deflecting hard tear, joka toimii 5 minuuttia käyttöhetkestä, eli pitäisi riittää lähes koko taistelun ajaksi. Kun blokkaat kilvellä ja mainittu tear on aktiivisena, menetät paljon vähemmän helaa ja staminaa blokatessa ja 2. vaiheessa Radahnin käyttämä holy damage tekee vain hyvin pientä vahinkoa. Kyseisen tearin saa heti DLC:n alussa olevalta Fire golemilta (se jättimäinen kävelevä tulipatsas) Toiseksi pullon teariksi suositan jotakin hyökkäystehoa lisäävää. Suojakupla on yhtä tyhjän kanssa, joten sitä ei kannata harkita.[/ISPOILER]
Oman maun mukaan talismaneiksi mainittu. Erdtree Favor +2, joka nostaa staminan, helan ja equip loadin maksimia. Edellisestä ei käsittääkseni ole +3-versiota. Suositus myös Pearldrake Taliman +3:lle (utmost), joka vähentää kaikkea muuta paitsi fyysistä vahinkoa (etenkin 2. vaihetta silmällä pitäen). Toki, jos olet hyvä väistelemään hyökkäyksiä, niin vaihtoehtoisesti voi panostaa hyökkäysvoittoisiin talismaneihin, vaikka se jättääkin vähemmän pelivaraa virheille.
En ole välttämättä paras vastaamaan kysymykseesi, koska kyseinen bossi kaatui casterin ja mimic tear +10:n avulla, mutta vahva puolustus oli se, mikä kantoi voittoon tehokkaan hyökkäysvoiman sijaan. Mukana oli myös paljon hyvää RNG:tä ja paljon apua summonilta oikeaan aikaan, kun mimic veti huomion pois.
Varmuuden vuoksi vielä yksi spoileri kamppailun loppupuolelle, mikäli et ole vielä päässyt sinne: Kun Radahnilla on vain noin neljännes jäljellä, hän ponnistaa taivaalle ja syöksyy sieltä tulipallona siihen kohtaan, mistä lähti. Räjähdys tulee olemaan valtava, käytännössä jalkapallokentän kokoinen, joten ota äkkiä suojakupla pullosta tai lähde heti juoksemaan ennen kuin syöksy osuu maahan ja tekee valtavasti vahinkoa. Tuohon voi jopa kuolla täydellä helamittarilla, sillä pari kertaa räjähdys osui kahdesti laskeutuessaan. Tuokin on kait RNG-juttu ja pohjautuu sijoittumiseesi räjähdyksen aikana.