Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elite: Dangerous

Kyllä tuosta portista sisään ajelee pienellä aluksella nopeamminkin, mutta eihän toi laskeutunut alustalle... ? Siinä joskus pitää säätää :)

Commodore 64 aikaan Eliteen pystyi ostaan telakointitietokoneen, kun tarpeeksi rikastui. Ei ole tullut tutkittua olisko tässäkin versiossa.
Joo ei laskeutunut se jäi tohon kun käänsin niin oikeelle tai johki aivan viereen eli toivookaan et ois pysähtyny mun taidoilla.
Type 6 kuljetus alus on kyseessä ja massaa tullu reippaasti lisää päivitysten johdosta et mistään ihan pikku aluksesta ei oo kyse.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Elite: Dangerous

Joo ei laskeutunut se jäi tohon kun käänsin niin oikeelle tai johki aivan viereen eli toivookaan et ois pysähtyny mun taidoilla.
Type 6 kuljetus alus on kyseessä ja massaa tullu reippaasti lisää päivitysten johdosta et mistään ihan pikku aluksesta ei oo kyse.

Olihan siellä docking computer myynnissä, ei tarvi säätää jos ei halua.
 
Olihan siellä docking computer myynnissä, ei tarvi säätää jos ei halua.

Kiitos piipistä mutta kyllä laskeutuminen onnistuu mut ei oikein haluu tulla skannatuks ku kyydissä oli kolmen tehtävän laittomat kuljetukset ja jos huomasit nii hyvä niin. :)
Laskeutumiseen menee kumminkin nii vähä aikaa nii turha on semmonen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Elite: Dangerous

Miten tuon season passin kans tämän pelin kohdalla, onko se ihan ehdoton olla heti, vai tuleeko alussa ilmankin toimeen?
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Miten tuon season passin kans tämän pelin kohdalla, onko se ihan ehdoton olla heti, vai tuleeko alussa ilmankin toimeen?
Mä olen pelannut ilman. Mulle näkyy silti ne tehtävät, jotka vaatii Horizonin, niistä tehtävistä saa huomattavasti enemmän rahaa kuin tavallisista. Lisäksi siinä pystyy saamaan paremmat päivitykset aluksiin, käytännössä pay to win. Musta vaan tuntuu, että olisi liian paljon tekemistä, jos pitäisi vielä kaikkien planeettojen pinnalla käydä ajelemassa. Silti polttelee koko ajan mielessä, että osta jo season pass!
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Miten tuon season passin kans tämän pelin kohdalla, onko se ihan ehdoton olla heti, vai tuleeko alussa ilmankin toimeen?
Aloita perusversiolla ja laajenna jos peli iskee. Näin minä tein, Horizons tuli parin päivän päästä hankittua. Alussa tulee toimeen ilmankin mutta pitemmän päälle en nää syytä olla ostamatta, planeetoille laskeutuminen ja pinnalla ajelu tuo mukavasti immersiota sekä vaihtelua.
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Laitoin verkkokauppa.comista Legendary Editionin tulemaan niin saa sen season passin samalla, hintaa ei ollu ku 41,90€.
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Mä olen pelannut ilman. Mulle näkyy silti ne tehtävät, jotka vaatii Horizonin, niistä tehtävistä saa huomattavasti enemmän rahaa kuin tavallisista. Lisäksi siinä pystyy saamaan paremmat päivitykset aluksiin, käytännössä pay to win. Musta vaan tuntuu, että olisi liian paljon tekemistä, jos pitäisi vielä kaikkien planeettojen pinnalla käydä ajelemassa. Silti polttelee koko ajan mielessä, että osta jo season pass!

Ei siellä planeettojen pinnalla hirveästi mitään ole, 99,8% kuolleita kivi- ja jäämaailmoja. Toki jos oikein tuuri käy niin voi löytää jotain, mutta itse en vielä ole törmännyt mihinkään muuhun kuin satunnaisiin malmikiviin.

Itselle enemmänkin on mieleen planeettojen eri pinnanmuodot, ja mielelläni lentelen kanjoneissa ja katselen maisemia, harvoin oikein laskeudun, yleensä silloin kun olen lopettelemassa sessiota ja haluan tallentaa pelin.


Lähdin nyt kunnon reissulle vihdoinkin kohti galaksin keskustaa. Alla Diamondback Explorer Engineer tuunatulla FSD-hyppymoottorilla. Nyt tavoitteena on kiertää Eta Carinaen kautta kohti keskustaa, kun pääsen tarpeeksi lähelle alan kunnolla etsimään maankaltaisia planeettoja sekä neutronitähtiä, ja mustia-aukkoja.
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Olen löytänyt uuden kodin joka sijaitsee Perkele nimisessä tahdessä. Siellä teen tehtäviä Perkele Democracylle ja Perkele Partnersseille. Molemmat ovat Federaation lipun alla joten sitäkin reputationia saa samalla. Tulkaa ihmeessä mukaan! Tehdään Perkeleestä pikkuisen parempi paikka! :D
 
ArskaFIN aloitti myös pc:llä Perkeleen nousua auttamaan. Jotain erityistä mitä tarvitaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Elite: Dangerous

Pitäisköhän itsekin, olen tosin tällä hetkellä Alliancen puolella ja Perkele näytti olevan Federationin aluetta.

