Mitä ihmeen katkeruutta? Kun oneshottaat bossit ja ite painin niiden kanssa? Kaveri, ei toi sun buildis oo mitää salatiedettä, youtube pullollaan salama perfuumipullo/rolling spark ohjeita. Viimeksi ku katoin ni kaikki tarvittavat kamppeet löytyy joten voisin itekki juustota mutta kuten totesin aiemmin, pidän pelin mieluummin haastavana ja mielenkiintoisena. Gaiuskin lopulta kaatui opettelulla ja erehdyksellä. Sitä sinä et ole tehny ja siksi koet katkeruutta ja pettymystä.aiemmin puhuin siitä valmistautumisesta että se on vaan mun se juttu, että valmistaudun jokaiseen asiaan etukäteen, se on vaan mun tapa toimia niin kun se on todella monen muunkin tapa, sen takia tuo ER Lisäri jäi hyvin etäiseksi koska itse pääpelikin oli niin pahasti kesken. jos olisin aloittanut ER:n vaikka viikkoa ennen lisäri pelikokemus oisi voinut olla erinlainen nyt tosiaan kun jouduin viettämään enemmän aikaa ER:n parissa kun Lisärin niin lähinnä rupesi vituttamaan pelin laajuus, ja halusin vaan saada sen pois päivä järjestyksestä, eli tein virheen siinä kun ostin pelin ilman sitä valmistautumista lisäriin, niin ku sanoin olin ehkä 40-50% pelannut ER:ää ennenkö siirryin lisäriin täällä on moni kahlannut ER:n aikalailla läpi kotaisin ennen sitä Lisäriä joten sillon pelikokemus on myös hyvin erillainen.
ja tuo katkeruus osio oli oikeastaan osoitettu vaan Hutulle, ja noille lapselliselle munanjatke kommenteille, minulle ne näyttäytyy suoraan katkeruutena, ja tulee aina näyttäytymään.
Sä ite postitat videoita mite huikeesti tapat bossit ja paukuttelet henkseleitä että voisit tehä vieläkin nopeammin. Se jos mikä näkyy mun silmään aina nettipippelin venyttämisenä