Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder Scrolls IV: Oblivion [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

FamaZ sanoi:
Suoraan sanottuna aivan perseestä. Ei ainakaan minua jaksanut kiinnostaa pätkääkään. Tärkeintähän tuossa tuntuu olevan tuo vapaa seikkaileminen eikä juonen seuraaminen.
Nooh, olipa kova tuomio. Ei Oblivionin juoni nyt ehkä mikään mieleenpainuva spektaakkeli ollut, mutta ei nyt mikään huonokaan. Perus fantasiahuttua. Varkaiden killan juoni (tai sen loppuratkaisu lähinnä) oli minusta jopa hyvä. Kerrontaa, dialogia ja kaikenlaista juonenkehittelyä olisi saanut ehkä olla enemmän sekä pää- että sivujuonissa, näin juoni jäi vähän pinnalliseksi.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Oblivionin juoni on vaan niin erilainen. Se perustuu enemmän maailmaan ja tunnelmointiin ja juuri noiden sivutehtävienkin juonikuvioihin. Juonta on enemmän kun maailmaa ja tapahtumia osaa seurata.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Kyllä pelin juonessakin omat koukkunsa on, koska peli oli ensimmäinen joka koukutti avovaimoni täysin. Itsellenikin upposi mainiosti tuo vapaavalintainen etenemissuunta ja -tahti, joskin se tietysti aiheuttaa sen ettei juonen kohokohtia pystytä rakentamaan vaan ne tulevat melko töksähtäen. Kaikki storylinet tuli tahkottua läpi ja kyllä ne ihan mielenkiintoisia olivat.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Eihän siinä tietysti ollut teiniangstia, kohupaljastuksia menneisyydestä tai elämää suurempia juonikuvioita. ;)

Sen sijaan ihan hyvää fantasiaperuskamaa, varsinkin, kun ottaa hommassa huomioon muunkin kuin pääjuonen.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Onkos muille tullut jo tämä Eurooppalainen versio? Mulle tuli tänään postilta lappu, että on noudettavissa.
Sitä vaan ihmettelin, että eikös julkaisupäivä ole 27? Vai onko Playeronella väärä päivämäärä ilmotettuna?
Ei mulle vaan ole koskaan etukäteen tullu peliä.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Tanskanen sanoi:
Onkos muille tullut jo tämä Eurooppalainen versio? Mulle tuli tänään postilta lappu, että on noudettavissa.
Sitä vaan ihmettelin, että eikös julkaisupäivä ole 27? Vai onko Playeronella väärä päivämäärä ilmotettuna?
Ei mulle vaan ole koskaan etukäteen tullu peliä.

Olin eilen työpäivän jälkeen kauppareissulla ja käväsin kysymässä lähipelikaupastani peliä, kun jostain syystä muistin että ilmestymispäivä olisi ollut jo eilen...:) Siellä tosiaan kerrottiin, että peli ilmestyy hyllylle vasta perjantaina 27. päivä. Päätin kotimatkalla käydä vielä gigantissa katsastamassa vaimolle uutta mp3 soitinta ja kappas, heidän pelihyllyltä löytyi PS3:n Oblivion !

Olen pääkaupunkiseudulta ja kyseessä oli Tammiston Gigantti. Pelin sain sieltä hintaan 62

Toivotan niille jotka vielä odottivat ilmestymispäivää, hyvää kauppareissua ;)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Jes. Ilmotus tuli, että peli on postitettu ja huomenna pitäisi tipahtaa luukusta. Viimeistään julkaisupäivänä siis :cool:
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

japaka sanoi:
Jes. Ilmotus tuli, että peli on postitettu ja huomenna pitäisi tipahtaa luukusta. Viimeistään julkaisupäivänä siis :cool:
kaveri käski kysyä että, mistä tilasit ku on lähetetty jo..
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

KryomiX sanoi:
Olin eilen työpäivän jälkeen kauppareissulla ja käväsin kysymässä lähipelikaupastani peliä, kun jostain syystä muistin että ilmestymispäivä olisi ollut jo eilen...:) Siellä tosiaan kerrottiin, että peli ilmestyy hyllylle vasta perjantaina 27. päivä. Päätin kotimatkalla käydä vielä gigantissa katsastamassa vaimolle uutta mp3 soitinta ja kappas, heidän pelihyllyltä löytyi PS3:n Oblivion !

