Eilen yöllä tuli kokeiltua tuota Gaiusta huolellisen pohdinnan ja buildin muutosten jälkeen. Kerran olin jo tuota yrittänyt aiemmin, ja silloin tuli aika huolella pataan. Nyt meni neljännellä yrityksellä, eli yhteensä viisi yritystä tuohon sitten tarvittiin. Fingerprint Stone Shield ja Mimic Tear häikäilemättä käytössä. Hieman kevensin hahmoani, jotta pystyin tuon kilven kanssa pysymään medium loadissa.
Pari yritystä meni ensin niillä Greatshield sotilailla Mimic Tearin sijasta, mutta nuo eivät kyllä kauaa sätkineet Gaiusta vastaan, vaikka olivat tappiinsa viritettyjä. Mimic kesti sitten ihan eri tavalla ja se olikin avain Gaiuksen päihittämiseen yhdessä tuon Fingerprint Stone Shieldin kanssa. Aika hyvän palkinnon sitä tosiaankin sai possuratsastajan päihittämisestä.
Jokohan sitä nyt uskaltautuisi kokeilemaan Messmeriä vastaan ensimmäistä kertaa omassa pelissäni? Kerranhan kokeilin jonkun toisen pelissä, mutta hosti ei siinä kauaa pysynyt hengissä, joten totesin, että en varmaan itsekään tuolle vielä silloin olisi pärjännyt, joten lähdin suosiolla tutkimaan muualle. Kumpi itse asiassa on mielestänne pahempi vihu, Gaius vai Messmer? Nyt kun tuo Gaius meni sentään aika kivasti, niin aloin elätellä toiveita Messmerillekin pärjäämisestä. Scadutree Blessingejä minulla on nyt 14 ja niitä toisia blessingejä 7.
Eilen yöllä tuli kokeiltua tuota Gaiusta huolellisen pohdinnan ja buildin muutosten jälkeen. Kerran olin jo tuota yrittänyt aiemmin, ja silloin tuli aika huolella pataan. Nyt meni neljännellä yrityksellä, eli yhteensä viisi yritystä tuohon sitten tarvittiin. Fingerprint Stone Shield ja Mimic Tear häikäilemättä käytössä. Hieman kevensin hahmoani, jotta pystyin tuon kilven kanssa pysymään medium loadissa. Pari yritystä meni ensin niillä Greatshield sotilailla Mimic Tearin sijasta, mutta nuo eivät kyllä kauaa sätkineet Gaiusta vastaan, vaikka olivat tappiinsa viritettyjä. Mimic kesti sitten ihan eri tavalla ja se olikin avain Gaiuksen päihittämiseen yhdessä tuon Fingerprint Stone Shieldin kanssa. Aika hyvän palkinnon sitä tosiaankin sai possuratsastajan päihittämisestä.
Jokohan sitä nyt uskaltautuisi kokeilemaan Messmeriä vastaan ensimmäistä kertaa omassa pelissäni? Kerranhan kokeilin jonkun toisen pelissä, mutta hosti ei siinä kauaa pysynyt hengissä, joten totesin, että en varmaan itsekään tuolle vielä silloin olisi pärjännyt, joten lähdin suosiolla tutkimaan muualle. Kumpi itse asiassa on mielestänne pahempi vihu, Gaius vai Messmer? Nyt kun tuo Gaius meni sentään aika kivasti, niin aloin elätellä toiveita Messmerillekin pärjäämisestä. Scadutree Blessingejä minulla on nyt 14 ja niitä toisia blessingejä 7.
Vastaanpa sitten itselleni, kun tämä ketju on vähän hiljainen tällä hetkellä. Ensin tuntui aivan toivottomalta Messmeriä vastaan, mutta menihän se lopulta kuudennella yrityksellä. Tuo Fingerprint Stone Shield - Mimic - kombinaatio oli jälleen varsin hyvä, mutta ei silti meinannut päästä tokaa vaihetta läpi, ennen kuin summonasin sen kesken taistelun summonoitavan NPC-hahmon.
Siinä vaiheessa homma helpottui, kun Mimic ja NPC pitivät Messmeriä varsin työllistettynä, niin pääsin spämmimään Comet-loitsua. Intelligence on hahmollani 72, joten tuo Comet tekee varsin kivaa damaa, ja on todella nopea spämmätä. Settiin kun lisää suojakuplan, jossa Cerulean Hidden Tear, eli katkaisee hetkeksi kaiken FP:n kulutuksen, joten pääsee sitten oikealla hetkellä spämmimään suosikkiloitsuaan oikein urakalla ilman, että joutuu hetkeen manapulloa ottamaan, niin avot!
Näillä komboilla Messmer oli sitten lopulta varsin köykäinen. Aluksi ongelmani Messmerin kanssa oli se, että Messmer oli niin turkasen aggressiivinen, joten tuntui melkein mahdottomalta ehtiä tekemään mitään. Tuntuu olevan tämän lisärin bosseille tämä tyypillistä, että tulevat herkeämättä koko ajan kimppuun ja aivan iholle, joten kaiken manageroiminen käy varsin tuskalliseksi. Tämän takia tarvitsen itse Mimiciä ja NPC:täkin välillä apuun.