Tällä hetkellä pitäisi mainata jää-asteroideista vähän crystalleja yhteen tehtävään, mutta en ole toistaiseksi löytänyt kuin depleted, low ja common resources plaanettoja. Näistä kestää hetki saada 6 tonnia crystalleja.
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Olisko Vulture kalustettuna semmoinen pirssi ettei kaikki rosvot hypi silmille ja pystyy rahtikeikkaakin tekeen ? Vai onko siellä aina jokin isompi vastus löytymässä ?

Nyt on Cobra Mk3 A kalusteilla.
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Olisko Vulture kalustettuna semmoinen pirssi ettei kaikki rosvot hypi silmille ja pystyy rahtikeikkaakin tekeen ? Vai onko siellä aina jokin isompi vastus löytymässä ?

Nyt on Cobra Mk3 A kalusteilla.
Kyllä se Vulture on kova taistelussa ehkä vähän isompiakin vastaan, mutta ei siitä oikein rahtaamiseen ole. Ehkäpä Asp Explorer voisi olla saman hintaluokan vaihtoehto moneen käyttöön.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Elite: Dangerous

Olen hieman yllättäen pitänyt Dolphinista todella paljon. Ilman aseita ja välillä ilman shieldiäkin. Riskillä siis rahdataan väkeä pitkin planeettoja. Hyppy on n. 24ly joten matka taittuu ihan mukavasti.

Nyt on 30 miljoonaa joten seuraavaa alusta pitäisi alkaa kohta katselemaan.
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Pikkuhiljaa alkaa pääsemään peliin sisään. Voi luoja että oli vaikea aloitus, mutta hitaasti sekä epävarmasti vaan eteenpäin.
Viper mkIII vasta alla. En ole uskaltanut vielä pelata kuin yksin. Tuleeko tuommoisella alkupään aluksella heti turpaan jos lähtee moninpeliin mukaan?
 
Vastaus: Elite: Dangerous

Pikkuhiljaa alkaa pääsemään peliin sisään. Voi luoja että oli vaikea aloitus, mutta hitaasti sekä epävarmasti vaan eteenpäin.
Viper mkIII vasta alla. En ole uskaltanut vielä pelata kuin yksin. Tuleeko tuommoisella alkupään aluksella heti turpaan jos lähtee moninpeliin mukaan?
Pelaajat ei aina hyökkää toisten pelaajien kimppuun, mutta kun hyökkää, niin se on usein joku kovis, joka tuhoaa pikkualukset pelkällä vilkaisulla. Jos ei moisesta tykkää, kannattaa hakeutua mobius pve - ryhmään. Google kertoo tarkemmin, tai eliten oma foorumi.
 
https://blog.eu.playstation.com/201...e-changes-the-ps4-sci-fi-epic-for-the-better/

Ensi viikon tiistaina puskee uutta ilmaista päivitystä, kun Season 3 käynnistyy. Paljon on luvassa uutta sisältöä ja graaffisia parannuksia tämän vuoden aikana.

Harmittavasti itselläni on Elite Dangerousin pelaaminen jäänyt ihan minimiin ja olen käytännössä vasta ihan alussa. Kertakaan en ole open-playta kokeillut, mutta noiden tulevien parannusten jälkeen voisi uskaltaa kokeilla pelaamista myös muiden ihmisten kanssa. :)
 
Kauden 3. Beyond viimeinen 4. chapteri julkaistiin justiinsa. Ainakin tutkimista, louhimista ja yhteistyöpelaamista kehitetty eteenpäin. Kolmoskausi on ilmeisesti ilmainen, myös perusversion omistaville. Pitääpä palata pitkästä aikaa pelaa tätä.

Päivityksen muutosalueet:

1. EXPLORATION
2. SQUADRONS
3. ORRERY MAP
4. COCKPIT USER INTERFACE CHANGES
5. PLANETARY CHANGES & LIGHTING
6. NEW SHIPS
7. CODEX
8. DEDICATED MISSION SERVER
9. SCENARIOS & THE BACKGROUND SIM
10. LOCALISED VOICE PACKS
11. MINING
12. QUALITY OF LIFE CHANGES & FIXES
13. THARGOID CONFLICT ZONES
 
Viimeksi muokattu:
Tuleeko konsoliversioissa minkäänlaista manuaalia mukana? Unboxing-videoissa on aina joku erikoisversio, sekin kai PC:lle.
 
Ylös Bottom