Olen pääkaupunkiseudulta ja kyseessä oli Tammiston Gigantti. Pelin sain sieltä hintaan 62

Toivotan niille jotka vielä odottivat ilmestymispäivää, hyvää kauppareissua ;)

Ainakaan Veljekset Keskiseltä ei löytynyt ja sinne yleensä tulee heti julkaisupäivänä...
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

yliverkko sanoi:
kaveri käski kysyä että, mistä tilasit ku on lähetetty jo..

Vaikk'et multa kysynytkään.
Mä tilasin playeronesta, ja on jo postissa noudettavissa ollut ilmeisesti eilisestä asti. Tuli siis tänään saapumis-ilmoitus.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Alkaa taas karmeat ennakkoaavistukset käydä toteen. Muut saavat pelin jo paria päivää aikaisemmin, kun taas veikkaan että omalla kohdalla Tekniset kämmää tilauksen ja menee viikonloppu vituralleen. Noh, onhan siihen jo totuttu.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

japaka sanoi:
VPD:stä lähettävät usein paria päivää ennen, jotta varmasti saapuu jkpäiväksi.
ok, kaveri tilas konsolinetistä ja manailee et jos ei ehi julkasupäiväks niin p*rkele
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Tänään löyty Oblivion Keskisen peli hyllystä... Ihan mukavaa ottaen huomioon että sen julkaisupäivä pitäis olla vasta huomenna. Meikäläinen taitaakin tästä kadota pariksi kuukaudeksi toiseen maailmaan :D
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Ei helekutti, kaiken tän hypen jälkeen aion nyt lähteä metsästämään omaa Obiani Prismasta (boonusta). Toivottavasti ei ole mikään kiskurihinta. ->

Edit: Oblivion ei löytynyt Prismasta, mutta Gigantista löytyi. Ja kun kerta on tyhmää maksaa liikaa niin maksoin pelistä 69.95e X)
Toivottavasti peli on kaiken hypensä arvoinen. Ainakin tä alku vaikutta erittäin mukavalta. Olen vasta jossain luolastossa. Lataustauot ovat tähänmennessä olleet olemattomia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion [PS3]

ARgh kävin juuri vakiokaupassa ja sinne tulee posti vasta yhden maissa, odotus kiristää hermoja! mutta while waiting -> Ninja gaiden demo ja virtual tennis demo
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Kävin Anttilasta Oblun hakee ennen duuniin menoo ja nyt polttelee aikalailla päästä pelaa.
No, onneksi on töiden jälkeen piiiiiiiiitkä seikkailujen yö, varsinkin kun tämä on ensi kosketukseni Oblivioniin :eek:
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Blackdawn sanoi:
varsinkin kun tämä on ensi kosketukseni Oblivioniin :eek:

Muistan hyvin itsekin kun boxilla rupesin pelaamaan ensimmäistä kertaa Oblivionia niin oli kyllä niin hyvä tunnelma pelatessa, on tietysti vieläkin.

Mites muuten lataako/pätkiikö PS3 versio vähemmän kuin XO:n oblivion?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

player_fin sanoi:
Muistan hyvin itsekin kun boxilla rupesin pelaamaan ensimmäistä kertaa Oblivionia niin oli kyllä niin hyvä tunnelma pelatessa, on tietysti vieläkin.

Mites muuten lataako/pätkiikö PS3 versio vähemmän kuin XO:n oblivion?

Vaikea sanoa verrattuna XO:llaan mutta sulavastihan tuo ainakin tässä taloudessa pyörii :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Jees on tullut jo reilu 6 tuntia pelattua ja ei voi muuta sanoa kuin että PS3:sen kärkipeli on tässä, multiplatform eli ei. Kun pääsin ensimmäisestä luolastosta ulos, näky oli henkeä salpaava. Ja kaikki pyörii sulavasti, mitä nyt harvoin framerate putoaa, mutta se on pikkuvika jos katsoo kuinka iso peli on. Hauskoja sivutehtäviäkin on, tietty, mutta ei niistä sen enempää... Takaisin toiseen maailmaan... :cool:

PS: Kontrollitkin toimivat hyvin, varsinkin kun olen jo PS padi veteraani. :)
 
Ylös Bottom