiaan oli 19 blessing että 20:llä ois todennäköisesti menny tuolla aiemmalla yrityksellä.
edit
jaa ei tuohon näköjään tullutkaan kun tuo kill, no tossa tuo 20-30 sekunnin yritys, ennen sitä, mitä tosiaan tuli monia koska ei tuo vaadi mitään muuta kun tuon ekan väistön, harmi että se kuoli noin niin ku tuossa ylemmällä videolla koska oisin halunnu nukettaa sen vähä näyttävämmin. eli juuri 3-4 hitillä